Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Koopadvies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #41  
Oud 12 oktober 2005, 08:30
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
misschien

kom ik ooit eens terug, maar daarover kan ik me nog niet uitspreken. Ik ben nog steeds aan het palmen...

De verkoopsdienst van DELL wist me te vertellen dat er nog acties komen (half oktober) voor de X51V, dus nog een tijdje wachten...
En dan vliegt mijn Tungsten T op ebay .
Met citaat reageren
  #42  
Oud 19 oktober 2005, 09:24
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Zoals beloofd

Eerste ervaringen (verlopig nog met een Yakumo pocket pc, in afwachting van de axim X51V)

Wat een verandering...
In het begin is het zeker wennen! Waar is mijn todolijstje? Waar is mijn mooi overzicht per dag? Gesplits met mijn todo's?

Maar dan, na wat prutsen krijg je het even makkelijk op je schermpje (dat trouwens haarscherp is), welliswaar niet gesplitst, maar daarmee kan ik leven. Wat vooral superhandig is, is het feit dat je afspraken zomaar kunt verslepen in je agenda van de ene dag naar de andere.
Toegegeven het duurt wat langer eer je een afspraak of vergadering hebt ingegeven, maar door het feit dat hij woorden voorstelt, gaat dit dan weer een stuk vlugger.

In tegenstelling tot wat sommigen dachten in dit draadje... ik denk dat ik niet meer terug zal keren naar palm... wel nog naar dit draadje om af en toe mijn ervaringen (zoals beloofd) neer te pennen.
Met citaat reageren
  #43  
Oud 19 oktober 2005, 12:33
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huplahoi
Eerste ervaringen (verlopig nog met een Yakumo pocket pc, in afwachting van de axim X51V)
Laat je nog ff weten wat ie kostte?
Met citaat reageren
  #44  
Oud 19 oktober 2005, 12:35
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Wat vooral superhandig is, is het feit dat je afspraken zomaar kunt verslepen in je agenda van de ene dag naar de andere.
Heb het eens even geprobeerd: kan niet in de standaard applicatie maar wel in Datebk5 en Agendus (die gebruikte je al?) in de week block view.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #45  
Oud 19 oktober 2005, 12:38
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Als je graag agendapunten versleept had je naar Agendus moeten kijken (of misschien kan het met DateBk ook), en TextPlus met Nederlandse database vult je woorden aan. Veel dingen bij Palm moet je nog zelf installeren als je er behoefte aan hebt, maar daar zit dan ook de kracht en flexibiliteit.

VERZOEK
Beste huplahoi, zou je je profiel willen aanpassen met je huidige model handheld of smartphone? We kunnen je dan in de toekomst beter helpen bij eventuele problemen. Alvast bedankt!

__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #46  
Oud 19 oktober 2005, 14:21
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram

VERZOEK
Beste huplahoi, zou je je profiel willen aanpassen met je huidige model handheld of smartphone? We kunnen je dan in de toekomst beter helpen bij eventuele problemen. Alvast bedankt!

Ik werk al jaren aan mijn profiel .

Momenteel is gebruik ik nog altijd de Tungsten T. De pocket pc van mijn schoonbroertje gebruik ik nu om even uit te testen... dus als ik definitief verander (binnen een paar weken), dan pas ik het wel aan.
Met citaat reageren
  #47  
Oud 19 oktober 2005, 14:43
smacdab smacdab is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Berichten: 136
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huplahoi
Eerste ervaringen (verlopig nog met een Yakumo pocket pc, in afwachting van de axim X51V)

Wat een verandering...
. ik denk dat ik niet meer terug zal keren naar palm... wel nog naar dit draadje om af en toe mijn ervaringen (zoals beloofd) neer te pennen.
wat ik dus niet snap: Je gooit dus ook voor een klein kapitaal aan programma's overboord? Als ik van mezelf uitga alleen al de woordenboeken van slovoed en oxforddict (met de waardeloze interface, dat wel).

kees
Met citaat reageren
  #48  
Oud 25 oktober 2005, 13:38
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
geen extra software overboord

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smacdab
wat ik dus niet snap: Je gooit dus ook voor een klein kapitaal aan programma's overboord? Als ik van mezelf uitga alleen al de woordenboeken van slovoed en oxforddict (met de waardeloze interface, dat wel).

kees
Niets te snappen.
Ik heb geen software gekocht (en er draait ook geen illegale op mijn palmpje). Ik gebruik het waarvoor het gemaakt is. Agenda, to do, excel, word, foto's bekijken. Voor de rest koop ik niets
Met citaat reageren
  #49  
Oud 25 oktober 2005, 15:55
smacdab smacdab is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Berichten: 136
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huplahoi
Niets te snappen.
Ik heb geen software gekocht (en er draait ook geen illegale op mijn palmpje). Ik gebruik het waarvoor het gemaakt is. Agenda, to do, excel, word, foto's bekijken. Voor de rest koop ik niets
dan heb je inderdaad aan een palm genoeg
Met citaat reageren
  #50  
Oud 25 oktober 2005, 15:58
smacdab smacdab is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Berichten: 136
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huplahoi
kom ik ooit eens terug, maar daarover kan ik me nog niet uitspreken. Ik ben nog steeds aan het palmen...

De verkoopsdienst van DELL wist me te vertellen dat er nog acties komen (half oktober) voor de X51V, dus nog een tijdje wachten...
En dan vliegt mijn Tungsten T op ebay .
ze gaan iets aan de vrachtkosten doen

zie ook brighthand.com
Met citaat reageren
  #51  
Oud 25 oktober 2005, 20:41
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smacdab
dan heb je inderdaad aan een palm genoeg
Doe me niet twijfelen hé!
Met citaat reageren
  #52  
Oud 25 oktober 2005, 20:45
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smacdab
zie ook brighthand.com
?
Met citaat reageren
  #53  
Oud 26 oktober 2005, 21:25
smacdab smacdab is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Berichten: 136
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huplahoi
?

kreeg niet de indruk dat die reviewer er van uit zijn dak ging.

kees
Met citaat reageren
  #54  
Oud 26 oktober 2005, 22:53
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Uit zijn dak...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smacdab
kreeg niet de indruk dat die reviewer er van uit zijn dak ging.

kees
Uit zijn dak, dat zou ruiken naar fanatisme, en dan de stempel 'niet meer objectief' krijgen. Maar hij eindigt toch met een deftig
"By this point, it must be very obvious that I believe the Axim X51v is the best of the new Windows Mobile 5.0 handhelds. "

Toch niet slecht vind ik, maar meningen kunnen verschillen...

Voor mij wordt het in ieder geval wachten tot ze een actie doen, en dan koop ik hem
Met citaat reageren
  #55  
Oud 27 oktober 2005, 10:05
Klaas's schermafbeelding
Klaas Klaas is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 11 april 2005
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huplahoi
"By this point, it must be very obvious that I believe the Axim X51v is the best of the new Windows Mobile 5.0 handhelds. "
Ja, maar in die laatste woorden schuilt de angel...
best of the rest...
Met citaat reageren
  #56  
Oud 27 oktober 2005, 13:49
smacdab smacdab is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Berichten: 136
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klaas
Ja, maar in die laatste woorden schuilt de angel...
best of the rest...


en die actie is voor het oude model momenteel.
Met citaat reageren
  #57  
Oud 27 oktober 2005, 15:08
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smacdab


en die actie is voor het oude model momenteel.
Gedeeltelijk waar, de actie WAS voor het oud model, nu doen ze een actie op de low-version X51 aan 416mhz of zoiets. Er komt nog een actie op de andere, zeker weten.

Wachten kost geen geld, haasten wel.

(En over WM5 zullen we niet discusiëren, want daar geraak je toch niet aan uit.) Ik heb de beide systemen getest. Ze hebben beiden hun voordelen en nadelen. Er zijn een aantal zaken die je niet kunt bv in Excell op een palm en wel op een PPC omgekeerd ook. Laat het nu niet die zaken zijn die ik graag zou hebben.
Bovendien kan je de batterij niet vervangen (voor mij een doorslaggevend argument)
Met citaat reageren
  #58  
Oud 27 oktober 2005, 15:33
smacdab smacdab is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Berichten: 136
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huplahoi
Gedeeltelijk waar, de actie WAS voor het oud model, nu doen ze een actie op de low-version X51 aan 416mhz of zoiets. Er komt nog een actie op de andere, zeker weten.

Wachten kost geen geld, haasten wel.

(En over WM5 zullen we niet discusiëren, want daar geraak je toch niet aan uit.) Ik heb de beide systemen getest. Ze hebben beiden hun voordelen en nadelen. Er zijn een aantal zaken die je niet kunt bv in Excell op een palm en wel op een PPC omgekeerd ook. Laat het nu niet die zaken zijn die ik graag zou hebben.
Bovendien kan je de batterij niet vervangen (voor mij een doorslaggevend argument)
Hoe lang gaat zo'n batterij mee of wil je een extra batterij meenemen?
Hoe eerder je beslist deste eerder kun er rendement uit halen, toch?
Met citaat reageren
  #59  
Oud 27 oktober 2005, 15:41
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smacdab
Hoe lang gaat zo'n batterij mee of wil je een extra batterij meenemen?
Hoe eerder je beslist deste eerder kun er rendement uit halen, toch?
Die batterij gaat in sommige tests tot 10h mee. (PIM gebruik)
http://www.bargainpda.com/default.asp?newsID=2691 (in een review van de TX notabene)

In andere 4 tot 6 uur.
Iedereen weet dat de batterij na een tijdje vermindert, wat ze ook mogen zeggen. Mijn tungsten T heeft het al op na 1u gebruiken... Moest ik ze kunnen vervangen dan heb ik weer een nieuw toestel, maar dat kan dus niet (tegen een deftige prijs bedoel ik).

Dus ik wil een verwisselbare batterij om de kapotte te kunnen vervangen, niet om tijdens de dag een andere batterij erin te stoppen...
Met citaat reageren
  #60  
Oud 27 oktober 2005, 16:21
Klaas's schermafbeelding
Klaas Klaas is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 11 april 2005
Berichten: 50
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door huplahoi
Dus ik wil een verwisselbare batterij om de kapotte te kunnen vervangen, niet om tijdens de dag een andere batterij erin te stoppen...
Batterijen van Palm zijn altijd te vervangen, maar dan moet je zo'n ding gaan openschroeven. Dat zul je dan niet willen, dus zeg ik: TREO!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023