alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Back light Clié PEG-TJ27
Mijn oude maar tot gisteren goedwerkende Clié PEG-TJ27 doet opeens raar. Het begon met een falende synch, en daarna viel het 'back light' (of hoe heet dat?) uit. Ik heb een reset gedaan met het knopje achterop de Clié, maar het licht blijft uit. Verdere synch-pogingen heb ik gestaakt.
|
||||
|
||||
Op welke stand staat de backlight?
Druk de powerknop eens lang in?
|
||||
|
||||
Waar zie ik dat?
Citaat:
Druk de powerknop eens lang in?
Wordt het tijd om de Clié te vervangen? (Heb ik niet echt zin in, ik blijk hem minder te gebruiken dan indertijd gedacht - en voor andere doeleinden: was bij aanschaf het idee van een synch-bare agenda nog erg belangrijk, inmiddels (in de Vut) is een handzame agenda met woordenboeken veel belangrijker geworden). Na lang ingedrukt houden powerknop, is het backlight weer aan. Maar synchen lukt niet: de boel blijft hangen.
groet, Adriana. Laatst gewijzigd door Adriana; 01 november 2007 om 21:17. Reden: heb me bedacht |
|
||||
|
||||
Druk het zonnetje eens in? Die kun je heeelemaal linksonder in de linkeronderhoek van de touchscreen vinden, links naast het icoontje van de drop-down menu.
Op PalmOS
|
|||
|
|||
Dit gaat niet op voor de T|X
![]() Groet Cor |
|
||||
|
||||
Citaat: