alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Leuk idee, maar nu niet echt meer praktisch.
Dan wordt de threath wel erg rommelig en ben dan wel erg lang bezig om dat allemaal uit te zoeken. Plus het nut van dit alles ontgaat me op dit moment.
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker. Hoeveel Palm Apparaten heb jij? Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen. ![]() "Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy" |
|
|||
|
|||
'k heb een Sony Clie SL10, Clie TJ25 en een Clie TH55.
Als eerst PDA gebruikte ik een Texas Instruments Avigo (geen Palm OS). |
|
|||
|
|||
Nou dan zal ik er een paar aan toevoegen:
Z22 Zire 71 Tungsten E2 Treo 650 Laatst gewijzigd door ejfrolich; 02 januari 2008 om 09:18. |
|
|||
|
|||
Zit nu dit bericht te typen op mijn trouwe TX,dus een TX.
Ben alwel opzoek naar iets anders ,gaat w.s smartphone worden maar welk os ben ik nog niet uit groet Cor |
|
||||
|
||||
Even een wijziging:
De Prism is verkocht aan Roel. Ik heb een Sony Clie Peg TH 55 (nieuw!) gekocht. Groet, Frits ![]() |
|
||||
|
||||
De Lijst is weer bijgewerkt.
Nog meer mensen met nieuwe aanwinsten?
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker. Hoeveel Palm Apparaten heb jij? Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen. ![]() "Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy" |
|
||||
|
||||
De lijst is weer bijgewerkt.
Heb zelf een Sony CLie UX50/U en een Sony CLie PEG TG50 als nieuwe aanwinst. Vooral de Sony CLie UX50/U is een machtig apparaat. Zie er heel mooi uit en ook de launcher is zeker een bezoek op de Borrel waard. (daar kun je ze natuurlijk zien ![]() Nog meer mensen met nieuwe aanwinsten?
|
|||
|
|||
Citaat:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb m'n Tungsten|T3 verkocht. Geen nieuwe aanwinsten voor de rest
![]() |
|
||||
|
||||
Tijdje dit topic niet gelezen. Nu nog in bezit: Zire72, Treo 500v, maar die telt eigenlijk niet als WM device
![]() |
|
||||
|
||||
Palm M100, Tungsten E en (werkzame) Palm T|X
Dickieboy |
|
||||
|
||||
Ik heb nu ook een Sony Clie UX50 erbij.
Groet, Frits ![]() |
|
||||
|
||||
Tegenwoordig kan dit ook mooi in de interessegroep Verzameling
![]() |
|
||||
|
||||
Inmiddels ook een Clie NX73V/E erbij.
![]() Groet, Frits ![]() Laatst gewijzigd door Frits; 25 mei 2008 om 17:17. Reden: Niet helemaal volledig geweest. |
|
|||
|
|||
Ik heb alleen maar een Z22. Die overal en altijd met me mee naar toe gaat
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
![]() |
|
||||
|
||||
500v alweer een tijdje de deur uit: Nu Zire72 en Treo 680
|
|
||||
|
||||
Sinds een dikke maand heb ik de volgende palms gekocht (ben een beetje doorgeslagen ben ik bang!):
Palm Z22 Treo 160 Treo 600 Treo 600 Orange 2x Treo 680 Treo 750 (WM6) Ik ben constant aan het switchen tussen de 680 en 750. Ben er nog niet over uit welke nu echt mijn 'standaard' telefoon gaat worden.
|
|||
|
|||
Ik heb een
- IBM Workpad C3, wat een Palm IIIx is. Deze is door Richard Rosenberger opgevoerd naar 8MB - Een Clie TH55 (nog steeds mijn knuffeldier) - Een gekregen Tungsten E
|
||||
|
||||
REVO plus
Palm M515 Palm Lifedrive, en tegenwoordig Palm Treo 650 |