alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Ik vroeg me af of en welke Palm OS apparaten de leden van de Palmclub allemaal bezitten.
Heb nl. zelf een redelijke verzameling ondertussen. Hieronderstaat de complete lijst van Palm OS app. en wie ze heeft. Zie ze er 1 staan en heeft nog niemand die, laat het ons dan weten. Heb je er 1 een die nog niet op de lijst staat, meld het, dan vullen we die gelijk aan met je naam. Het doel is om te kijken of we alle Palm apparaten in de Palmclub hebben. Apparaat --------------------- Eigenaar Palm Pilot 1000 .................. Basvandesande en RoelvdV Palm Pilot Personal ............. Alan Palm Pilot 5000 Robotics ..... Athropos en RoelvdV Pilot Professional .................RoelvdV en Alan Palm III 3com .................... Athropos Palm III ............................. RoelvdV Palm IIIc Color .................. Athropos en RoelvdV en Alan Palm IIIe se Transparant ..... Athropos en RoelvdV Palm IIIe .......................... Athropos Palm IIIx ........................... Basvandesande Palm IIIxe ......................... RobB en Alan Palm V .............................. Athropos Palm Vx ............................. RobB en RoelvdV Palm m100 ........................ Athropos en RoelvdV Palm m105 ........................ Holvoetn Palm m125 ........................ CWdv Palm m130 ........................ RobB, rudyheidenis Palm m500 ........................ Athropos, RoelvdV en Pieter Palm m505 ........................ Basvandesande en RoelvdV Palm m515 ........................ RolfY en RHarinck Palm Centro (zwart)............ RoelvdV (dat de Centro nog ontbrak in dit lijstje?!) en vele anderen Centro electric blue met at&t branding .... RolfY Palm Pre............................ spud en vele anderen, waaronder RoelvdV Palm Pre + ......................... Wie? Palm Pre 2 ......................... RHarinck, Pieter en nog een stel palmclubbers HP Pre 3 ............................ RoelvdV HP Veer ............................ tomi666 (GuyFromNam) en RoelvdV HP Touchpad ..................... RoelvdV (defect na het installeren van een app om Android apps te kunnen gebruiken) Zire .................................. Athropos Zire 21 .............................. Athropos en RoelvdV Zire 31 .............................. Bernarda Zire 71 .............................. CWdV Zire 72 .............................. HediX en RoelvdV Tungsten E ........................ Remco's zoon ![]() Tungsten E2 ....................... JacquesTE2 Tungsten C ........................ Athropos en RoelvdV Tungsten W ....................... RobB en RoelvdV Tungsten T ........................ RobB en RoelvdV Tungsten T2 ...................... wimklei, rudyheidenis (defect) Tungsten T3 ...................... Koekiemonster, RoelvdV, RHarinck en vele anderen Tungsten T5 ...................... Paul Sondervan en RHarinck Treo 90 Treo 180G ......................... RoelvdV Treo 180 ........................... Athropos Treo 270 ........................... Athropos en RoelvdV Treo 500v ......................... Holvoetn Treo 600 ........................... Underdog en RoelvdV Treo 650 ........................... Athropos, RoelvdV en vele anderen Treo 680 ........................... Lindoras en vele anderen Treo 750v ......................... rudyheidenis en vele anderen Lifedrive ............................ RolfY en vele anderen Omgebouwde Lifedrive's van RolfY: flashdrive met 16 GB Sandisk extreme III compact flash card flashdrive met 4 GB sandisk extreme III compact flash card Palm T|X ........................... RobB en vele anderen Palm Z22 ........................... RobB Garmin iQue 3600 ............... Koekiemonster Universum / Xplore G18 ....... Frits Acer N35 ....................,,...... Hermandewit Acer S10 Acer S50 Acer S60 Kyocera 7135 HandEra 330 Handspring visor ................ RobB Handspring Visor Edge ........ Athropos en RoelvdV Handspring Visor de luxe ..... Frits Handspring Prism ............... (van Frits naar) RoelvdV Sony CLie S22 ................... Lindoras Sony CLie S33 ................... Lindoras Sony CLie PEG S300 Sony CLie PEG NR70V Sony CLie PEG NX70V .......... RobB Sony CLie PEG NX73V .......... Frits Sony CLie PEG NZ90 Sony CLie PEG N770C .......... RobB Sony CLie PEG SL10 ............ RobB Sony CLie PEG SJ22 ............ RobB Sony CLie PEG SJ30 Sony CLie PEG SJ33 Sony CLie PEG SL10 Sony CLie PEG TG50 ........... Athropos Sony CLie PEG TH55 ........... Jozz, Frits, rudyheidenis Sony CLie PEG TJ25 ............ Athropos Sony CLie PEG T625C Sony CLie PEG T675C ......... rudyheidenis (2*) Sony CLie PEG UX50 ........... Athropos, Frits Tapwave Zodiac .................. Bluevoice Fossil Abacus ...................... Athropos en RoelvdV En recentelijk toegevoegd, maar uit een ver verleden: IBM Workpad 8602-2GE ........ CWdV IBM Workpad (8602-10U, 1MB) ... Remco IBM Workpad (8602-30x) later voorzien van 8MB door Richard R. ...... Remco ---------------------- Staat je palm er niet bij of is het een aparte app. , meld het dan. Peter
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker. Hoeveel Palm Apparaten heb jij? Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen. ![]() "Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy" Laatst gewijzigd door RoelvdV; 28 februari 2022 om 16:52. Reden: Aanpassing lijst van nieuwe meldingen |
|
||||
|
||||
Geen 1 april of Poets programma?
Dan heb ik een Palm Zire 71.
|
||||
|
||||
Vraagje?
Bedoel je dat ieder zijn verzameling opgeeft of alleen die apparaten waar nog geen naam achter staat. Zoals bijvoorbeeld de Treo 680, Sony Clie S22 en S33. Maar heb net als jij ook de Treo 650.
|
||||
|
||||
EENenzeventig.
|
||||
|
||||
Je kunt natuurlijk ook in de ledenlijst kijken, kom je ook al een heel eind vermoedelijk.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Zo krijgen we een volledige verzameling. ![]()
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker. Hoeveel Palm Apparaten heb jij? Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen. ![]() "Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy" Laatst gewijzigd door Athropos; 21 juli 2007 om 05:57. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Welke heb ik nog meer als aanvulling op de lijst: Palm IIIxe *Handspring visor Palm Vx Palm M130 Palm Tungsten C Palm Tungsten W Palm Tungsten T Palm Z22 Palm T|X *Sony CLie PEG SL10 Sony CLie PEG SJ22 Sony CLie PEG N770C Sony CLie PEG NX70V/H * ontbreken in jouw originele lijst En dan nog een verzameling ppc's, maar die behoren niet tot deze lijst.
|
||||
|
||||
ik heb nog liggen
usr pilot 1000 (de allereerste met 128kb ram) palm IIIx Palm M505 |
|
||||
|
||||
Citaat:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb ook een bescheiden verzameling:
- eveneens een originele Pilot 1000 - Pilot 5000 - Pilot Professional - Palm III - Palm IIIe se (die doorzichtige, ooit mijn eerste Palm) - Palm IIIc - Palm Vx - Palm m500 - Palm m505 - Tungsten|T (dit vind ik nog steeds één van de betere Palm's, samen met de T3 die ik heel even gebruikt heb) - ondertussen ook een Tungsten|T3 - de Abacus (PalmOS horloge) - een lichtblauwe Zire 21 - Handspring Prism - Handspring Treo 180G - Handspring Treo 270 - Treo 650 - Centro En nu dan echt de Palm Pre (uit de UK) als dagelijkse pda/smartphone/geheugensteun. En niet PalmOS/WebOS: mijn werkgever heeft me nu een Blackberry gegeven (blij dat ik dat ding weer in kon leveren, anders ben je altijd bereikbaar, tenzij je hem uitzet). Uiteindelijk is mijn verzameling flink uitgebreid toen ik de voorraad Palm pda's van de Palmclub op kon halen. Daar zat ook een Apple Newton bij, een Casio Zoomer en zelf ben ik begonnen met een Sharp, daarna een Texas Instruments met docking station. En mijn laatste, tweedehands, aankoop was een Psion. gr, Roel. Laatst gewijzigd door RoelvdV; 28 februari 2022 om 16:56. |
|
||||
|
||||
Als aanvulling:
M515 Lifedrive Verder: V Zire 21 M500 Treo 680 |
|
||||
|
||||
dam ik wist niet dat dat bestond als ik er een keer een tegenkom de niet te duut is koopt ik er oook één.
ik heb allen een palm IIIc 2 keer |
|
||||
|
||||
Handspring Visor de luxe (defect)
Handspring Prism (In goede conditie) Groet, Frits ![]() |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hier is de abbacus te koop. Komt wel vaker daar te voorschijn voor de prijs van ongv. 60 euro.
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker. Hoeveel Palm Apparaten heb jij? Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen. ![]() "Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy" |
|
||||
|
||||
Mijn (beperkte?) verzameling:
Palm m515, met slechte batterij Palm Tungsten|T3 Garmin iQue 3600, zoals bekend mijn dagelijkse palm Sony CLIE NX70V, met wifi-kaart; internetpalm voor in en om huis Fossil Abacus (defect) |
|
|||
|
|||
Palm T3
Koen
|
||||
|
||||
treo 600 hier, werkt niet meer goed maar toch aanwezig.
Verder een 680 en heb voor de rest ongeveer alles wel gehad ![]()
|
||||
|
||||
He ik heb nog een zire 72 liggen..... en een treo 650. Beiden ongebruikt op dit moment, maar ik kan er maar moeilijk afscheid van nemen....
![]() |
|
|||
|
|||
M105 zie ik nog niet aangeduid op je lijstje.
Ik heb ook nog T3 en 680, TE heb ik niet meer. |
|
|||
|
|||
Ik heb een Tungsten T5.
(en een Psion 5MX, Ericsson MC128, Psion 3a en een Psion Siena ![]() Laatst gewijzigd door Paul Sondervan; 23 juli 2007 om 11:06. |