alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
En hier een verslag van een jaar lang Fossil-gebruik op Brighthand. De schrijver heeft ook een LifeDrive, maar die zat meestal goed opgeborgen, dus gebruikte hij eerder zijn Fossil.
De eerste Fossils kwamen niet al te makkelijk uit bij de klant: Citaat:
The Wrist PDA faced huge distribution challenges from the day it came out," said Geiser. Though Fossil has excellent distribution channels for watches, few of their regular retail customers would be interested in stocking significant quantities of a high-tech watch, according to Geiser, and they had few relationships with the consumer electronics retailers that would be interested. So getting the product to potential buyers was difficult.
Hij noemt ook nog twee watchfaces: Doomsday (freeware) en Yotta (shareware). En met de juiste software schijnt het zelfs mogelijk te zijn om mails te ontvangen en te versturen ( ![]() Aardig leesvoer! Groeten, Roel.
|
||||
|
||||
Voor wie de batterijduur onvoldoende vindt, of het geluid te stil, legt Michael Lake uit hoe je dit met wat knutselen kan verhelpen.
|
|
||||
|
||||
Zou Jaap al wat weten over die oplaadkabel?
![]() |
|
||||
|
||||
Weet iemand of het mogelijk is om met de Fossil ook mail te lezen?
Via hotsync. Zoek al tijdje naar dit, maar tot op heden niets bruikbaars gevonden. Iemand? Peter Beset
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker. Hoeveel Palm Apparaten heb jij? Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen. ![]() "Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy" |
|
||||
|
||||
Fernando Cassio heeft vanmorgen (30-4-2006 10:10) een review geplaatst op the Inquirer.
Echt veel nieuws is daar niet te vinden, maar het blijft aardig leesvoer. Groeten, Roel.
|
||||
|
||||
De laatste versie van BinaryClock werkt ook op Fossilhorloges!
(misschien moet ik de mijne weer eens gaan opladen...) En voor wie wil weten hoe je de tijd afleest op zo'n binair klokje: zie hier de Wikipedia uitleg. Het tweede plaatje is afkomstig uit dat artikel. Groeten, Roel.
|
||||
|
||||
Dat kreng van mij is zelfs met de adapter die ik heb om hem via het stopcontact op te laden niet meer goed te krijgen. Nu laadt hij wel weer op, zodra ik echter de volle? Fossil loskoppel, zie ik niks meer op het scherm dan een verticale streep iets rechts van het midden. Niets werkt, geen enkele knop doet iets. Soft reset lukt ook niet. Sluit ik hem weer aan op de kabel, doet ie een spontane soft reset en werkt het weer. Loskoppelen en de ellende begint van voren af aan..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rudyheidenis
Dat kreng van mij is zelfs met de adapter die ik heb om hem via het stopcontact op te laden niet meer goed te krijgen. Nu laadt hij wel weer op, zodra ik echter de volle? Fossil loskoppel, zie ik niks meer op het scherm dan een verticale streep iets rechts van het midden. Niets werkt, geen enkele knop doet iets. Soft reset lukt ook niet. Sluit ik hem weer aan op de kabel, doet ie een spontane soft reset en werkt het weer. Loskoppelen en de ellende begint van voren af aan..
|
|
||||
|
||||
Ik had het zelfde.
Helaas was dat een fatale storing. (moeten vervangen) Ben hoop ik van de week weer een Fossil gebruiker. (is toch wel handig en zeer Nerdie.. ) Peter
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker. Hoeveel Palm Apparaten heb jij? Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen. ![]() "Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy" |
|
||||
|
||||
Fossil heeft de Software Development Kit voor de WristPDA offline gehaald.
Maar via deze site is dit nog wel op te halen. Handig voor als je zelf nog wat wilt programmeren (en je Fossil het nog doet uiteraard). gr, Roel
|
||||
|
||||
De mijne(nr. 2) doet het nog prima elke dag.
Geen problemen. Maar ontwikkelen van software is nou niet iets wat ik onder de vingers heb.