alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
Nou, dat syncen gaat goed, LD doet het ook nog normaal.
|
|
||||
|
||||
Hebben jullie http://hal9.blog3.fc2.com/blog-entry-46.html hier al gekeken?
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Doe mij die maar....
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Heeft volgens mij wel geen touchscreen...
|
||||
|
||||
Kadootje van Frans
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransbr
Klein kadootje: Een watchface. Niet helemaal volgens de Fossil richtlijnen maar probeer maar eens zou ik zeggen ...
|
|
||||
|
||||
Installeer je hem wel als watchface?
Als normale applicatie doet hij het inderdaad niet (goed). Dat bedoel ik ook met "niet helemaal volgens de richtlijnen".
![]() Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware! Laatst gewijzigd door fransbr; 07 januari 2006 om 14:41. |
|
||||
|
||||
Okee, dat is het denk ik. Maar hoe installeer je dan zoiets als watchface? Ik ga wel even zoeken.
![]() |
|
||||
|
||||
Het doet goed te lezen, hoe jullie de vette horloge aan het ontleden
en pimpen zijn. Daar zal ik vast mijn voordeel nog mee kunnen doen. Ondertussen wacht ik nog geduldig op de komst van het kleinood, alhoewel geduldig... iets minder dan, vooruit. ![]() |
|
||||
|
||||
Ik zou toch maar eens contact met TPG opnemen want zo lang zou het toch niet moeten duren...
|
||||
|
||||
Anders mag je de mijne wel hebben, die is toch dood. Ik krijg alleen nog maar een leeg blauw schermpje, ik had hem helemaal leeg laten lopen, daarna aan de usbpoort gehangen en nu krijg ik nog slechts een blauw scherm. Reageert nergens meer op, niet op screentaps, niet op knoppen, niet op resetten , niks. Misschien dat iemand me op weg kan helpen?
Ach ik zal hem een nacht laten laden, het gaat natuurlijk niet zo snel via usb al hangt ie er al wel een uur of vier aan. |
|
||||
|
||||
Dood als een pier.
Laatst gewijzigd door rudyheidenis; 15 januari 2006 om 13:36. |
|
||||
|
||||
Jeetje, het lijkt erop dat je in de gooi-maar-tegen-de-muur-fase-in-de-hoop-dat-dat-wat-oplevert zit
![]() Het enige wat ik zo snel weet te verzinnen is de wrist-pda een paar weken laten liggen om zeker te zijn dat de batterij goed leeg is, en daarna weer aan de lader hangen in de hoop dat-ie het weer doet. |
|
||||
|
||||
Kun je hem niet openschroeven en de batterij even loskoppelen?
|
||||
|
||||
Kijken of de horlogemaker 'm kan reïncarneren
![]() |
|
||||
|
||||
Kijk, jongens, het geinige
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Weet je zeker dat de oplader het nog goed doet (even een multimeter er aan)? Ik vraag mij af of een compleet lege fossil wel op te laden is via USB. Ik heb dat blauwe scherm ook gehad. Pas toen ik via de adapter ging laden (hard reset geven tijdens het laden) ging het blauwe lichtje uit en verscheen het Palm logo.
|
||||
|
||||
Da's een goeie, Frans, ga ik even proberen. Bedankt!
|
|
||||
|
||||
Vanmorgen had ik een soortgelijk probleem (Fossil batterij leeg). Aan de USB -> niets. Adapter er aan->blauw scherm en reset werkt niet. Na ongeveer een minuut laden alles losgehaald en geprobeerd te resetten (met m'n Treo stylus want ik ben steeds bang dat fragiele Fossil ding te breken) en voila er is weer beeld.
|
||||
|
||||
Weet iemand hoe je softreset doet bij de fossil?
![]() Ik doe het nu met programma softreset, maar wil hem eigenlijk een keer schoonmaken. Ik weet dat er aan de linkerkant iets moet zitten om te resetten , maar heb het nog niet gevonden. ![]() En de zoekactie hier en de rest van internet leverde ook niks duidelijks op. Helaas Iemand? ![]() Peter
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker. Hoeveel Palm Apparaten heb jij? Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen. ![]() "Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy" |