alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
welke versie Palm desktop voor Clié TJ27?
Ik heb wat problemen met de conduit voor Splashmoney en dacht dat het misschien aan mijn verouderde Palm Desktop lag. Ik heb versie 4.1. Bij de lijst apparaten voor versie 4.1.4 voor Windows, staat mijn model echter niet. Kan ik toch updaten?
|
||||
|
||||
mag ik me bij de vraag Adriana aansluiten met dezelfde vraag voor de Sony SJ22, welke desktopversie heb ik nodig? heeft iemand misschien nog een kopietje?
|
|
||||
|
||||
Is er iets bijzonders met Splash Money en de Clie's?
![]() Groet, Frits ![]() |
|
||||
|
||||
De meest actuele Palm Desktop synct prima met CLIE's. Alleen voor bepaalde applicaties die specifiek voor de CLIE-reeks zijn biedt de Palm Desktop, geleverd door Palm zelf, geen ondersteuning. Ik weet alleen niet in hoeverre dat soort applicaties op een TJ27 of SJ22 staan?
Wat ik me trouwens nog wel voor kan stellen is dat als je eerder CLIE-specifieke desktopsoftware had geïnstalleerd en je installeert een nieuwe Palm Desktop, de specifieke CLIE-conduits en applicaties dan in de nieuwe desktop overgenomen worden. Andere optie is het zoeken naar een nieuwere variant van de Splashmoney desktopsoftware. |