Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 03 maart 2009, 10:04
ariekanarie's schermafbeelding
ariekanarie ariekanarie is offline
Senior lid
Voornaam: Arjan
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 20 december 2006
Locatie: Groene Hart
Berichten: 73
Ik denk dat ik 'm meteen koop (als de bank het goed vindt). Ben wel tevreden over mijn Treo680, maar die begint nu wel zwaar te slijten. Casing gebarsten, verf eraf, problemen met de speaker als ik de koptelefoon jack gebruik (die ik dus maar niet meer gebruik), soms melding dat SIM kaart niet herkend wordt etc....

Mijn belangrijkste apps zijn de PIM functies agenda (werk + prive), contacten en routeplanning. Ik zie wel wat in de Pre functionaliteit om voor werk en prive 2 aparte agenda's bij te houden die in de telefoon samen komen. Voor mijn werk moet dit Outlook zijn, prive zal ik eens kijken naar google calendar.

Verder zijn er een paar spelletjes die ik eigenlijk niet kan missen waaronder bike-or-die. Vraag we wel af hoe je sommige spellen uberhaupt wilt spelen zonder de 5-way button.

Laatst gewijzigd door ariekanarie; 03 maart 2009 om 10:13.
Met citaat reageren
  #22  
Oud 03 maart 2009, 11:33
spud spud is offline
Forumbikkel
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 10 mei 2004
Berichten: 182
Meteen vanaf dat mijn zakelijke KPN SIM werkt (geen SIM lock bij andere operator) en ik zeker ben dat ik kan syncen met Outlook, direct of via "the cloud".
Met citaat reageren
  #23  
Oud 03 maart 2009, 17:19
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Of standaard sync met Outlook mogelijk is weet ik niet, maar Chapura gaat zeker een WebOS versie maken van KeySuite voor 100% sync met Outlook. En voor mij een pre (/Seth) is dat ook SplashId beschikbaar komt zodra de Pre verkocht gaat worden.

Gr, Roel
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023