Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31 januari 2009, 21:45
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
[Nieuws] David Pogue wil een Palm Pre - op één voorwaarde

David Pogue is niet zomaar iemand in gadgetland: de technologiecolumnist van de New York Times heeft nogal een uitgesproken mening welke apparaten zijn sympathie kunnen wegdragen. Pogue zou graag op de Palm Pre overstappen... op één voorwaarde.

Pogue stond tot nu toe bekend als een iPhone-liefhebber. Hij maakte zelfs een lofzang op de iPhone en schreef er boeken over. In zijn column van 14 januari liet Pogue al weten dat hij hoge verwachtingen had van de Palm Pre. Via Twitter liet hij nu weten: "If Palm's app store shapes up, then YES!"

Om het nog wat te verduidelijken zegt Pogue nog: "You're all asking why I like the Pre so much. First, real keyboard. Second--well, just read my writeup: http://tinyurl.com/c4uspy"

De link verwijst weer naar het artikel in de New York Times, waarin hij al heeft uitgelegd wat er zo fantastisch aan de Pre is. Als Pogue zegt dat het goed is, kan hij vast een hoop switchers meesleuren.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 5375-5eeemlrjfi.jpg‎ (2,7 KB, 40x gelezen)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 01 februari 2009, 14:02
nlspek04 nlspek04 is offline
Senior lid
Voornaam: Paul
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 11 februari 2005
Locatie: Utrecht
Berichten: 92
Als ik deze link probeer blokkeert mijn zonealarm 'm omdat het een "spy site" is...

Dit is echter omdat Zonealarm een routering via "Tinyurl.com" in principe blokkeert omdat daarmee niet vooraf te controleren is of het een veilige site is. In dit geval is er echter niets aan de hand....
__________________

I will live forever or die in the attempt

Laatst gewijzigd door nlspek04; 03 februari 2009 om 22:16. Reden: Toch geen spy site
Met citaat reageren
  #3  
Oud 01 februari 2009, 16:23
ariekanarie's schermafbeelding
ariekanarie ariekanarie is offline
Senior lid
Voornaam: Arjan
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 20 december 2006
Locatie: Groene Hart
Berichten: 73
Link gaat bij mij (deze keer) wel goed. Redelijk positief verhaal, zeker van een IPhone fanaat. Heeft denk ik wel een punt dat er hier er daar wat "geripped" is van de IPhone, maar er is zeker ook een boel newness
Met citaat reageren
  #4  
Oud 01 februari 2009, 21:03
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ariekanarie Bekijk bericht
Link gaat bij mij (deze keer) wel goed. Redelijk positief verhaal, zeker van een IPhone fanaat. Heeft denk ik wel een punt dat er hier er daar wat "geripped" is van de IPhone, maar er is zeker ook een boel newness
Ach, Engadget heeft afgelopen week een stuk gepubliceerd waarbij ze keken naar wie wat overnam van wie. De iPhone neemt ook dingen van Palm over. (Dit alles was naar aanleiding van de hele heisa rond bepaalde uitspraken van Apple en Palm in de media) Laten we het kruisbestuiving noemen
Met citaat reageren
  #5  
Oud 03 februari 2009, 16:48
gonny's schermafbeelding
gonny gonny is offline
Junior lid
Voornaam: Gonny
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.637
Stuur een bericht via ICQ naar gonny
nlspek04: Klinkt alsof je last had van het grote Google-denkt-dat-het-hele-internet-malware-is probleem
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:59.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023