Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03 oktober 2007, 16:50
arablovebear arablovebear is offline
Junior lid
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 16 december 2005
Berichten: 7
Unhappy PalmOne Tungsten E2 wil niet meer aan

Ik heb sinds 1,5 jaar een PalmOne Tungsten E2. Deze gebruik ik tevens als navigatiesysteem. Gisteren heb ik het navigatiesysteem gebruikt en daarna het apparaat uitgezet. Sindsdien krijg ik de PalmOne Tungsten E2 niet meer aan. Ik heb geprobeerd te resetten (zachte reset en harde reset ), op te laden, maar niets helpt. Terug naar de winkel geweest maar de garantie is voorbij en de winkel geeft aan dat een reparatie op z'n minst al zo'n 100 euro gaat kosten. Heeft iemand nog suggesties voor mij. Ik vind 1,5 jaar wel een korte tijd om zo'n apparaat al af te schrijven. Bedankt voor je reaktie.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 04 oktober 2007, 19:54
bruinzee
Guest
 
Berichten: n/a
Hoi, ik heb precies hetzelfde probleem, palm een jaar oud, net over de garantie. doet helemaal niets meer. Alles al geprobeerd, maar niets. Zou ook heel graag willen weten of er iets aan te doen is.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 05 oktober 2007, 11:12
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Voor beide het verzoek om wat duidelijker en uitgebreider uit te leggen wat precies het probleem is en wat je zelf al geprobeerd/gevonden hebt (incl. de stappen die je gevolgd hebt).
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 05 oktober 2007, 17:29
arablovebear arablovebear is offline
Junior lid
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 16 december 2005
Berichten: 7
Het probleem is simpel. Het apparaat gaat gewoon niet meer aan. Wat ik al geprobeert heb staat al in mijn vorige item. Stap 1: Ik heb geprobeerd te resetten (een soft reset) Stap 2: Ik heb geprobeert een hard reset uit te voeren. Ook daarmee gaat het apparaat niet aan. Stap 3: Ik heb geprobeert het appartaat op te laden. Dit helpt ook niet. Het apparaat heeft inmiddels al zo'n 24 uur aan de stroom gelegen. Maar ik krijg hem met geen mogelijkheid aan. Er gebeurt gewoon niets, het scherm blijft zwart. Stap 5: ik heb geprobeert het appaaraat aan de computer aan te sluiten en te kijken of ik via hotsync misschien iets kon doen, maar de computer herkent het apparaat niet omdat deze niet aan gaat. Wat kan ik nog meer doen??? Bedankt voor je mogelijke tips.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 05 oktober 2007, 18:18
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Een ontzettend 'longshot' maar staat misschien de backlight uit?
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 05 oktober 2007, 18:26
Danny2005 Danny2005 is offline
Lid
Voornaam: Danny
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 04 juli 2004
Berichten: 35
Probeer eens een reset te geven terwijl je Tungsten in de oplader staat.
Desnoods een paar keer snel herhalen.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 11 oktober 2007, 22:43
arablovebear arablovebear is offline
Junior lid
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 16 december 2005
Berichten: 7
Ik heb de oplossing gevonden. Ik heb een nieuwe batterij gekocht via BraunOni's BatteryUpgrade.com : Upgrade uw batterij! - Shop informatie De oude batterij vervangen en hij werkt weer als nieuw!
Met citaat reageren
  #8  
Oud 12 oktober 2007, 19:13
bruinzee
Guest
 
Berichten: n/a
Meteen je tip opgevolgd, 1st Palm opengeschroefd, en bizar hij gaat weer aan. weer in elkaar gezet en hij doet het weer. nog maar even gewacht met de nieuwe batterij. maar houd de link wel even vast. thanx
Met citaat reageren
  #9  
Oud 23 oktober 2007, 14:33
Laser
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb dit probleem ook met enige regelmaat. Treedt bij mij op als ik de Palm als navigator heb gebruikt en hem zo uit de houder ruk, zonder uit te zetten.
Deze aktie, in combinatie met een ingeschakelde Keylock, leidt ertoe dat de Tungsten E2 in mijn geval niks meer doet.

Oplossing: losschroeven, connector van batterij los en vast, dichtschroeven. Werkt dan gewoon weer (tot ik weer haast heb en hem weer zo uit de houder ruk).
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023