Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Accessoires

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 19 december 2005, 21:26
h.aerts's schermafbeelding
h.aerts h.aerts is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hans
Model: Palm Zire72
 
Geregistreerd: 10 mei 2003
Locatie: Venlo
Berichten: 128
Toen ik mijn Zire 72 kocht,heb ik er meteen en Innopocket alucase hij besteld.
Deze voldoet prima(goede bescherming voor mijn Palm vindt ik erg belangrijk!)

Echter een minpunt vindt ik dat het klepje naar rechts open gaat.
Dit is wat minder als je rechtshandig bent en je krijgt de stylus niet meer te pakken als de case al open is!!
__________________
To Palm or not to Palm....Isn't a question!
Met citaat reageren
  #22  
Oud 20 december 2005, 21:26
Tinuz
Guest
 
Berichten: n/a
Heb begin dit jaar bij VDI een InnoPocket Alu case besteld (was trouwens n.a.v. een thread hier op het forum).
Ben er erg blij mee want hij heeft het leven van mn Tungsten|T al een keer gered. Nou zit er dus een mooi klein deukje in de linkerbovenhoek.
Bij m'n oude PalmPilot (Jawel... in gebruik tot half 2004!) had ik alleen de standaard beschermhoes van echt imitatie-leder maar aangezien PalmPilots, Straatstenen en Newton elkaar niet goed verdragen, en ik dus noodgedwongen op zoek moest naar een nieuwe Palm heb ik maar voor een solide case gekozen.

Vindt het een prima case, ook omdat er 2 extra SD-kaartjes in het deksel passen.
Wat misschien wel jammer is is dat ik de Palm in de auto uit de case moet halen omdat ik hem altijd gebruik i.c.m. Perfect Passenger maar de connector niet past als de Palm in de case blijft.
Verder een goede keus!
Met citaat reageren
  #23  
Oud 26 december 2005, 23:30
HediX's schermafbeelding
HediX HediX is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hedi
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 16 mei 2005
Berichten: 228
Zag overigens niet al te lang geleden de magnesium variant van Innopocket.....Ziet er best wel goed uit.......

Heeft iemand hier ervaring mee?

palm magnesium.jpg
Met citaat reageren
  #24  
Oud 26 december 2005, 23:47
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Zo, vandaag is mijn siliconen case voor de Treo kaput gegaan

Da's ongeveer 3 maanden gebruik, dagelijks minstens 3x rekken en strekken door de Treo eruiit te halen. Nieuwe is in de bestelling
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #25  
Oud 27 december 2005, 00:16
HediX's schermafbeelding
HediX HediX is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hedi
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 16 mei 2005
Berichten: 228
Silicon is iets heel anders als magnesium he? Maar ik begrijp dat je er erg tevreden mee bent.

Drie maanden klinkt mij niet als veel in de oren... maar ja, wie ben ik????
Met citaat reageren
  #26  
Oud 27 december 2005, 08:06
Patrick's schermafbeelding
Patrick Patrick is offline
Forumbikkel
Voornaam: Patrick
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Gendt
Berichten: 296
Ik bescherm mijn T2 nu al weer 2 jaar met een zwart lederen flip-cover-case van Digital Express. Deze heb ik ooit via Brando besteld en bevalt meer dan goed. Wat ik vooral prettig vindt is de bevestiging. Geen 'lelijk' (smaken verschillen) systeem waarbij je je T2 in een case moet schuiven maar een simpel systeem waarmee je je T2 vastklikt, net zoals in de originele Palmcase.

Over de kwaliteit kan ik kort zijn: super, praktisch geen krasjes terwijl de T2 bijna overal mee naar toe gaat.
__________________
Groet,
Patrick
Met citaat reageren
  #27  
Oud 14 januari 2006, 18:26
Donesta's schermafbeelding
Donesta Donesta is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 03 augustus 2005
Berichten: 36
Mijn alu-case is na een tijdje kapot gegaan.. nou ja, het klepje wil niet meer goed dicht waardoor de kans bestaat dat hij gewoon open kan gaan in mijn tas..

Vandaag een leren case gekocht. Vond de alu toch een beetje groot en het zou teveel opvallen als ik weer naar school ga.
De leren case ziet er super uit! Maar ik vrees dat het leer na een tijdje niet meer zo strak is..
Met citaat reageren
  #28  
Oud 27 januari 2006, 21:13
BarB's schermafbeelding
BarB BarB is offline
Palmofiel
Voornaam: Barbara
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 21 december 2005
Locatie: Rijswijk
Berichten: 106
Ik ging voor de lederen Pielframa flipcover case voor de TX. Deze was uitverkocht. Als alternatief kwamen ze met een Krusell Flip cover case, deze heb ik nu een week en ben er erg tevreden over. De TX zit er goed in, is goed toegankelijk en als het moet makkelijk uit de cover te schuiven. Op de achterkant van de case zit een bevestigingsstukje waar een broekklem in geschoven kan worden. Als vrouw ga ik niet snel met zo'n ding aan mijn heup lopen, maar voor sommige mensen toch zeer makkelijk.

De overweging voor leer is toch het meer flexibel zijn dan Aluminium. Bij e Vx had ik een alu case en dit vind ik nu acheraf niet de beste keus geweest, al is de bescherming van zo'n case mega goed.
__________________
"Kennis is nog geen wijsheid"
Met citaat reageren
  #29  
Oud 28 januari 2006, 21:09
cadelgatto's schermafbeelding
cadelgatto cadelgatto is offline
ouwe sok
Voornaam: willem
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 14 augustus 2005
Locatie: imperia (it)
Berichten: 50
ik wou dat ik een hardcase had voor mijn z71 het leren mapje sluit slecht af ik vind steeds houtschilfertjes tussen de knopjes , maar dat is nog niet zo erg , wel erg is dat ik niet weet hoe ik geluid kan opnemen met mijn z71 terwijl ik er wel mee kan filmen!
Met citaat reageren
  #30  
Oud 28 januari 2006, 22:28
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
cadelgatto, als je een vraag hebt over geluid opnemen met je Z71 dan kun je beter een andere thread opzoeken en daar eventueel een vraag stellen.

En hoe kom je nou aan die houtschilfers?
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #31  
Oud 09 februari 2006, 15:21
wooty
Guest
 
Berichten: n/a
Hallo allemaal
Ik heb voor mijn Tungsten T een leren hoes alleen deze is te groot ( Hij past precies als je mijn palm uitschuift). En omdat ik mijn palm in mijn zak wil dragen ben ik op zoek naar een kleinere case. Mijn oog viel op deze http://www.cases.com/alpt3.htm case omdat hij goedkoop en van alu is. Maar nu lees ik dat hij nogal dik is kan ik hem in mijn zak dragen? en wat is het verschil met deze en de dure case?
Ik hoop dat iemand het andwoord heeft.

doei
wooty
Met citaat reageren
  #32  
Oud 13 februari 2006, 11:14
FernandoAlonsoModelc FernandoAlonsoModelc is offline
Lid
Voornaam: Rob
Model: Palm Zire71
 
Geregistreerd: 04 februari 2006
Locatie: Swalmen
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar FernandoAlonsoModelc
Ik denk erover om voor mijn Zire 71 een InnoPocket Metal Deluxe Case (zie http://www.cases.com/mdcpz71.htm) aan te schaffen. Hij ziet er stevig uit, en hij gaat naar rechts open (wat voor mij als linkspoot handig is), heeft iemand ervaring met deze case?
Met citaat reageren
  #33  
Oud 25 april 2006, 21:05
HediX's schermafbeelding
HediX HediX is offline
Forumbikkel
Voornaam: Hedi
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 16 mei 2005
Berichten: 228
Sinds een maandje overgestapt van mijn aluminium case naar een leren vaja case. De innopocket zag er op zich nog goed uit voor een jaar intensief gebruik, maar het palletje dat in het scharniertje zat viel er met enige regelmaat uit. Nou kun je dat steeds terug duwen, maar ik vond het toch wel tijd om mijn treo'tje wat te verwennen met een nieuw jasje.

Nadeel van de vaja case is dat hij duur is en dat het echt heel lang duurt voor hij er is. Verder ontving ik na aflevering nog een vriendelijke uitnodiging tot betaling van invoerrechten van de Nederlandse douane....

De case is heel erg mooi. Ziet er chique uit en het is tenminste weer iets heel anders dan het suffe zwart (ik heb hem in het blauw met geel zeg maar). Verder neemt mijn Treo nu veel minder ruimte in dus dat is ook zeker een voordeel. Leer wordt in de loop van de tijd niet echt lelijker dus nog een voordeel. Nadeel is dat het lastig is om de case dicht te doen als je belt (wil je dat dan? ja ik bel met een draadrijk oortje en dan is dat wel handig. Verder is het handig als je je treo als mp3 speler gebruikt.

Kortom elk voordeel heb zijn nadeel!!
Met citaat reageren
  #34  
Oud 26 april 2006, 07:31
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Zo'n soort case dus als in dit review?

Kost wat, maar dan heb je ook wat!

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023