Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12 juni 2003, 21:25
huibmasker
Guest
 
Berichten: n/a
Palm 505 switchen mail replicatie tussen 2 PC´s

Beste lezer,

Aanvankelijk repliceerde ik op kantoor agenda + todo + adressen met Lotus Easy Sync Pro en thuis mail met HotSync.
Enige tijd ook mail op kantoor ipv thuis gerepliceerd met Lotus Easy Sync Pro.
Het lukt me echter niet meer om dit terug te draaien. Kantoor weliswaar uitgezet en thuis aangezet, de log beloofd allerlei replicaties van de PC naar de Palm(zowel op log Palm als op log PC) echter in de mail applicatie op de Palm blijft het leeg. Megalauncher geeft echter wel data in mailbestand van de Palm.

Zijn hier truukjes voor of kan ik beter alles opnieuw gaan installeren en opbouwen ?

Groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 juni 2003, 12:08
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Welk mailprogramma gebruik je? Als je het standaard Mail gebruikt kan je heel simpel het bestand mail.pdb wissen (dat is de data) en dan is het programma weer helemaal vers, zodat het vervolgens wel goed moet gaan.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 juni 2003, 21:49
huibmasker
Guest
 
Berichten: n/a
Question repliceren Mail

Beste lezer,

op de PC vind ik helaas geen bestand ´mail.pdb´, de mail directory op de PC kent alleen het bestand ´msg.dat´.
Toch gebruik ik het standaard Palm mailprogramma 4.0.

Replicatie geeft in de logs : OK Mail with 3 message(s), deze 3 betreffen truncations. Veelbelovend maar geen beweging in de mail zelf.

Op de Palm zie ik met MegaLauncher 2 mail bestanden, nl. MailDB 18 records (dit aantal blijft echter na replicaties gelijk en in zie 0,0 in de Palm applicatie) en 1 record RsMailDB.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #4  
Oud 14 juni 2003, 13:16
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Probeer die bestanden toch eens te verwijderen op je Palm, want volgens mij moet dat werken. Of stel je conduit eens in op ´desktop overwrites handheld´ als je dat nog niet geprobeerd had.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 14 juni 2003, 17:37
huibmasker
Guest
 
Berichten: n/a
Mail repliceren

Beste Domo,

Proberen te verwijderen, echter via MegaLauncher krijg ik de melding "This file is de system one. You can´t delte this file."
Zijn hier andere tools voor ?

Wat raar dat er geen mailbestand op de PC staat, toch ?

Groet, Huib.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:10.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023