Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Discussies en algemene threads

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29 november 2005, 22:24
Jan iMac
Guest
 
Berichten: n/a
Smile verschillende agenda's in iCal

Beste mensen, aanwezig een Imac en een Palm Zire 31
OSX 10.3.9 / iSync 1.5 / iCal1.5.5 / Palmdesktop 4.2.1 / Hotsyncmanager 3.2

Is het mogelijk om verschillende agenda's die aangemaakt zijn in iCal te syncen met de Zire 31 waar op dezelfde categorie (agenda's) aangemaakt zijn. Het betreft om drie agenda's.

Ik kan reeds syncen met iCal en Adresboek daar ik iSync Palm Conduit geinstallerd heb, die juist ingesteld staat.
Wie zou mij hier bij willen helpen? Bedankt voor jullie aandacht, met vriendelijk groet Jan iMac
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 november 2005, 13:06
pcb pcb is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 35
Je kunt proberen, elke agenda een
kleurtje te geven.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 november 2005, 13:34
Jan iMac
Guest
 
Berichten: n/a
Helaas ik heb de agenda's dezelfde naam en de kleur gegeven en ook rekening gehouden met hoodletters.
Zodat de agenda's dezelfde naam hebben op zowel in iCal als op de Zire.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 04 december 2005, 18:49
kaysixkiller
Guest
 
Berichten: n/a
hmm

ik heb het ooit geprobeerd om te syncen met isync maar dat liep niet lekker. Of ik heb iets verkeerd gedaan.

Over twee dagen komt mijn bestelde Tungsten T|X binnen en dan zal ik het zeker weer proberen.

Groet kay
(imac G3/ Powerbook G4)
Met citaat reageren
  #5  
Oud 21 december 2005, 09:38
Preijn
Guest
 
Berichten: n/a
Ook ik heb het zelfde probleem. Meerdere agenda's in iCal en groepen in de Palmagenda die niet overeenkomen.
Ik heb ooit van iemand gehoord dat er een alternatief Palm-programma zou zijn dat de agenda's in iCal wel overneemt. Iemand een idee?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 21 december 2005, 09:52
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Volgens mij bedoel je Missing Sync maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik heb geen verstand van de combo Mac / Palm.

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
  #7  
Oud 21 december 2005, 09:53
Canaria's schermafbeelding
Canaria Canaria is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carin
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 06 februari 2001
Locatie: Utrecht
Berichten: 126
Stuur een bericht via ICQ naar Canaria
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preijn
Ook ik heb het zelfde probleem. Meerdere agenda's in iCal en groepen in de Palmagenda die niet overeenkomen.
Ik heb ooit van iemand gehoord dat er een alternatief Palm-programma zou zijn dat de agenda's in iCal wel overneemt. Iemand een idee?
Ik heb dat opgelost met Missing Sync.
http://www.canaria.nl/Reviews/reviews.html

Zoals het hierboven beschreven staat, was niet nodig na een harde reset van de Palm. Het enige wat ik toen hoefde te doen was vóór de eerste synchronisatie dezelfde categorieën aanmaken op de Palm. Die werden netjes herkend door Missing Sync.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 21 december 2005, 14:16
Preijn
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Canaria
Het enige wat ik toen hoefde te doen was vóór de eerste synchronisatie dezelfde categorieën aanmaken op de Palm. Die werden netjes herkend door Missing Sync.
Dit klinkt goed. En voor de hand liggend. Bedankt. Zal het snel proberen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023