Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Discussies en algemene threads

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13 juli 2001, 07:20
jhd
Guest
 
Berichten: n/a
Angry

Hallo,

het lijkt wel of het actieve gebied van m'n touchscreen vershoven/verkleint is. Zo kan ik onder andere de silk buttons ook niet meer gebruiken. Eea is sinds gisteren...

Opmerkelijk is wel dat als ik een hard reset doe alles perefct werkt. Zodra ik ga HotSynchen heb ik weer het oude probleem...

Wie weet een oplossing?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 13 juli 2001, 11:02
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Eerst nog een vraagje, welke combinatie van Palm Os en desktop software gebruik je? Dit wil wel eens verkeerd gaan.

Uit ervaring weet ik bijvoorbeeld dat Palm OS 3.3 niet goed samenwerkt met Desktop software 4.01...
Met citaat reageren
  #3  
Oud 13 juli 2001, 11:20
jhd
Guest
 
Berichten: n/a
Ik maak gebruik van een Vx, ik heb zo geen idee welk OS er op staat
Met citaat reageren
  #4  
Oud 13 juli 2001, 13:13
jhd
Guest
 
Berichten: n/a
ter aanvulling: het probleem met de touchscreen deed zich opeens (?) voor ruim tussen 2 hotsynch's...
Met citaat reageren
  #5  
Oud 13 juli 2001, 13:49
Arent Arent is offline
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Berichten: 1.021
Uit de probleembeschrijving wordt het niet helemaal duidelijk, maar ik heb toch de indruk dat je de Digitizer een keer moet gebruiken na de hotsync.

Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat de Digitizer instellingen opgeslagen worden in de "Saved Preferences". Als je nu een harde reset doet heb je verse "Saved Preferences" met goed werkende Digitizer instellingen en is er geen probleem. Als je daarna een hotsync doet zet je de "foute" Saved Preferences terug op je Palm en heb je het probleem weer. Als je hierna de Digitizer gebruikt en nog eens een hotsync doet worden de "goede" Saved Preferences opgeslagen en zou je van het probleem af kunnen zijn.

Zie ook: http://palmclub.nl/tips/digitizer.shtml
Met citaat reageren
  #6  
Oud 14 juli 2001, 09:38
jhd
Guest
 
Berichten: n/a
Smile

Bedankt,

ik heb nu ReDigi erop gezet. Deze start de calibratie van de digitizer na een soft-reset... perfect..

Dank voor het op het geode spoor zetten..


Hans
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023