Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Discussies en algemene threads

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29 november 2005, 10:43
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
HotSyncnaam > 11 tekens = niet kunnen verzenden met infrarood?!

Nooit van gehoord, maar zojuist in reactie 33 bij dit artikel gelezen:
Citaat:
For new users: Make your hotsync name short. Longer than 11 characters, and you wont be able to transfer files via IR. (Known bug)
"Roel van der Vegte" in mijn geval, dus ruim voorbij de 11 tekens. Toch eens testen.

Het genoemde artikel bevat tips voor de Treo 650, dus zonder meer aardig leesvoer.

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 november 2005, 10:47
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Mijn Hotsyncnaam bestaat uit 16 tekens en ik kan prima bestanden verzenden via Irda. Misschien dat het vroeger een 'known bug' was, maar ik heb er in ieder geval geen last van.

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
  #3  
Oud 29 november 2005, 12:14
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Verzenden van een Tungsten|E naar een Treo 650 werkt echter niet. Tenminste, m'n Tungsten wilde niet praten met de 650 van Smaus en evenmin met m'n eigen Treo. Wellicht komt dat door die namen?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 29 november 2005, 12:17
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
SuperSmaus
Voornaam: Jacob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 10 mei 2001
Locatie: Meestal achter mijn computer, soms thuis, soms op kantoor, soms in de auto
Berichten: 1.507
Stuur een bericht via ICQ naar Smaus Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door domo
Verzenden van een Tungsten|E naar een Treo 650 werkt echter niet. Tenminste, m'n Tungsten wilde niet praten met de 650 van Smaus en evenmin met m'n eigen Treo. Wellicht komt dat door die namen?
Ik kan me niet eens herinneren dat we dat geprobeerd hebben maar misschien zit het niet zozeer in het verzenden van bestanden als wel in het ontvangen ervan. Ik weet dat ik ook wat problemen heb gehad met het ontvangen van de VCard van Danielle. Maar dat kan natuurlijk ook komen doordat mijn Treo weigerde te praten met haar PocketPC

Groeten,

Jaap
__________________
HP 300Lx, Palm m100, 3Com IIIxe, Palm IIIc, PalmOne Tungsten T2, PalmOne Treo 650, Fossil WristPDA, Qtek 9100, HTC TyTN, Apple Newton OMP, Sony Clie PEG TH55, PalmOne LifeDrive, Nokia N95 8GB, Nokia E61i, Nokia E72, Nokia N95 8GB, iPhone 3GS, Blackberry Curve, HTC Hero, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S2, Nexus 7, Nexus 5
Met citaat reageren
  #5  
Oud 29 november 2005, 13:49
RobB's schermafbeelding
RobB RobB is offline
Huisprogrammeur
Voornaam: Rob
Model: Overig
 
Geregistreerd: 06 december 2000
Locatie: 82.174.252.255
Berichten: 911
Citaat:
Ik weet dat ik ook wat problemen heb gehad met het ontvangen van de VCard van Danielle. Maar dat kan natuurlijk ook komen doordat mijn Treo weigerde te praten met haar PocketPC
Ik kan mij dat voorval herinneren, dat lag (gelukkig) aan een verkeerde instelling bij de ppc van Danielle.
__________________
Rob.

The real source of applications.
___________________________________
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023