Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20 juni 2003, 16:32
Tomdc
Guest
 
Berichten: n/a
Nog iem. problemen met keycontacts en 2 pc's?

Ik sync op twee pc's. Op de ene pc krijg ik keycontacts in orde (windows xp, outlook xp, pocket mirror pro 3.1.3,...) en op de andere niet (windows 2000, outlook 97, pocket 3.1.3...). Ik heb al geprobeerd het eerst op de tweede pc te installeren en vervolgens op mijn pc met XP, maar het doet niet uit, ik krijg steeds een error dat de sync niet gewerkt heeft voor keycontacts. Ook als ik bij de sync-menu 'custom' selecteer en vervolgens keycontacts om daar dan een folder te selecteren die moet syncen met mijn pda, onthoud deze dit niet. Ik selecteer de folder, klik vervolgens op 'finish' en 'done' en als ik vervolgens het opnieuw open, zie ik dat deze folder er niet meer staat. Ik heb dit al doorgemaild naar de customer support, maar tot op heden nog geen antwoord gekregen dat me kon helpen. Heeft iemand hier ook ervaringen mee?

Tom
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 juni 2003, 17:28
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Het is waarschijnlijk een probleem met profielen van outlook. Je kan immers niet de gegevens van Pietje synchroniseren met die van Jantje, aldus Outlook.

Wat is overigens de precieze foutmelding?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 juni 2003, 17:45
Tomdc
Guest
 
Berichten: n/a
De precieze foutmelding kan ik je maar maandag zeggen, omdat ik dan pas terug op die andere pc zit (werk). Maar veel is het niet :
error met een bepaalde code erachter en dan nog synchronization failed.

Bedankt

Tom
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023