Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Discussies en algemene threads

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29 december 2006, 09:24
toos007
Guest
 
Berichten: n/a
Ik krijg mijn tomtom gps niet ingesteld op Palm TX

Hallo,

Wie zou mij kunnen helpen met het volgende.

Onlangs heb ik een Palm TX gekocht met daarop een tomtom versie. De vorige eigenaar gebruikte een TOMTOM sirf III bluetooth navigator. Aangezien hij deze voor zijn laptop wilde gebruken heb zo'n zelfde nieuw erbij gekocht.

Deze krijg ik echter maar niet geinstalleerd op mijn Palm. Via het bluetooth menu zoek ik mijn nieuwe gps op bij add devices. Ik stel de code in op 0000 als een thrusted devices alleen krijg ik maar geen verbinding

Misschien komt dit dat bij 'all know devices' de andere TOMTOM sirf (ondanks resetten ) alle oude apparaten van de vorige eigenaar nog zichtbaar in de lijst staan, zoals zijn pc verbinding, telefoon en tomtom gps. Wellicht geeft dit conflicten met elkaar.
Achter mijn nieuwe gps zie ik in de lijst een sleutel afgebeeld staan en bij de gps van de vorige eigenaar niet.

Ik hoop dat ik het duidelijk heb kunnen formuleren. Volgens mij moet ik eerst alle oude apparaten uit de lijst verwijderen maar zou niet weten hoe.

Mvg Niels
Met citaat reageren
  #2  
Oud 29 december 2006, 10:00
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Met Filez kun je de bestanden Bluetooth Device Cache en Bluetooth Trusted Devices verwijderen. Als het goed is heb je dan geen oude apparaten in de lijst staan.
Blijft de vraag of dit jouw probleem oplost. De paircode die je gebruikt (0000) is dat de juiste? Dat moet in de handleiding staan.
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 29 december 2006, 10:38
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Wat voor gps-ontvanger heb je nou eigenlijk precies? Als je de fabrikant en het type noemt kunnen we achter de paircode komen, die kan namelijk ook best anders zijn dan 0000.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023