Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26 april 2006, 14:04
vincentkuiper
Guest
 
Berichten: n/a
Email ontvangen en verzenden met Palm TX + niet werken van AVANTGO

Ik heb sinds kort een Palm TX gekocht en nu wil ik graag emails verzenden en ontvangen. Kan iemand mij uitleggen hoe dit in zijn werk gaat. Heb de handleiding er al op nageslagen maar het wordt voor mij niet duidelijk.

Ook heb ik nog een vraag over Avantgo. Als ik die opstart heb ik geen problemen en ik kan ook (ik heb dan de pagina van SP!TS) beginpagina's lezen. Maar als ik dan een artikel aanklik, dan vraagt mijn TX of ik verbinding wil maken met WIFI. Als ik dan op yes klik dan valt mijn TX uit. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt.

Laatst gewijzigd door Gazpacho; 26 april 2006 om 14:11. Reden: email uit spamoverwegingen weggehaald :)
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 april 2006, 14:14
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Hallo vincentkuiper en welkom op dit forum! Heb je onze fantastische zoekfunctie al geprobeerd?

Citaat:
Ik heb sinds kort een Palm TX gekocht en nu wil ik graag emails verzenden en ontvangen. Kan iemand mij uitleggen hoe dit in zijn werk gaat.
Precies op dezelfde manier als op je grote computer. Je moet eerst internet hebben op je handheld, en daarna ga je je gegevens invullen in het mailprogramma (versamail). Dus: is het je gelukt om een (Wifi) internetverbinding te maken?

En tenslotte kan ik je aanraden om deze tips even te lezen!

VERZOEK
Beste vincentkuiper, zou je je profiel willen aanpassen met je huidige model handheld of smartphone? We kunnen je dan in de toekomst beter helpen bij eventuele problemen. Alvast bedankt!

__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 april 2006, 14:21
vincentkuiper
Guest
 
Berichten: n/a
Bedankt voor je reactie...Aangezien ik een "groentje" ben op PDA gebied, maar het wel erg interessant vindt, zou je mij het misschien willen uitleggen hoe ik nou precies internet op mijn TX krijg. En dus emails kan ontvangen en verzenden.

Even over dat uitvallen. Dat gebeurt bij AVANTGO als ik die opstart en bijvoorbeeld een pagina wil lezen, dan vraagt de PDA om verbinding te maken met WIFI en als ik dan ja klik dan valt mijn PDA uit.

Nou heb ik even de "handige tips" gelezen, en daar stond bij om niet acrobat enz te installeren op je PDA. Nu heb ik dat wel gedaan...k bedoel dat zit er toch niet voor niets bij??
Met citaat reageren
  #4  
Oud 26 april 2006, 14:26
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Nou heb ik even de "handige tips" gelezen, en daar stond bij om niet acrobat enz te installeren op je PDA. Nu heb ik dat wel gedaan...k bedoel dat zit er toch niet voor niets bij??
Het zit erbij in het geval dat: als je *weet* dat je het nodig gaat hebben, als je *weet* dat er geen betere alternatieven zijn (want die zijn er, gratis, gebruik de zoekfunctie maar), en als je weet dat Acrobat Reader voor PalmOS zo ongeveer het slechtste stukje software is wat er bestaat voor PalmOS.

Met andere woorden, wat er in dat artikel ook gezegd wordt: ga zelf ook actief aan de slag om je eigen problemen op te lossen. Gebruik de zoekfunctie, lees de FAQ, lees de reviews en lees de tips. Alleen dan kun je op een leuke manier van beginnende Palm gebruiker naar een gevorderde Palm gebruiker gaan.

Citaat:
Bedankt voor je reactie...Aangezien ik een "groentje" ben op PDA gebied, maar het wel erg interessant vindt, zou je mij het misschien willen uitleggen hoe ik nou precies internet op mijn TX krijg. En dus emails kan ontvangen en verzenden.
In de bijgeleverde handleiding van de Palm (op PDF op de CD) staat prima beschreven hoe je in Prefs >> Network een internetverbinding via bijv. Wifi kan opzetten. Heb je dat al gelezen? Wat was er niet duidelijk aan, wat lukte er niet met jouw router? De bedoeling van een forum als de Palmclub is niet dat we Helpdeskje gaan spelen, dus jij moet beginnen met het zoeken naar informatie, stappen maken, en als je vastloopt, duidelijk vertellen wat er aan de hand is en waarom je denkt dat je gevonden oplossingen niet werken. Zie ook dit artikel!
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #5  
Oud 27 april 2006, 01:06
bartjegossen
Guest
 
Berichten: n/a
Overigens staan in Versamail van de meeste internetproviders in Nederland de instellingen al voorgeprogrammeerd, alleen inlognaam en wachtwoord hoeven nog maar ingevuld te worden.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 29 april 2006, 13:09
BarB's schermafbeelding
BarB BarB is offline
Palmofiel
Voornaam: Barbara
Model: Palm Treo Pro
 
Geregistreerd: 21 december 2005
Locatie: Rijswijk
Berichten: 106
Het uitvallen van TX bij gebruik Avanto icm Wifi verbinding levert mij ook wel eens een uitval c.q. soft reset op. Ik denk dat dit een probleem is die door de combinatie wordt veroorzaakt.
__________________
"Kennis is nog geen wijsheid"
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023