Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Tungsten en T|X

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29 april 2006, 10:49
Emporio
Guest
 
Berichten: n/a
Tungsten E2 vs Mac

Goedemorgen,

Omdat ik overweeg een Tungsten E2 aan te schaffen
(op aanraden van een vriend) wil ik via deze weg de forumleden om wat advies vragen.

Omdat ik werk met een Powerbook (OS X Tiger) van Apple wil ik graag weten tot in hoeverre de Palm Tungsten E2 compatible is met de MAC. Het gaat mij voornamelijk om m'n (zakelijke) e-mail en de wijze van gegevensoverdracht tussen de Mac en Palm en Wi-Fi mogelijkheden.

Tevens ben ik benieuwd hoelang de Tungsten E2 al op de markt is. Ik wil namelijk niet het risico lopen dat hij "morgen" vervangen wordt door de "E3"

Bij voorbaat dank,

Laatst gewijzigd door Emporio; 29 april 2006 om 11:27.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 30 april 2006, 20:01
judgeblacksteel's schermafbeelding
judgeblacksteel judgeblacksteel is offline
Forumbikkel
Voornaam: judge
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 30 juli 2003
Locatie: ijsland
Berichten: 308
ibook+livedrive+10.4.6

alles okiedokie tot nu toe .
emails sorry haal ik via een wifi router af als het dan toch moet.
en outlook gaat ook op mac maar ken er geen bal van .
Maar de interaktie palm ,mac loopt als een trein .dit licht vooral aan palm hun goede software op mac en windows.Dat er een nieuwe palm zou uitkomen weet ik niet maar de overdracht van je info van de (old)ene naar de andere(new) is eazyyy.
__________________
It is not that your life is too short , but you are dead so long
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 april 2006, 20:21
Emporio
Guest
 
Berichten: n/a
Bedankt voor je reactie. Ik had de beslissing in principe al genomen, maar het was voor mij zeer belangrijk om te weten hoe compatible de Palm met de MAC is, maar zo te horen geeft dat geen problemen.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 01 mei 2006, 19:30
bartjegossen
Guest
 
Berichten: n/a
Ik zou je toch wel aanraden om de functies van iCal en Adresboek volledig te kunnen gebruiken Missing Sync aan te schaffen. Ik ben daar zelf een tevreden gebruiker van en alle velden worden gebruikt, dus ook verjaardagen die goed worden gezet, verder is de interface veel mooier en meer in overeenstemming met Mac OSX dan de meegeleverde software van Palm.

Via een Mac is het vrij gemakkelijk verbindingen met behulp van wifi en / of BT op te zetten. Mail haal je gewoon van de server af met je meegeleverde mailprogramma, daar heb je Apple's mail niet echt per se voor nodig.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 01 mei 2006, 19:41
Emporio
Guest
 
Berichten: n/a
Ik heb de Wi-Fi kaart meebesteld, dus dat zal geen problemen opleveren.
Bedankt voor de tip betreft Missing Sync, ik zal er zeker even naar gaan kijken.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023