Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 12 november 2003, 08:46
frarie's schermafbeelding
frarie frarie is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|C
 
Geregistreerd: 25 mei 2003
Berichten: 156
Mooi dat het jou is gelukt, maarre, waar heb je Mandrake 9.2 vandaan? Heb je een network install gedaan of zoiets? De ISO's staan nl. nog niet op hen site doordat daar een bug in bleek te zitten...
Met citaat reageren
  #22  
Oud 12 november 2003, 09:22
leo-r
Guest
 
Berichten: n/a
Als silver member mocht je ze een paar weken geleden al downloaden met bitorrent.
Met citaat reageren
  #23  
Oud 12 november 2003, 10:26
frarie's schermafbeelding
frarie frarie is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|C
 
Geregistreerd: 25 mei 2003
Berichten: 156
Ah, ok. Ik ga em eerst even uitproberen, misschien stuur ik ze daarna ook wel 120 Euro per jaar

Ben de afgelopen jaren een RedHat gebruiker geweest (voorheen Slackware). Dit jaar nog maak ik de keuze tussen:Beetje vergelijkent warenonderzoek dus. Enne, m'n Palm moet 'out-of-the-box' werken Ik kan best wel aardig in Linux prutsen, maar vind dat de tijd nu gekomen is dat Linux (zonder te hacken) m'n belangrijkste hardware ondersteund.
Met citaat reageren
  #24  
Oud 13 november 2003, 04:59
leo-r
Guest
 
Berichten: n/a
M'n clie doet het nu ook in SuSE 9.0. Beetje stom geweest door de handleiding te volgen, en er van uit te gaan dat wat daar in staat ook klopt. Het was dus niet /dev/ttyUSB0, maar /dev/usb/ttyUSB1 ....en nu werkt het. Dus in ieder geval werken Mandrake 9.2 en SuSE 9.0 bijna zonder zelf iets in te stellen (Mandrake zelf zonder iets in te stellen, alleen maar kpilot starten en syncen).
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023