Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20 februari 2007, 14:15
Patrice
Guest
 
Berichten: n/a
Smile Perfect Passenger / Palm Zire 71

Hallo,

Ik heb een vraag over Perfect Passenger i.c.m. Palm Zire 71.

Ik heb op mijn Palm Zire 71 de software van Perfect Passenger v1.2. Uit de tijd van de steenkolen volgens mij, want ik zie dat v2.0B al uit is.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ding al aan de wilgen gehangen had, want het werkt voor geen meter.....
Ten eerste lukt het vaak niet om de route in te voeren en hij haalt de oude route niet weg. Vooral als je het systeem uitzet voordat je je adres bereikt hebt.
En hij stopt er ineens gewoon mee onderweg dan " zegt" ze gewoon niets meer!
Met als gevolg dat ik een paar verdwaalt ben, want ik ben zo A-geografisch als het maar kan .

Totdat ik per toeval dit forum tegen kwam....ik dacht : " Aha, misschien is er nog hoop...".

Het volgende: Kan ik vanuit v1.2 de nieuwe download op de site van PP op de kaart zetten? Omdat er staat dat je eerst v2.0A moet installeren en die heb ik niet.
En klopt het dat ik de device Id via de Card info kan vinden? En wat als ik het serienummer op de verpakking niet meer heb? Kan ik dat uberhaupt downloaden van PP?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Patrice
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 februari 2007, 22:30
n3232 n3232 is offline
Lid
Voornaam: Fred
Model: Palm Zire71
 
Geregistreerd: 17 maart 2005
Locatie: Dedemsvaart
Berichten: 28
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb een vraag over Perfect Passenger i.c.m. Palm Zire 71.

Ik heb op mijn Palm Zire 71 de software van Perfect Passenger v1.2. Uit de tijd van de steenkolen volgens mij, want ik zie dat v2.0B al uit is.
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ding al aan de wilgen gehangen had, want het werkt voor geen meter.....
Ten eerste lukt het vaak niet om de route in te voeren en hij haalt de oude route niet weg. Vooral als je het systeem uitzet voordat je je adres bereikt hebt.
En hij stopt er ineens gewoon mee onderweg dan " zegt" ze gewoon niets meer!
Met als gevolg dat ik een paar verdwaalt ben, want ik ben zo A-geografisch als het maar kan .

Totdat ik per toeval dit forum tegen kwam....ik dacht : " Aha, misschien is er nog hoop...".

Het volgende: Kan ik vanuit v1.2 de nieuwe download op de site van PP op de kaart zetten? Omdat er staat dat je eerst v2.0A moet installeren en die heb ik niet.
En klopt het dat ik de device Id via de Card info kan vinden? En wat als ik het serienummer op de verpakking niet meer heb? Kan ik dat uberhaupt downloaden van PP?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Patrice
Versie 2.0A en 2.0B kun je gewoon van de website LANGUAGE halen.
Voor de rest van je vraag zou ik een mailtje sturen naar de helpdesk van PP: support@perfectpassenger.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023