Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14 februari 2007, 15:17
boiten
Guest
 
Berichten: n/a
.

Laatst gewijzigd door boiten; 04 september 2007 om 15:08. Reden: probleem opgelost
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 februari 2007, 15:28
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Wat heeft de helpdesk precies geprobeert dan? En mij is eigenlijk niet helemaal duidelijk in welke richting jij hier op het forum een oplossing probeert te zoeken.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 14 februari 2007, 17:01
boiten
Guest
 
Berichten: n/a
D e helpdesk heeft geprobeerd om aan de hand van diverse nummers van de Palm na te gaan waar de PP benelux geregisteerd staat, maar tot nu toe tevergeefs. Onduidelijk blijft bijv. wat de device id van de Plam is. Volgens PP zou die zichtbaar zijn bij het invoeren van de SD kaart, maar dat is bij mij niet zo.

Ik probeer er nu achter te komen - via dit forum - of ik de upgrade ook zonder hulp van PP kan instaleren, dus zonder registratie...

Wellicht dat iemand dezelfde ervaring heeft gehad (er moeten toch meer mensen zijn die een nummer kwijtraken in de loop van een paar jaar) en wel een idee heeft..

Ben benieuwd!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 14 februari 2007, 22:48
n3232 n3232 is offline
Lid
Voornaam: Fred
Model: Palm Zire71
 
Geregistreerd: 17 maart 2005
Locatie: Dedemsvaart
Berichten: 28
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boiten Bekijk bericht
D e helpdesk heeft geprobeerd om aan de hand van diverse nummers van de Palm na te gaan waar de PP benelux geregisteerd staat, maar tot nu toe tevergeefs. Onduidelijk blijft bijv. wat de device id van de Plam is. Volgens PP zou die zichtbaar zijn bij het invoeren van de Secure Digitalkaart, maar dat is bij mij niet zo.

Ik probeer er nu achter te komen - via dit forum - of ik de upgrade ook zonder hulp van PP kan instaleren, dus zonder registratie...

Wellicht dat iemand dezelfde ervaring heeft gehad (er moeten toch meer mensen zijn die een nummer kwijtraken in de loop van een paar jaar) en wel een idee heeft..

Ben benieuwd!
Je hebt toch wel de originele PP kaart (meestal een MMC)
Als je die in je PDA steekt en je haalt de update PP op van de website van PP, dan krijg je het Device ID en een serienummer te zien. Je moet dan een Licentiecode invoeren, die je waarschijnlijk wel van PP kunt krijgen.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023