Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Algemene discussies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27 juni 2011, 15:48
Cbnl Cbnl is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 15 april 2007
Berichten: 7
wat doen jullie? abo verlengen, sim only etc?

Over een paar weken/maanden kan ik mijn abo verlengen.
Nu wil ik graag een nieuwe pre maar vroeg me af hoe jullie dat doen mbt abonnement/verlenging etc.

Kan via internet een verlenging nemen incl pre2 toestel of wachten op de pre3. Weet niet precies wanneer de pre2 te koop werd gebracht maar op verschillende websites is het pas sinds mei/juni beschikbaar als toestel bij verlenging. Moeilijk te voorspellen hoe dat met de pre3 zal zijn maar grote kans dat het misschien tot eind van het jaar zal duren voordat er een abo verlenging met pre3 beschikbaar komt.

Wat is jullie ervaring en hoe doen jullie dit met nieuwe toestellen? Qua prijs kom je misschien wel hetzelfde uit om een sim only te kiezen en los toestel te kopen.

Vraag me af hoe jullie dit oplossen , om nog maar te spreken kiezen tussen alle abo en internet verschillen etc.
De enige keuze die voor mij vaststaat is een pre iig. Wil echt adobe flash videos op mijn telefoon kunnen afspelen!!! (Dat kan toch met de pre3? Kan dat ook al met de pre2?)

Bvd,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 juni 2011, 17:15
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Je zal altijd voor jezelf moeten rekenen, maar ik heb al jaren sim-only. Mijn Pre heb ik vorig jaar ik Engeland gekocht.

Gr, Roel
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 27 juni 2011, 19:58
papapablo papapablo is offline
pablo
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 09 april 2006
Berichten: 82
Met sim-only ben ik altijd goedkoper uitgekomen als ik het over 2 jaar doorreken ipv een abbo met toestel.
Moet je wel even zoeken, voor de losse toestellen bij de telecomwinkels betaal je meestal de hoofdprijs...
Met citaat reageren
  #4  
Oud 29 juni 2011, 09:04
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Houd er ook rekening mee dat je bij veel telecomaanbieders tegenwoordig per volledige minuut betaalt, naar boven afgerond welteverstaan. Voorheen moest alleen de eerste minuut altijd volledig betaald worden, daarna was het betalen per seconde.

Maar al met al is het gewoon een kwestie van rekenen om te zien wat voor jou het goedkoopst is.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 01 juli 2011, 18:29
Etzel's schermafbeelding
Etzel Etzel is offline
Forumbikkel
Voornaam: Etzel
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 06 augustus 2006
Locatie: Twente
Berichten: 351
Stuur een bericht via Skype™ naar Etzel
Jarenlang sim-only gehad. In 2007 mijn Treo 750 gekocht icm een T-Mobile abo. Sinds 2009 weer sim-only met hetzelfde toestel. Dit voorjaar weer sim-only verlengd en zelf m'n Pre2 gekocht. Is immers niet verkrijgbaar bij een Nederlandse telco.

Een abo met toestel is over het algemeen goedkoper (heb het allemaal uitgerekend), maar dan heb je dus geen Pre2 (of geen Pre3) en dat was voor mij uiteindelijk onbespreekbaar!

Ben erg blij met m'n keuze!
__________________
Pixi Plus (mei 2012) + HP TouchPad 32GB (sep 2011) + Palm Pre 2 (mrt 2011) - Palm Treo 750 (feb 2007) - Palm Tungsten T (mei 2005) - Palm IIIc (2001) - Palm III (1998)
Met citaat reageren
  #6  
Oud 02 september 2011, 17:08
karelstoffel karelstoffel is offline
Junior lid
Model: Palm Zire72
 
Geregistreerd: 02 september 2011
Berichten: 1
Hi Cbnl het beste wat je kan doen is een een klein berekeningetje maken o.b.v je laatste 3 facturen. Tel de belminuten bij elkaar op en deel deze door 3, idemdito met je smsjes.

Rond het naar boven af en zoek naar een sim only abonnement en check de prijzen per maand. Als dit bv €25,00 per maand scheelt kun je beter een los toestel kopen. Vaak zit je namelijk ook aan een twee jarig abonnement vast, als je het wilt nemen met een toestel.
__________________
Met vriendelijke groet!
Check mijn eigen weblog over sim only abonnementen!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023