Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03 oktober 2005, 22:12
Fantomaz
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy Bluetooth verbinding weg...


Na veel gepuzzel is het me een paar keer gelukt verbinding te maken tussen PDA Tungsten T2 en mijn Nokia 6820.
Op de een of andere manier lukte het me nooit en vroeg mijn telefoon altijd een wachtwoord (cijferreeks) in te voeren.
Hoewel ik mijn reguliere cijfercode nooit in dat toestel heb gezet (volgens mij), werd er voor het eerst verbinding gemaakt tussen de apparaten toen ik in beide hetzelfde wachtwoord invoerde. Gaat het hier er alleen om of de willekeurige code's matchen?
In ieder geval kon ik een paar keer verbinding maken.
Omdat ik het invullen van steeds een wachtwoord wilde uitschakelen, kwam ik via Preferences uit bij "service:", "username:" "password;" etc.
Bij password staat -assigned- maar dit had ik veranderd naar de standaard code om dit niet telkens in te hoeven voeren.
Maar volgens mij had ik dat beter niet kunnen doen... Wat voor code heeft daar eerst gestaan? Is dit een door de T2 zelf gegenereerde code of hoe zit dat?

Daarnaast kan ik, sinds ik een update via mijn PC op de palm heb uitgevoerd (tbv het updaten van het telefoonaanbod. De 6820 stond er niet bij) geen hotsinc meer uitvoeren.
Hoe kan ik dit weer terug krijgen?

MvG

Fantomaz
Met citaat reageren
  #2  
Oud 03 oktober 2005, 22:18
Fantomaz
Guest
 
Berichten: n/a
Even een aanvulling:
Wanneer ik via Preferences/communication/Phone in de "connection" van de telefoon bekijk, kan ik deze verbinding testen.
Ik zie dan zo'n knipperend "oogje" waarna mijn telefoon vraagt of ik een verbinding tot stand wil brengen. Vervolgens moet ik een code invoeren, maar deze moet minimaal 16 cijfers hebben(?)
Waar is dat voor en waar vind ik die code/wachtwoord.

weer een update hierop:
Vul ik 16 x een 1 in en doe ik dat ook op mijn Palm, vindt de telefoon het best. Maar de Palm blijft aangeven te willen connecten waarna hij stopt en een foutmelding geeft.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 04 oktober 2005, 10:40
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Volgens mij gaat het hier over het pairen van twee bluetoothapparaten. Dit betekent dat je op beide apparaten dezelfde viercijferige code moet invoeren. Ik gebruik bijvoorbeeld altijd vier nullen.
Tot slot:

VERZOEK
Beste Fantomaz, zou je je profiel willen aanpassen met je huidige model handheld of smartphone? We kunnen je dan in de toekomst beter helpen bij eventuele problemen. Alvast bedankt!

Met citaat reageren
  #4  
Oud 06 oktober 2005, 16:50
Fantomaz
Guest
 
Berichten: n/a
Geupdate...
MGMhack, bedankt voor je antwoord. Heb je ook een oplossing voor het niet kunnen synchroniseren?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 06 oktober 2005, 21:49
Athropos's schermafbeelding
Athropos Athropos is offline
Borrelbeheerder
Voornaam: Peter
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 01 april 2005
Locatie: Breda
Berichten: 929
Stuur een bericht via ICQ naar Athropos Stuur een bericht via MSN naar Athropos Stuur een bericht via Yahoo naar Athropos Stuur een bericht via Skype™ naar Athropos
wat wil je synchroniseren dan?

Peter
__________________
De Softwarepacks voor de elke Palmgebruiker.

Hoeveel Palm Apparaten heb jij?

Ontmoet graag mensen uit de hele wereld zonder (voor)oordelen.

"Computers are like Old Testamants Gods; Lots of rules and no mercy"
Met citaat reageren
  #6  
Oud 08 oktober 2005, 21:12
Fantomaz
Guest
 
Berichten: n/a
Wanneer mijn PALM via de Cradle gekoppeld is met mijn PC, kon ik tot voor kort de data (afspraken etc.) synchroniseren met de Outlookagenda.
Omdat ik graag een communicatie wilde opzetten tussen de PDA en mijn GSM via Bluetooth, diende ik mijn PDA te upgraden omdat hij mijn telefoon niet kende. Na de upgrade is er geen synchronisatie meer mogelijk.
Ik zie niet waar dat fout gaat...
Met citaat reageren
  #7  
Oud 08 oktober 2005, 21:59
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Wat gebeurt er precies als je synchroniseert? Wat zijn je instellingen? Welke foutmeldingen krijg je precies als je probeert te syncen?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023