Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Actueel > Nieuws en Reviews

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 28 oktober 2005, 09:45
sekhmet sekhmet is offline
Lid
Voornaam: Erik
Model: Palm Tungsten|T5
 
Geregistreerd: 13 september 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 27
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DaiJun
Hoelang hebben jullie moeten wachten voordat jullie het kaartje hadden? Ik heb het vrijdag besteld en betaald, zaterdag de bevestiging gekregen en maandag de verzendbevestiging.. Ik hoopte dat ik het gister of vandaag zou krijgen maar heb nog steeds niks...
Versturen duurt een dag of 8 omdat het uit ierland moet komen dus als het vandaag niet binnen is komt het waarschijnlijk maandag.
Met citaat reageren
  #22  
Oud 28 oktober 2005, 12:32
DaiJun's schermafbeelding
DaiJun DaiJun is offline
Limburgse Palm Liefhebber
Voornaam: Dion
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 02 juni 2005
Locatie: Venray
Berichten: 624
Stuur een bericht via MSN naar DaiJun Stuur een bericht via Skype™ naar DaiJun
Aha... Dan moet ik maar even geduld hebben...
__________________
Live wise, you don't live twice!
Met citaat reageren
  #23  
Oud 29 oktober 2005, 19:03
Hans Keesom Hans Keesom is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 19 januari 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 77
Ondertussen een middagje wardriving gedaan met de Tungsten en de enfora. Of eigenlijk warwalking want ik was te voet.
Het werkt redelijk met de enfora, het is even een kwestie van wat wel en wat niet zinvol is. Ondertussen heb ik een aantal dingen door.

Allereerst, als het wifi programma dat de communicatie met de portfolio regelt zegt asscociated dan heb je pas kan om binnen te geraken en je mail te kunnen checken.

Ten tweede, in de duurdere wijken kom je weinig AP's tegen en die je tegenkomt hebben een WEP-encryptie

Ten derde, in de buurt van bedrijven en vooral bedrijfjes heb je zo kontakt.

Ten vierde, de Tungsten T trekt het niet lang op deze manier met z'n akku, maar goed, ik had bluetooth ook aan laten staan. Ik heb nog een Palm 510, die past er prima in en die heb ik nu maar even ingericht om als wardriving-PDA te functioneren. Die houdt het denk ik langer vol en met een beetje proppen kan de portfolio ook nog dicht als ik de powertogo er tussen doe.

Maar de belangrijkste conclusie, steeds proberen je mail te checken of met verichat te msn-en is een complete verspilling van je tijd. Wandel lekker door, geniet van de natuur en laat je communicatiekanalen even lekker met rust.
Met citaat reageren
  #24  
Oud 31 oktober 2005, 21:48
DaiJun's schermafbeelding
DaiJun DaiJun is offline
Limburgse Palm Liefhebber
Voornaam: Dion
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 02 juni 2005
Locatie: Venray
Berichten: 624
Stuur een bericht via MSN naar DaiJun Stuur een bericht via Skype™ naar DaiJun
Ik zie zojuist in de shop van Palm dat ze de optie om dit kaartje per post te verzenden weg hebben gehaald! Geen idee waarom, iemand van jullie een idee?

Ik vind het wel een raar besluit want nu bedragen de verzendkosten inclusief btw bijna 15 euro! En aangezien er nu geen andere optie meer is zit er niks anders meer op. Hierdoor komt de prijs van het kaartje in totaal op bijna 65 euro, wel een heel verschil met de geadverteerde prijs van 49,99.
__________________
Live wise, you don't live twice!
Met citaat reageren
  #25  
Oud 31 oktober 2005, 21:56
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Maar de belangrijkste conclusie, steeds proberen je mail te checken of met verichat te msn-en is een complete verspilling van je tijd. Wandel lekker door, geniet van de natuur en laat je communicatiekanalen even lekker met rust.
Of neem een smartphone zoals de Treo met constante GPRS connectie, en wees je eigen hotspot.

Wifi is mijns inziens alleen nuttig als je in een bedrijf/huis zit met 100% coverage, en het daarvoor gebruikt.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #26  
Oud 03 november 2005, 11:44
smacdab smacdab is offline
Forumbikkel
Model: Palm Tungsten|E2
 
Geregistreerd: 18 mei 2005
Berichten: 136
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho
Of neem een smartphone zoals de Treo met constante GPRS connectie, en wees je eigen hotspot.

Wifi is mijns inziens alleen nuttig als je in een bedrijf/huis zit met 100% coverage, en het daarvoor gebruikt.
dat heb je mooi gezegd
Met citaat reageren
  #27  
Oud 03 november 2005, 15:24
McWine
Guest
 
Berichten: n/a
@DaiJun: inderdaad een stukkie duurder!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023