Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23 april 2001, 08:21
meendering
Guest
 
Berichten: n/a
Lightbulb

Hallo Allemaal,

Ik ben opzoek naar een goede office clone. (ik wil kunnen excellen en word, tevens moet het klein zijn).
De volgende heb ik uitgeprobeerd:

DocumentsToGo, deze bevalt wel, alleen groot.
MegaDoc, deze is geweldig, ik wil alles kunnen.

Welke programma raden jullie mij aan?
[Bewerkt door meendering op 23-04-2001 om 09:24 AM]
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 april 2001, 12:22
wollie
Guest
 
Berichten: n/a
Zo klein mogelijk

Hoi,

Ook ik ben op zoek. Ik gebruik nu Documents2go. Maar dit is erg groot (misschien ook uitgebreid). Ik werk echter met een M100 dus moet erg zuinig omgaan met geheugen. Het enige dat ik doe is Word documenten lezen en eventueel een excel filetje. Ik heb zojuist de trail gedownloed van:

Installbuddy.

kijken hoe groot deze is. hij is tenminsten compatible met multimail want dat gebruik ik ook (ook zo groot programma met veel te veel opties).

groet,
Peter
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 april 2001, 13:22
dirk's schermafbeelding
dirk dirk is offline
Ere-moderator Palmclub
Model: TRG Pro
 
Geregistreerd: 03 januari 2001
Locatie: In the car ;-)
Berichten: 3.017
Installbuddy zorgt alleen dat een word tekst (of pdf, html) op je palm komt als doc file. Je hebt dan een docreader nodig om te lezen. Wil je ook wijzigen op je palm dan is wordsmith de beste. Inclusief opmaakcodes lettertypes en de hele rataplan. Ook een naadloze sync met je pc doc. waar je ook wijzigt. Het is alleen niet klein: bijna 400 kb. Maar dan heb je ook wat.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 23 april 2001, 14:07
Guy Sie
Guest
 
Berichten: n/a
Ik gebruik Wordsmith ook, en ik ben er zeker tevreden over. Het prog werkt perfect. Ik heb een tijdje Quicksheet en Tinysheet gebruikt voor spreadsheets, maar ben daar uiteindelijk vanaf gestapt omdat ik dat niet tot nauwelijks nodig had. Tinysheet vond ik echter lekkerder werken...
Met citaat reageren
  #5  
Oud 23 april 2001, 14:18
matthe
Guest
 
Berichten: n/a
office

Werken met een spreadsheet op een palm is een crime. De grote hoeveelheid functies maakt het alleen maar ingewikkelder. Ik heb er 3 geprobeerd en uiteindelijk besloten dit niet meer op een palm te proberen.
Ik gebruik een geregistreerde quickword voor mijn teksten (ik heb ook een uitklapbaar toetsenbordje).
Na een halfjaar gebruik ik alleen nog de memo functie van de orginele software.
Dat gaat ook goed. Met knippen en plakken zet ik de tekst in Word en bewerkt het daar verder.
Tekst van Word naar memo gebruik je in de praktijk niet omdat je dan ook je opmaak kwijt bent.
Conclusie: gewoon de meegeleverde software gebruiken.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023