Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21 december 2006, 18:06
vdmeule1
Guest
 
Berichten: n/a
Palm Treo 680 en Parrot 3100

Inmiddels de Palm treo 680 aangeschaft maar problemen met de synchronisatie met de Parrot 3100. De bluetooth verbinding is prima, maar krijg mijn contacten niet over vanuit de Treo (die zijn weer geimporteerd uit Microsoft Outlook). Weet iemand hoe ik de telefoonnummers met naam in de Parrot kan krijgen. Moet dat één voor één handmatig? hoe werkt dat?
Bij voorbaat dank
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 december 2006, 19:14
solexpaul solexpaul is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 26 december 2000
Locatie: Lelystad
Berichten: 149
Stuur een bericht via MSN naar solexpaul
Kijk eens op Start daar staan tips. 650 werkt hetzelfde als de 680 naar het schijnt.

Heb jij niet het probleem dat als je de auto van contact afzet dat je de bluetooth verbinding handmatig moet beeindigen?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 december 2006, 20:31
vdmeule1
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solexpaul Bekijk bericht
Kijk eens op Start daar staan tips. 650 werkt hetzelfde als de 680 naar het schijnt.

Heb jij niet het probleem dat als je de auto van contact afzet dat je de bluetooth verbinding handmatig moet beeindigen?
Nee als de auto van het contact gaat houdt hij er vanzelf mee op ofwel de verbinding wordt verbroken.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 december 2006, 22:29
Daanh78 Daanh78 is offline
Palm Noob
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 05 november 2006
Berichten: 34
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solexpaul Bekijk bericht
Kijk eens op Start daar staan tips. 650 werkt hetzelfde als de 680 naar het schijnt.

Heb jij niet het probleem dat als je de auto van contact afzet dat je de bluetooth verbinding handmatig moet beeindigen?
Daarmee wordt waarschijnlijk bedoeld dat de telefoon op "headset" blijft staan en als je het volgende gesprek, buiten de auto, wilt voeren, eerst bluetooth moet annuleren. Dat was bij mij wel het geval...

Contactpersonen kan je gewoon de hele category zenden via bluetooth, zoals beschreven.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 21 december 2006, 23:05
vdmeule1
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daanh78 Bekijk bericht
Daarmee wordt waarschijnlijk bedoeld dat de telefoon op "headset" blijft staan en als je het volgende gesprek, buiten de auto, wilt voeren, eerst bluetooth moet annuleren. Dat was bij mij wel het geval...

Contactpersonen kan je gewoon de hele category zenden via bluetooth, zoals beschreven.
Wat wordt bedoeld met zoals beschreven. Bij mij doet de telefoon het wel via bluetooth, maar de contactpersonen worden niet overgezonden naar de Parrot. heb ook een verkoper van Parrot gesproken en die denkt, dat contactpersonen één voor één naar de Parrot moeten worden verzonden. Die optie kan ik weer niet vinden in de 680. Ligt dit aan Microsoft Outlook of aan de 680? Ofwel hoe los ik dit op?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 21 december 2006, 23:31
Daanh78 Daanh78 is offline
Palm Noob
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 05 november 2006
Berichten: 34
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vdmeule1 Bekijk bericht
Wat wordt bedoeld met zoals beschreven. Bij mij doet de telefoon het wel via bluetooth, maar de contactpersonen worden niet overgezonden naar de Parrot. heb ook een verkoper van Parrot gesproken en die denkt, dat contactpersonen één voor één naar de Parrot moeten worden verzonden. Die optie kan ik weer niet vinden in de 680. Ligt dit aan Microsoft Outlook of aan de 680? Ofwel hoe los ik dit op?
als je onder Phone naar contacts gaat, kan je via het menu en dan "send category" alle contacten in één keer versturen naar je Parrot. Ik weet ff niet of je bij je 3100 ook onder instellingen moet kiezen voor "ontvang contacten". Bij mijn 3400 wel, maar dacht bij de 3100 niet.

Zie ook hier voor een gedetailleerde beschrijving voor de 650. Voor de 680 verschilt er niet veel.

succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023