Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31 oktober 2001, 13:51
Susan Susan is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 18 december 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.183
Review: iambic Mail

Jawel, een nieuw review van Wilbert Scheer over het nieuwe mailprogramma van iambic: http://www.palmclub.nl/reviews/software/iambicmail/

Voor opmerkingen of vragen kan je in deze thread terecht.
__________________
Met citaat reageren
  #2  
Oud 31 oktober 2001, 14:24
Harry's schermafbeelding
Harry Harry is offline
Gadget Freak
Voornaam: Harry
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Naarden
Berichten: 227
Eudora

En wat niemand in zijn vergelijking mag missen is Eudora. Binnen de PC-wereld een begrip en voor de Palm een gratis (freeware) alternatief. Overigens niet alleen een mail programma, maar ook een browser (al is die duidelijk achterhaald aan het worden).
__________________
Met vriendelijke groet,
Harry

Van een Sharp IQ-8300M via een Philips Velo naar een Filofax en vervolgens via een Palm V en een Palm M505 naar een Tungsten T (van teleurstelling) en een Dell AXIM X30 besteld...
Met citaat reageren
  #3  
Oud 31 oktober 2001, 19:29
Canaria's schermafbeelding
Canaria Canaria is offline
Forumbikkel
Voornaam: Carin
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 06 februari 2001
Locatie: Utrecht
Berichten: 126
Stuur een bericht via ICQ naar Canaria
Wink

"peildatum 31 november 2001"

Jij weet dus hoe de dollar over een maand staat..
Wel informatief review, maar het programma biedt te weinig exta t.o.v. freeware meilprogramma's.

Carin
Met citaat reageren
  #4  
Oud 31 oktober 2001, 20:25
Susan Susan is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 18 december 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.183
Eudora is inderdaad een prima programma, maar kan helaas niet met meerdere accounts omgaan. Overigens, dit review van Wilbert is geenszins bedoeld als 'overzicht' er zijn inderdaad veel meer mailprogramma's. Een wat ouder overzicht is te vinden op: http://palmclub.nl/tips/internet.shtml
__________________
Met citaat reageren
  #5  
Oud 31 oktober 2001, 21:05
r. dohmen's schermafbeelding
r. dohmen r. dohmen is offline
Model: Sony Clie PEG-TH55
 
Geregistreerd: 16 juni 2001
Berichten: 1.809
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Susan
Eudora is inderdaad een prima programma, maar kan helaas niet met meerdere accounts omgaan.
De tweede bewering is niet juist. Eudora kan prima met meerdere accounts omgaan. Ze worden mooi achter elkaar gelezen.
__________________
groet,

r2d2

My last Sony...
Met citaat reageren
  #6  
Oud 31 oktober 2001, 22:13
DeM@rt's schermafbeelding
DeM@rt DeM@rt is offline
Cyber lid
Voornaam: Martin
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 21 november 2000
Locatie: Eerste stad aan de Waterweg
Berichten: 621
Kan Eudora met OUTLOOK 2000 overweg?
Of alleen met Eudora zelf en Outlook Express?
M@rt
__________________
When I see the price that you pay
I don't wanna grow up
Met citaat reageren
  #7  
Oud 01 november 2001, 00:09
Arent Arent is offline
Model: Overig
 
Geregistreerd: 23 november 2000
Berichten: 1.021
"syncs Eudora for the Palm OS platform with Microsoft Outlook Express, Outlook 98/2000, Eudora Light and other Windows generic-MAPI email clients"

Syncen met Outlook 2000 is dus mogelijk. Zelfs met Netscape mail (Messenger) lukt het met de Generic MAPI instelling. Ook online via GSM POP mail ophalen. Sinds Eudora Internet Suite versie 2.1 ook met meerdere accounts. Ik ben zelf erg gecharmeerd van de geavanceerde filtermogelijkheden en de mogelijkheid de e-mail uit het Palm adresboek te gebruiken. Ik zou Eudora ook wel als IMAP mail client willen, maar helaas alleen POP mail.

Ook leuk is dat je weblinks in email echte links zijn, als je erop "tapt" wordt de link in de Eudora browser geopend (als je die ook geinstalleerd hebt en online bent). Verder ondersteunt de Eudora browser SSL (secure connections) inclusief het bekijken van de digitale certificaten. Ook cookies worden in principe ondersteund en het is mogelijk om door frames te navigeren (de frames worden alleen niet als zodanig weergegeven).

Zomaar wat Eudora mogelijkheden op een rijtje, maar deze thread gaat eigenlijk over Iambic mail... Wie weet schrijf ik nu ook eens een review... Over Eudora Internet Suite.

http://www.eudora.com/internetsuite

Laatst gewijzigd door Arent; 01 november 2001 om 00:21.
Met citaat reageren
  #8  
Oud 01 november 2001, 08:38
Harry's schermafbeelding
Harry Harry is offline
Gadget Freak
Voornaam: Harry
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Naarden
Berichten: 227
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Susan
Eudora is inderdaad een prima programma, maar kan helaas niet met meerdere accounts omgaan.
Dan heb ik goed voor je! Eudora kan WEL met meerdere POP-accounts omgaan. Voor mij juist de reden om dit pakket te gebruiken en niet de meegeleverde software. Kijk maar naar EIS (Eudora Internet Suite), versie 2.1 (uit mijn hoofd gezegd -
__________________
Met vriendelijke groet,
Harry

Van een Sharp IQ-8300M via een Philips Velo naar een Filofax en vervolgens via een Palm V en een Palm M505 naar een Tungsten T (van teleurstelling) en een Dell AXIM X30 besteld...
Met citaat reageren
  #9  
Oud 01 november 2001, 10:39
Susan Susan is offline
Vriend v/d Palmclub
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 18 december 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.183
Talking vergist

Mmm, kennelijk heb ik me vergist. En daar word ik maar liefst twee keer op gewezen! Dan weet ik niet meer welke reden ik had om Eudora niet te gebruiken; misschien omdat ik MultiMailPro (de echte) toen had? Sorry, voor de foute bewering!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023