Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > TouchPad

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19 augustus 2011, 17:36
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
Scheurtjes bij speakers TP

Het lijkt wel of mijn TouchPad de misère aanvoelt..
Vandaag ontdekte ik twee kleine scheurtjes bij de speakers van mijn TP. Dit schijnt een bekend euvel te zijn..
Helaas kan ik niet even naar Amerika terug om hem om te ruilen.. Ik dacht zelf om er een heel klein druppeltje secondenlijm op te doen, om verder afbreken te voorkomen..Iemand anders een beter idee?
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 augustus 2011, 19:24
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Claimen bij HP, ze hebben zat nieuwe TouchPad op voorraad...

Moet niet al te moeilijk zijn dit vervangen te krijgen. Je hebt er genoeg voor betaald.

Succes, groeten, Roel
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 augustus 2011, 10:20
joblamie joblamie is offline
Lid
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 30 december 2009
Berichten: 43
Ik heb hetzelfde probleem.
Donderdag contact gehad met HP Nederland (Engels sprekende medewerker), die heeft mijn serienummer genoteerd en er een een referentienummer aangehangen en een emailadres doorgegeven waar ik foto's naartoe moest zenden van de scheurtjes. Ik heb het emailadres wel 3x geverifieerd omdat ik het een heel vreemd emailadres vond. Eenmaal gestuurt blijkt het dus inderdaad een niet bestaand emailadres, zucht...

Maar nu de TouchPad overal voor 99 dollar verkocht gaat worden kan HP op zijn minst zeer, maar dan ook zeer coulant zijn in het vervangen van kapotte TouchPad's. Ik ben dan ook van plan om weer contact te leggen met HP Nederland, een Nederlandse medewerker aan de lijn te krijgen en een snelle vervang service op te eisen.

Geloof mij maar; Die scheurtjes gaat iedereen vroeg of laat hoe dan ook krijgen. Ik had het al heel snel, jij hebt het nu pas (ik weet niet hoelang je de TP al hebt maargoed). Sommigen hadden het na dag 1 al, anderen na een maand, etc. etc. Zit hem in de bouwkwaliteit, het plastic rond de speakers is extreem dun op dat punt. Ze gaan allemaal stuk.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 20 augustus 2011, 11:31
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
Misschien moeten we een zelfhulpgroep voor beschadigde TP-gebruikers oprichten...?
Zelf verdenk ik het gewicht van de display van de TouchPad als ie in landscape in de Touchstone ligt. Het gewicht drukt dan namelijk volledig naar beneden en er staat behoorlijk veel spanning op het plastic rond de speakers. Ik wist nadat ik hem half juli in Amerika had gekocht al van die scheurtjes af en heb hem daarom tijdens mijn verblijf nauwlettend in de gaten gehouden, maar toen bleef het allemaal in orde. In Amerika had ik echter geen Touchstone.
Nu na een week thuis (en gebruik makend van de Touchstone) zag ik gisteren de scheurtjes voor het eerst. Dat was erg balen..
Ik heb zelf bedacht dat ik hem niet ga terugsturen naar Amerika, want dan zie ik hem waarschijnlijk nooit meer terug.. En wat te denken van onze ijverige douane?

Ik heb inmiddels al gemaild met Richard Rosenberger. Misschien dat hij een idee heeft? Ik hou me aanbevolen voor het nummer van HP dat jij hebt gebeld. Kenden ze de TP wel? Ik ben het met je eens dat HP genoeg voorraad heeft om coulant met retouren om te gaan, maar het lijkt wel uitstel van executie als alle TP's er vroeg of laat mee te maken krijgen, want dan zal ook een vervangend exemplaar het probleem vroeg of laat gaan krijgen. Wellicht is mijn idee van een druppeltje secondenlijm zo gek nog niet?
En als er meer bellers met dezelfde klacht gaan komen, gaat HP NL hopelijk contact zoeken met het hoofdkantoor hoe zit kunnen afhandelen..Voor correspondentie kun je me altijd een pm sturen..Dan hou ik jou ook de hoogte van mijn ervaringen in deze...
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???

Laatst gewijzigd door apeka; 20 augustus 2011 om 11:37.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 20 augustus 2011, 11:38
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
@joblamie: Ik heb je een pm gestuurd..
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023