Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #81  
Oud 28 oktober 2005, 20:35
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Ik heb FBTV upgegrade naar 2.0.4 en merk volgende verbeteringen:

-1- Verplaatsen van zenders in de lijst lijkt nu goed te gaan en het selekteer veldje is klikbaar.

-2- Het doorkijk effekt is weg bij 'about', 'ga naar' en 'detailinfo', maar nog aanwezig bij zenders, voorkeuren, alarmen en details.

-3- Als de programma's van een zender worden gelijst, selekteert klikken de programmalijn. Met de info knop kan dan het detail worden opgeroepen. Dat vind ik omslachtig, daarom volgende suggesties:
-a- Klikken op de naam: dadelijk naar info.
-b- Klikken op tijd: alarm zetten. Misschien kan een alarmtijd in een rood kleurtje worden weergegeven?
-c- Ipv de datum te lijsten: gewoon ma-di-wo-... (De vrijgekomen plaats kan aan de titel worden gegeven)
-d- Met op en neer een hele pagina doorschuiven ipv maar 1 programma.
-e- Met links en rechts doorschakelen naar de volgende zender.

-4- Als je in het programma overzicht doorschuift met een dag (op - neer) en je komt buiten het bereik krijg je een melding. Scroll je dan met links rechts per vier uur terug, dan krijg je telkens de melding zolang je nog geen data hebt. Kan je het doorschuiven niet beperken tot het begin/einde van alle aanwezige programma's? Naar lege pagina's gaan kijken heeft toch geen zin en dan hoeft er maar een keer wanneer je tegen de grens aanloopt een melding te komen.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #82  
Oud 28 oktober 2005, 22:24
namruuh's schermafbeelding
namruuh namruuh is offline
WM6 overloper
Model: Microsoft Smartphone
 
Geregistreerd: 08 juni 2003
Berichten: 274
Het is een super-programma, zeker met de conduit en de nieuwe hi-res versie! Thanks!
__________________
Palm Vx -> Sony Clié N770C -> Tungsten|T -> Xplore G18 -> T|X -> Treo 650!
Met citaat reageren
  #83  
Oud 30 oktober 2005, 16:04
JeroenB's schermafbeelding
JeroenB JeroenB is offline
Palm-addict
Voornaam: Jeroen
Model: Palm Zire72
 
Geregistreerd: 13 juni 2005
Locatie: Hoogeveen
Berichten: 266
Stuur een bericht via MSN naar JeroenB
Een prachtig programma!

Ik gebruikte eerst een tvgids van Avantgo, werkte ook prima, maar dit is veel sneller toegankelijk.

Is het misschien mogelijk om een overzichtje van de films op een dag te krijgen, zoals het TV gids kanaal in Avantgo? Dat vond ik altijd wel erg handig.

Verder heb ik één probleempje met het programma. Als ik op de update-knop druk, probeert de PDA contact te maken via bluetooth internet, maar geeft een DNS error.

EDIT: Nevermind, ook het updaten werkt nu als een zonnetje .
__________________
Pak ook eens een filmpje op je Palm!

palm (de ~ (m.), ~en)
1 tropische en subtropische boom, behorende tot de familie der Palmacae => palmboom
2 binnenvlakte van de hand => handpalm
3 buksboom
4 Personal Digital Assistent van uitmuntende kwaliteit
5 bier van hoge goesting (met dank aan ghia )

Laatst gewijzigd door JeroenB; 30 oktober 2005 om 16:48.
Met citaat reageren
  #84  
Oud 30 oktober 2005, 18:00
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Ik heb nog een paar puntjes opgemerkt:
- 1 - In een programma zijn details staat het alarmwekkertje aan, maar er is geen alarm in de alarmlijst of in datebook.
- 2 - Als je de 4 uur scroll maakt, wordt het opschuiven geanimeerd gedaan.
Richting toekomst zie je de programma's die aan het einde van het scherm stonden, nu doorlopen tot hun eindtijd. De rest daarna is grijs. Hierna wordt de database doorzocht en het scherm volledig hertekend.
Richting verleden schuiven de programma's naar rechts een echo spoor achterlatend van telkens de eerste letter, zodat op het laatst de hele programmalijn volstaat in de programmakleur en met die eerste letter. Daarna wordt de database doorzocht en het scherm volledig hertekend.
Voor mij brengt die hele animatie niets bij, want ik zie aan het eind ervan alleen maar dingen die ik al weet (programma's die aan het einde van het scherm staan) of helemaal niets en dat is puur tijdverlies. Geef mij maar een jump scroll.
- 3 - Voor wat de teksten op de onderste buttons betreft. Alle vier buttons worden minstens driemaal hertekend en bij een redraw is er een pixelcoordinate misalignment, waardoor de teksten ook op de onaangeroerde buttons een klein sprongetje maakt.
- 4 - Bij navigate to werkt 'vandaag' niet om naar de huidige tijd terug te keren.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #85  
Oud 31 oktober 2005, 08:47
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghia
-2- Het doorkijk effekt is weg bij 'about', 'ga naar' en 'detailinfo', maar nog aanwezig bij zenders, voorkeuren, alarmen en details.

-3- Als de programma's van een zender worden gelijst, selekteert klikken de programmalijn. Met de info knop kan dan het detail worden opgeroepen. Dat vind ik omslachtig, daarom volgende suggesties:
-a- Klikken op de naam: dadelijk naar info.
-b- Klikken op tijd: alarm zetten. Misschien kan een alarmtijd in een rood kleurtje worden weergegeven?
-c- Ipv de datum te lijsten: gewoon ma-di-wo-... (De vrijgekomen plaats kan aan de titel worden gegeven)
-d- Met op en neer een hele pagina doorschuiven ipv maar 1 programma.
-e- Met links en rechts doorschakelen naar de volgende zender.

-4- Als je in het programma overzicht doorschuift met een dag (op - neer) en je komt buiten het bereik krijg je een melding. Scroll je dan met links rechts per vier uur terug, dan krijg je telkens de melding zolang je nog geen data hebt. Kan je het doorschuiven niet beperken tot het begin/einde van alle aanwezige programma's? Naar lege pagina's gaan kijken heeft toch geen zin en dan hoeft er maar een keer wanneer je tegen de grens aanloopt een melding te komen.
2 - ga ik nog naar kijken, maar aangezien de meeste mensen OS 5 draaien heeft die niet de allerhoogste prio.
3 - a: goede suggestie, b: "slechte" suggestie: alarms worden alleen op de detailpagina gezet en dat wil ik zo houden., c: de lijst wordt nog iets anders van opbouw waardoor ik extra ruimte voor de zender nodig heb. Zie je wel in de volgende versie., d: klopt, maar dan kies ik liever voor 5 programma's., e - niet mogelijk.
4 - Nee, sorry niet mogelijk.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghia
- 1 - In een programma zijn details staat het alarmwekkertje aan, maar er is geen alarm in de alarmlijst of in datebook.
- 2 - Als je de 4 uur scroll maakt, wordt het opschuiven geanimeerd gedaan.
Richting toekomst zie je de programma's die aan het einde van het scherm stonden, nu doorlopen tot hun eindtijd. De rest daarna is grijs. Hierna wordt de database doorzocht en het scherm volledig hertekend.
Richting verleden schuiven de programma's naar rechts een echo spoor achterlatend van telkens de eerste letter, zodat op het laatst de hele programmalijn volstaat in de programmakleur en met die eerste letter. Daarna wordt de database doorzocht en het scherm volledig hertekend.
Voor mij brengt die hele animatie niets bij, want ik zie aan het eind ervan alleen maar dingen die ik al weet (programma's die aan het einde van het scherm staan) of helemaal niets en dat is puur tijdverlies. Geef mij maar een jump scroll.
- 3 - Voor wat de teksten op de onderste buttons betreft. Alle vier buttons worden minstens driemaal hertekend en bij een redraw is er een pixelcoordinate misalignment, waardoor de teksten ook op de onaangeroerde buttons een klein sprongetje maakt.
- 4 - Bij navigate to werkt 'vandaag' niet om naar de huidige tijd terug te keren.
1 - ????
2 - Op OS4 lijkt alles erg langzaam te gaan, maar ik verzeker je dat het overgrote merendeel van de tijd in het zoeken in databases zit. Helaas kan ik jouw Dragonball niet opwaarderen naar een ARM processor. Dat zul je zelf moeten doen
3 - ga ik tzt naar kijken.
4 - Klopt: "vandaag" is iets anders als "huidige tijd". De huidige tijd is op dit moment ca. 09:00 uur (31/10). Kies je in het navigatieschermpje "vandaag" zonder met de slider 09:00 te kiezen zal hij naar vanavond 20:30 springen (default tijd).

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeroenB
Is het misschien mogelijk om een overzichtje van de films op een dag te krijgen, zoals het TV gids kanaal in Avantgo? Dat vond ik altijd wel erg handig.
komt er in.
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #86  
Oud 31 oktober 2005, 10:41
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fransbr
e - niet mogelijk.
4 - Nee, sorry niet mogelijk.
Je bedoelt dat je die funkties niet in je programma wil, want ik zie niet zo dadelijk een reden waarom het onmogelijk zou zijn.
Maar hey, het is jouw programma en het is freeware, dus jij beslist hoe het werkt en er komt uit te zien.
Citaat:
1 - ????
Wel ja, wanneer ik in programmadetails een alarm zet komt er een wekkertje rechtsboven te voorschijn. Dat gaat weer weg als je het programma in de alarmlijst wist. Nu heb ik een programma (BBC2: Catherine) en het wekkertje wordt getoond, maar er is verder geen alarm in de lijst of datebook. Het is op een of andere manier achtergebleven?
Citaat:
2 - Op OS4 lijkt alles erg langzaam te gaan, maar ik verzeker je dat het overgrote merendeel van de tijd in het zoeken in databases zit.
Nee, dat is niet het geval en hier zijn de kronos: Animatie: 10 s, Opzoeken: 9 s en hertekenen 2 s. Dus als de animatie in een voorkeur uitschakelbaar zou zijn, gaat het programma voor mij dubbel zo snel.
Ook na het opstarten gaat ie weer de hele database doorzoeken en duurt het 15 s voor het programma wil reageren op een toets. Ik erger mij dan ook aan het feit dat wanneer het programma (na 5 minuten uit geweest te zijn) opstart, eerst weer de hele database wordt doorzocht en het scherm wordt hertekend, terwijl alle gegevens reeds op het scherm staan. Alleen de rode lijn van de huidige tijd moest wat worden verzet. Dus als het programma eerst zou checken of de tijd van de klok nog in het getoonde bereik van het scherm valt, dan zijn alle gegevens aanwezig en hoeft het scherm alleen maar hertekend te worden. Zo is voor mij ook na 2 sekonden het programma doorgestart (snelheidswinst 750%).
Maar het liefst van al zou ik de automatische positionering bij het opstarten, uitschakelbaar willen zien. Als je bvb iets opzoekt voor overmorgen, waarbij de Palm na een tijdje niets doen op power-off schakelt en wanneer je dan weer inschakelt om nog iets anders op die dag te bekijken, moet je weer wachten tot de huidige tijd is geselekteerd en de twee dagen opnieuw zijn doorgeschoven.
Citaat:
Helaas kan ik jouw Dragonball niet opwaarderen naar een ARM processor. Dat zul je zelf moeten doen
Ik zou kunnen opwaarderen naar een Treo 650, maar dat houdt dan weer een downgrade in op vlak van scherm, batterij en software. Tevens moet dan ook mijn UC randapparatuur nog mee worden opgewaardeerd.
Mijn T|W is nog niet versleten en dus wacht ik voorlopig nog op iets beters.
Ik vind jou programma echt wel fantastisch!
Alleen de snelheid vind ik tegenvallen, om het echt dagelijks te gaan gebruiken.
Vermits er toch maar uit een beperkte hoeveelheid info (3000 records?) gegevens moeten worden geselekteerd en getoond, heb ik het gevoel dat eea sneller moet kunnen.
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #87  
Oud 31 oktober 2005, 19:44
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghia
Je bedoelt dat je die funkties niet in je programma wil, want ik zie niet zo dadelijk een reden waarom het onmogelijk zou zijn.
"Alles" is te programmeren, maar ga dan gee eisen stellen wat betreft performance (zie verder). Daarom zijn bepaalde dingen "onmogelijk".
Citaat:
Wel ja, wanneer ik in programmadetails een alarm zet komt er een wekkertje rechtsboven te voorschijn.
Hou je er rekening mee dat als je een alarm zet voor 1 programma dat om bijv 20:00 uur begint er een wekkertje komt te staan bij ALLE programma's die om 20:00 beginnen?
Citaat:
Ook na het opstarten gaat ie weer de hele database doorzoeken
opgelost. Er volgt nu alleen nog een volledige redraw bij "uit beeld".
Citaat:
Mijn T|W is nog niet versleten...
klopt, maar een "oude" Palm is per definitie een stuk trager. 3000 records is voor een Palm erg veel (niet te vergelijken met een PC). Ik heb nog verder geprobeerd te optimaliseren en hoop dat het met de nieuwste versie (2.0.5: nu te downloaden) nog iets sneller is.
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #88  
Oud 31 oktober 2005, 21:03
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Hoi Frans, als ik update via mijn wireless router (ging altijd goed voor versie 2.x) krijg ik nu melding: error 40 database not opened, dat met een ok button. Die klik ik dan ongeveer 10 keer weg waarna mijn LifeDrive reset . Net versie 2.0.5 geïnstalleerd en nu zelfde melding, 12 keer ok geklikt en het update scherm blijft hangen in "connecting".... enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Met citaat reageren
  #89  
Oud 31 oktober 2005, 21:26
Maasq Maasq is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 27 september 2003
Berichten: 82
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rudyheidenis
Hoi Frans, als ik update via mijn wireless router (ging altijd goed voor versie 2.x) krijg ik nu melding: error 40 database not opened, dat met een ok button. Die klik ik dan ongeveer 10 keer weg waarna mijn LifeDrive reset . Net versie 2.0.5 geïnstalleerd en nu zelfde melding, 12 keer ok geklikt en het update scherm blijft hangen in "connecting".... enig idee wat er aan de hand kan zijn?
En ik blijf nog steeds mijn "DNS error" houden en volgens mij ben ik niet de enige!
Met citaat reageren
  #90  
Oud 01 november 2005, 01:49
ghia's schermafbeelding
ghia ghia is offline
Senior Palmer
Voornaam: Gerard
Model: Palm Tungsten|W
 
Geregistreerd: 22 juni 2004
Locatie: Ottenburg (B)
Berichten: 2.254
Waw, Frans het gaat al een heel stuk vlotter. Dankjewel!!!
En alle schermen komen er nu volledig op.
Toch nog een paar nieuwe puntjes bij de nieuwe lijstjes.
- 1 - Bij 'nu op tv' is de sortering van straks naar nu. Andersom (beginnen bij de kleinste tijd) vind ik logischer.
- 2 - Bij het opstarten van die lijst duurt het lang voor er iets beweegt nadat het menu weg is. Ook het polshorloge is niet te zien.
- 3 - Per kategorie komt sneller in beeld, maar houdt geen rekening met de geselekteerde zenders. Alle programma's worden getoond of de zender in de zenderlijst aan of uit staat.
- 4 - Bij het zetten van een alarm wordt het wekkertje getoond, maar roep je de details opnieuw op, wordt het wekkertje niet meer getoond, terwijl het alarm er nog is.
- 5 - Bij het wissen van alarmen, werd in de vorige versie automatisch het volgende alarm geselekteerd. Druk je op delete zonder selektie verschijnt er errormessage 10: subscript out of bounds. (alleen na wissen van 1 alarm)
- 6 - Bij de meeste lijstjes staat de laatste regel er maar half op.
- 7 - Als je in een lijstje op de schuifbalk versleept, wordt de lijst hertekend, daarna weer hertekend op de losgelaten positie en vervolgens springt de balk weer terug naar de startpositie en wordt de lijst opnieuw hertekend.
- 8 - Ik heb ook eens gehad dat tikken op de schuifbalk maar 1 item doorschoof ipv de hele pagina.
En nog een laatste verzoekje: De datum die in de linkerbovenhoek op het overzichtscherm staat als '1/11' , kan dat als 'di 1' getoond worden?
__________________
Keep on Palming !
Gerard
FFII News
Met citaat reageren
  #91  
Oud 01 november 2005, 09:53
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Holy crap, wat is er in de nieuwe versie gebeurd?

Alles (en het opstarten) gaat veel sneller!!
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #92  
Oud 01 november 2005, 10:01
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maasq
En ik blijf nog steeds mijn "DNS error" houden en volgens mij ben ik niet de enige!
Heb je dit probleem alleen bij FBTV of ook bij email, internet en dergelijke?
Met citaat reageren
  #93  
Oud 01 november 2005, 11:45
fransbr's schermafbeelding
fransbr fransbr is offline
FBTV: Palm TV Gids
Voornaam: Frans
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 22 oktober 2003
Locatie: Sleen
Berichten: 1.450
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ghia
- 1 - Bij 'nu op tv' is de sortering van straks naar nu. Andersom (beginnen bij de kleinste tijd) vind ik logischer.
- 2 - Bij het opstarten van die lijst duurt het lang voor er iets beweegt nadat het menu weg is. Ook het polshorloge is niet te zien.
- 3 - Per kategorie komt sneller in beeld, maar houdt geen rekening met de geselekteerde zenders. Alle programma's worden getoond of de zender in de zenderlijst aan of uit staat.
- 4 - Bij het zetten van een alarm wordt het wekkertje getoond, maar roep je de details opnieuw op, wordt het wekkertje niet meer getoond, terwijl het alarm er nog is.
- 5 - Bij het wissen van alarmen, werd in de vorige versie automatisch het volgende alarm geselekteerd. Druk je op delete zonder selektie verschijnt er errormessage 10: subscript out of bounds. (alleen na wissen van 1 alarm)
- 6 - Bij de meeste lijstjes staat de laatste regel er maar half op.
- 7 - Als je in een lijstje op de schuifbalk versleept, wordt de lijst hertekend, daarna weer hertekend op de losgelaten positie en vervolgens springt de balk weer terug naar de startpositie en wordt de lijst opnieuw hertekend.
- 8 - Ik heb ook eens gehad dat tikken op de schuifbalk maar 1 item doorschoof ipv de hele pagina.
En nog een laatste verzoekje: De datum die in de linkerbovenhoek op het overzichtscherm staat als '1/11' , kan dat als 'di 1' getoond worden?
1. klopt: ik laat programma's die bezig zijn en binnen een kwartier gaan beginnen zien op omgekeerde volgorde van begintijd. Je bent immers niet geinteresseerd in programma's die al bijna afgelopen zijn....
3. klopt. ik laat hier dcomplete database zien. een selectie maken kost teveel tijd.
2, 4 en 5 zal ik tzt. proberen te tackelen
6. klopt: kun je zien dat er nog meer komt

Het DNS-probleem (of de Error 40) kan ik niet reproduceren. Lijkt me een individueel probleem.
__________________
FBTV 2.2.6: De HiRes TV Gids voor PalmOS (27/03/07) nu met een nieuw narrow lettertype.
Laat ontwikkeling / support van FBTV niet in de steek: FBTV is donateware!
Met citaat reageren
  #94  
Oud 01 november 2005, 13:37
Speijk Speijk is offline
Senior lid
Voornaam: Rob
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 13 april 2005
Locatie: Houten
Berichten: 76
Stuur een bericht via ICQ naar Speijk Stuur een bericht via MSN naar Speijk
De beste software voor m'n Treo is nog beter geworden

Een vraagje naar aanleiding van:
Citaat:
3. klopt. ik laat hier dcomplete database zien. een selectie maken kost teveel tijd.
Bij "Nu op TV" pas je de selectie wel toe (voorzover ik kan zien). Wat is het verschil? Het is n.l. niet erg intuitief.

Groeten
Rob
Met citaat reageren
  #95  
Oud 01 november 2005, 15:26
Aaron's schermafbeelding
Aaron Aaron is offline
Forumbikkel
Voornaam: Aaron
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 11 april 2003
Locatie: Ammerzoden
Berichten: 198
Frans, mijn complimenten voor al je inspanningen! Het hele programma is echt sneller én uitgereider geworden, geweldig!

Nu nog HiRes, maar dat is van latere orde.

Bedankt!
Met citaat reageren
  #96  
Oud 01 november 2005, 15:31
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Citaat:
versie 2.0.2 : 21/10/2005
- Hi Res toegevoegd. Let op: de naam is nog steeds FBTV_LR.prc, maar deze bevat ook de HiRes versie.
Van de site van Frans.
Met citaat reageren
  #97  
Oud 01 november 2005, 15:35
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Aaron bedoelt vast minifonts ipv de fonts op normale grootte.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #98  
Oud 01 november 2005, 15:37
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Aha, dat zou ik ook wel willen, maar ik ben bang dat Frans inmiddels nauwelijk meer toekomt aan zijn echte baan
Met citaat reageren
  #99  
Oud 01 november 2005, 17:37
Aaron's schermafbeelding
Aaron Aaron is offline
Forumbikkel
Voornaam: Aaron
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 11 april 2003
Locatie: Ammerzoden
Berichten: 198
Ja, die bedoelde ik inderdaad. Maar zoals gezegd heb ik, net als Frans, veel liever eerst een stabiele LowRes versie dan twee versies mét fouten.

Aaron.
Met citaat reageren
  #100  
Oud 01 november 2005, 17:57
Maasq Maasq is offline
Senior lid
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 27 september 2003
Berichten: 82
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metck
Heb je dit probleem alleen bij FBTV of ook bij email, internet en dergelijke?
Alleen bij FBTV en na de update naar versie 2.0.0
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 58 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 58 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023