Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Smartphones (Pre serie, Pixi, Veer)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17 oktober 2011, 10:28
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
Pre3: Voicemail belt eigen nummer?

Hallo,

Hopelijk weet iemand hier een antwoord op? Vanmorgen merkte ik dat bij het bellen naar mijn voicemail (KPN), mijn eigen mobiele nummer wordt gebeld. Bovenin het scherm wordt mijn eigen nummer ook weergegeven i.p.v. het voicemailnummer.. Echer, bij bij mijn telefooninstellingen staat wel degelijk het juiste voicemailnummer +31 6 1200 1233, ingesteld. Ik heb dat ook niet veranderd... Hoe krijg ik dat weer goed?
bvd
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 oktober 2011, 11:38
Huub's schermafbeelding
Huub Huub is offline
Forumbikkel
Voornaam: Huub
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 03 juni 2005
Locatie: Drongen, België
Berichten: 442
Stuur een bericht via MSN naar Huub Stuur een bericht via Skype™ naar Huub
helemaal niet..
is al van in het begin bij mij.. (pre, pre plus, pre3) voicemail is 5555 en toch belt hij via de dial knop mijn eigen nummer..
vervelend, maar heb er mij bij neergelegd..
__________________
(voorheen: d age) Visor deelux (black) - Visor deelux (graphite) - Tungsten T5 - Treo 680 - Centro - Pre - Pre Plus - Touchpad 32gb - PRE3
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 oktober 2011, 11:56
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Kom je wel bij de voicemail uit? Ik dacht eigenlijk dat het draaien van je eigen nummer een soort van shortcut is als je je voicemail nummer bent vergeten, maar misschien klopt dat helemaal niet
Met citaat reageren
  #4  
Oud 17 oktober 2011, 12:20
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
Hij doet het weer!..

Ik heb wat zitten rommelen, toestel uitgezet, SIM-kaart eruitgehaald en weer eringezet, paar keer opnieuw gestart, maar dat hielp allemaal niet. Uiteindelijk heb ik de Preware patch voor de 'GPS in de Top Bar' verwijderd en opnieuw gereset. Toen gaf ie het juiste nummer van de Voicemail ineens weer aan in het Voicemail scherm en draait ie ook dus weer dat juiste nummer.. Ik vind het onbegrijpelijk, snap niet wat die patch te maken kan hebben met de Voicemail, maar het duidt dus wel in de richting van die Preware patch..Misschien allemaal toeval, maarhet blijft vreemd.
Voor de volledigheid wil ik nog toevoegen, dat ik vanmorgen merkte dat de Pre3 (ligt 's-nachts bij mij op de Touchstone) geen verbinding meer had met het KPN netwerk. Hij had ook geen backup gemaakt e.d. Daarna heb ik 'm opnieuw gestart en aangemeld. Alles leek ok, behalve dus die vreemde toestand bij het bellen van mijn voicemail via het telefoonscherm. In eerste instantie dacht ik aan een oververhitte SIM-kaart. Die zit immers vlak onder de back cover en ligt dus 's-nachts ook warm te worden op de Touchstone...
@Huub: Misschien heb jij ook van die patches geïnstalleerd? Probeer ze dan eens stuk voor stuk te verwijderen en kijken of dat bij jou de voicemailinstelling weer goed zet..?
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???
Met citaat reageren
  #5  
Oud 17 oktober 2011, 14:17
Paul Sprangers Paul Sprangers is offline
Forumbikkel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 12 november 2008
Berichten: 150
Op mijn Pre3 kan ik niet eens het voicemailnummer bij de instellingen ingeven. Beter gezegd, het kan wel, maar zogauw ik iets aanraak (back swipe, bijvoorbeeld) is het vakje weer leeg. In ieder geval belde mijn telefoon van meet af aan mijn eigen nummer als ik op het voicemail-knopje klikte, dus ook toen er nog geen enkele app of patch was geïnstalleerd. Vreemd, niet?

Vriendelijke groet,
Paul Sprangers
Met citaat reageren
  #6  
Oud 17 oktober 2011, 14:46
apeka's schermafbeelding
apeka apeka is offline
Oudere webOS amateur
Voornaam: Lex
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 29 augustus 2001
Locatie: Heelsum (gem. Renkum)
Berichten: 758
Het voicemailnummer wordt in mijn situatie gegenereerd van de KPN SIM-kaart. Je kunt dat nummer dan ook niet zelf wijzigen. Het voicemailnummer staat ook in de Contacts met als herkomst 'SIM'. Hier kun je dus ook niets wijzigen.. Als bij Paul dat veld leeg is, lijkt het wel alsof deze informatie bij hem niet aanwezig is op zijn SIM-kaart.. Misschien ligt het aan het type SIM-kaart of zo?
__________________
Palm adept sinds 2000: Handspring Visor Deluxe - Handspring Visor Prism - Palm Tungsten T3 - Palm Treo 650 - Palm Treo 680 - Palm Pré Classic - HP TouchPad - HP Pré3 - ???
Met citaat reageren
  #7  
Oud 17 oktober 2011, 15:04
Paul Sprangers Paul Sprangers is offline
Forumbikkel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 12 november 2008
Berichten: 150
Mijn voicemailnummer wordt volgens mij ook gegenereerd door de SIM-kaart. In Contacts staat bij Voicemail althans het SIM-symbooltje. Het kan ook niet worden verwijderd, juist omdat het in de SIM-kaart staat, zo vertelt mijn telefoon mij als ik dat toch probeer. Desalniettemin staat er bij de instellingen onder Voicemail Number: Unable to access voice mail number. Nu jullie weer!

Vriendelijke groet,
Paul Sprangers
Met citaat reageren
  #8  
Oud 17 oktober 2011, 15:07
Paul Sprangers Paul Sprangers is offline
Forumbikkel
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 12 november 2008
Berichten: 150
Wacht... moet ik misschien mijn SIM-kaart 'unlocken'? (Ik weet niet eens wat dat is!)

Vriendelijke groet,
Paul Sprangers
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023