Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > Marktplaats > Shop- en supportervaringen

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Discussie gesloten
 
Discussietools Weergave
  #61  
Oud 01 juni 2004, 12:31
2MComputers
Guest
 
Berichten: n/a
Na verder door te hebben gelezen stuit ik op dhr. Coppers en opgelichtdoor2M. Beide hebben hun reeds betaalde bedragen teruggestort gekregen. De laatstgenoemde heeft daarna notabene hetzelfde LCD-scherm als nog bij ons gekocht en was er tevreden over!
Maar dat lees je dus niet! Misschien is het raadzaam om een lijst van mijn deurwaarderskantoor in Doetinchem hier te plaatsen, met wanbetalers aan de andere kant.
  #62  
Oud 01 juni 2004, 12:48
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul
Marcel,

Ik ben blij dat je, nadat je daar meerdere malen voor in de gelegenheid bent gesteld, eindelijk eens reageert. Jammer dat je gelijk al dreigt met juridische stappen, ik ben benieuwd of je de andere websites hier ook op aan gaat pakken (ik kan het antwoord bijna raden).
Zoals je bij pcgebruiker kunt lezen rectificeert hij zijn eigen post (nota bene de post daarna) met de melding dat hij zijn geld heeft teruggekregen en dat alles verder goed is afgelopen. Ook die posts (er zijn er meerdere) hebben we netjes laten staan. Er is dus geen sprake dat we eenzijdig een kant van de zaak belichten.

Ik zie een rechtszaak met vol vertrouwen tegemoet. Jammer van alle rompslomp die het met zich meebrengt, maar wat moet, dat moet. We hebben van onze kant de nodige stappen ondernomen om je het recht op wederhoor te geven (pas nu gevolg aan gegeven) en we hebben netjes waar mogelijk jouw persoonlijke gegevens geanonimiseerd. Daarbij staat er duidelijk dit in onze forumregels:
Citaat:
De Nederlandse Palmclub Stichting kan in geen geval verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud van de door gebruikers geplaatste berichten. Dit is en blijft de verantwoordelijkheid van de gebruiker. Verder is de Nederlandse Palmclub Stichting niet verantwoordelijk voor problemen die voortvloeien uit het gebruik van het forum.
Met vriendelijke groet,
Jean-Paul Horn,
Voorzitter Palmclub
  #63  
Oud 01 juni 2004, 12:50
2MComputers
Guest
 
Berichten: n/a
Neem dan onze Bert uit Deventer die een bestelling bij mij heeft gedaan. De helft ervan was op voorraad bij onze leverancier, de andere volgde daarna. Nadrukkelijk stond bij mij op de site dat ik werk met voorraden van de leveranciers met marges van enkele procenten! Verwacht dan geen topservice!! Maar ja, nadat dhr. Lenferink druk bezig was op pdaclub.nl met reacties kwam meneer pissig op kantoor aan. Hij eiste zijn geld trug en extra's voor gemaakte kosten. Nou dat heeft meneer gehad na behoorlijke dreigementen. Maar toch doorblijven zeuren en zeiken op de forums. Welke waarde heeft het forum dan nog? Geen! Maar ja, het echte volledige verhaal hoor je nooit!
  #64  
Oud 01 juni 2004, 13:02
bjornkeizers's schermafbeelding
bjornkeizers bjornkeizers is offline
Senior lid
Model: Overig
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Locatie: Enschede
Berichten: 75
Citaat:
Op 01-06-2004, om 12:50 heeft 2MComputers dit gezegd in bericht #63
Verwacht dan geen topservice!!
WAT?!?! Dat is wel de domste opmerking die ik ooit gehoord heb! Als je geen service kunt leveren, moet je geen bedrijf oprichten, maar ja - ik denk ook maar logisch na.

Citaat:
Maar toch doorblijven zeuren en zeiken op de forums. Welke waarde heeft het forum dan nog? Geen! Maar ja, het echte volledige verhaal hoor je nooit!
Inderdaad, het echte verhaal hoor je nooit - van beide kanten niet. Dat klopt. Maar het moge duidelijk zijn dat velen van ons niet alleen zeuren en klagen als de service slecht is, zoals hier overduidelijk het geval is, maar dat wij goede bedrijven wel degelijk belonen: kijk maar naar de vele tevreden PDAshop klanten in deze thread. Wij waarschuwen anderen met onze verhalen, en ookd at is niet meer dan logisch.
  #65  
Oud 01 juni 2004, 13:02
2MComputers
Guest
 
Berichten: n/a
Geachte heer Horne,

Het gaat mij ook niet om een rechtzaak. Het gaat mij erom dat ik het verleden met 2MComputers wil afsluiten. Sites als www.bedrogendoor2mcomputers.nl wil ik aangepakt hebben, hoe dan ook.
Je geeft aan dat er mensen zijn die wel reageren dat het bedrag teruggestort is, alleen zijn er meerdere op het forum die een totaal ander beeld doen vermoeden. Daar gaat mij het om. Op het moment dat iemand ontevreden was over 2MComputers dan heb ik daar begrip voor indien ik niet aan de verwachtingen voldeed. De interne organisatie was inderdaad niet zoals deze behoorde te zijn echter kon ik met name door het faillisement van mijn sitebouwers en allerlei wanbetalers, niet anders dan roeien met de riemen die ik had. Ik heb prive, met name mijn ouders, een vermogen betaald aan mensen met creditnota's. En zo kan ik nog wel uren doorgaan, heb geen medelijden nodig alleen vind ik het suggereren van een oplichter ook niet aan de orde. En daarmee word mijn naam in een verkeerd daglicht gestelt en daar pas ik wel voor. Of het gezuiverd kan worden door middel van rechtzaken, daar kan ik nog niet over oordelen, alleen dat ik het hierbij niet laat zitten lijkt mij duidelijk.
  #66  
Oud 01 juni 2004, 13:07
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Als ik mag vragen, hoe blijkt nu nog uit deze thread dat iemand kan achterhalen wie jij bent? Als dat niet het geval is, dan is er toch geen probleem? Ik denk dat je je beter kunt richten op sites als www.bedrogendoor2mcomputers.nl (of iets dergelijks), die specifiek gemaakt zijn tegen jou, dan op de Palmclub - waar iedereen vrij is om hoor en wederhoor te geven.
__________________
FoleoCentral.com
  #67  
Oud 01 juni 2004, 13:09
2MComputers
Guest
 
Berichten: n/a
Bjorn,

Misschien moet je de regel nog eens lezen, maar goed.

Wat ik er mee wil aangeven is dat je met marges van 2 a 3 procent niet complete technische diensten kunt verwachten, dat de telefonisch bereikbaarheid niet top is enzenz. Dat wil ik er mee aangeven, een doelgroep als T.... .net kijkt voornamelijk naar een prijs. Daar gaat het veel mensen om, men wil en en.
  #68  
Oud 01 juni 2004, 13:12
2MComputers
Guest
 
Berichten: n/a
Karel,

A) Dit was in 1e instantie niet het geval,

B) Ik word, ook op deze site, door meerderen nog steeds afgeschilderd als oplichter en daar pas ik voor.
  #69  
Oud 01 juni 2004, 13:12
Underdog's schermafbeelding
Underdog Underdog is offline
Yèèèèès
Voornaam: AJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Groningen city
Berichten: 724
Stuur een bericht via ICQ naar Underdog
Ik vind het opmerkelijk dat u een rechtszaak wil starten tegen de Palmclub aangezien er niets in deze thread uw privacy schendt. Als u uw privacy geschend voelt pak dan sites als tweakers.net aan waar uw gegevens gewoon in staan. Er is hier voldoende werk in gestoken om uw privacygegevens te verwijderen.
__________________
There is no need to fear ---
Underdog is here!

Laatst gewijzigd door Underdog; 01 juni 2004 om 13:17.
  #70  
Oud 01 juni 2004, 13:19
2MComputers
Guest
 
Berichten: n/a
Het lijkt mij duidelijk dat de andere kanalen ook benaderd zullen gaan worden. Naam en toenaam zijn pas verwijderd sinds vanochtend.
  #71  
Oud 01 juni 2004, 13:21
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Citaat:
Op 01-06-2004, om 13:19 heeft 2MComputers dit gezegd in bericht #70
Naam en toenaam zijn pas verwijderd sinds vanochtend.
Toen begon u toch ook pas te reageren, of mis ik wat?
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
  #72  
Oud 01 juni 2004, 13:22
2MComputers
Guest
 
Berichten: n/a
Dat denk ik wel
  #73  
Oud 01 juni 2004, 13:25
Underdog's schermafbeelding
Underdog Underdog is offline
Yèèèèès
Voornaam: AJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Groningen city
Berichten: 724
Stuur een bericht via ICQ naar Underdog
Citaat:
EDIT Gazpacho: Harry, bedankt voor je tip en de intentie om mede-gedupeerden te helpen uit hun nare kwestie. Wat 2m computers met zijn klanten heeft gedaan kan echt niet. Helaas heb ik je post moeten editten omdat dit van de zakelijke sfeer naar de persoonlijke sfeer gaat, en dat kunnen we helaas op de Palmclub niet toestaan, hoe goed het ook bedoeld is. Indien je verdere informatie wil hebben over deze beslissing, stuur dan een mailtje naar moderators@palmclub.nl
Uit de thread werd continu zoveel mogelijk prive informatie weggehaald zoals u kan zien. Nadat uw mailtje gister binnenkwam is zelfs uw achternaam weggehaald dus ik snap niet hoe deze tread uw privacy schendt.
__________________
There is no need to fear ---
Underdog is here!
  #74  
Oud 01 juni 2004, 13:30
2MComputers
Guest
 
Berichten: n/a
Ik denk ook niet dat het op dit moment een probleem zal gaan geven.
  #75  
Oud 02 juni 2004, 17:04
bjornkeizers's schermafbeelding
bjornkeizers bjornkeizers is offline
Senior lid
Model: Overig
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Locatie: Enschede
Berichten: 75
De 'schade' is toch al gedaan - veel mensen hebben het gelezen, en wie echt wil kan ook zelf een whois doen. Tsja, een wijze les voor de volgende keer zullen we maar zeggen, als die er al komt.
  #76  
Oud 04 juni 2004, 23:39
japijo's schermafbeelding
japijo japijo is offline
Lid
Voornaam: Jaap
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 26 mei 2004
Locatie: Papendrecht
Berichten: 41
Waar rook is is ....

Ik wil geen kolen op het vuur doen maar kijk maar eens op www.tweakers.net onder Shop Survey.

Ook daar is over beide zaken, 2Mcomputers en Digito het een en ander terug te vinden.

Lees en oordeel zelf!
__________________
Ex Zire 71, nu T3 met TT. I love it!!
  #77  
Oud 04 juni 2004, 23:54
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Re: Waar rook is is ....

Citaat:
Op 04-06-2004, om 23:39 heeft japijo dit gezegd in bericht #76
Ik wil geen kolen op het vuur doen maar kijk maar eens op www.tweakers.net onder Shop Survey.

Ook daar is over beide zaken, 2Mcomputers en Digito het een en ander terug te vinden.

Lees en oordeel zelf!
Jaap, dank je voor deze info, maar de shopsurvey van Tweakers wordt al diverse keren eerder aangehaald in deze thread.
__________________
What the FAQ?
  #78  
Oud 05 juni 2004, 01:16
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
@2Mcomputers..

Citaat:
Op het moment dat iemand ontevreden was over 2MComputers dan heb ik daar begrip voor indien ik niet aan de verwachtingen voldeed. De interne organisatie was inderdaad niet zoals deze behoorde te zijn echter kon ik met name door het faillisement van mijn sitebouwers en allerlei wanbetalers, niet anders dan roeien met de riemen die ik had.
Dit klinkt toch een beetje als een verontschuldiging, niks mis mee overigens. Maar als u zelf verantwoordelijk bent voor de ellende die kopers meemaken tijdens transacties met uw bedrijfje, mag u dat begrip wel wat duidelijker uiten vind ik. Het zal wel zo zijn dat iedereen gefrustreerd is geraakt door de gang van zaken maar wie is er nou eigenlijk begonnen met die Internetshop? Niet de kopers denk ik... Persoonlijke mening, hoor, geen veroordeling.
  #79  
Oud 28 januari 2005, 15:55
wschreuder
Guest
 
Berichten: n/a
R&M Telecomunicatie

Hoi,

Ik stuur dit bericht omdat ik op het forum zag dat er mensen in het verleden problemen hebben gehad met R&M/MWMW en/of de heer [verwijderd].

Ik wil het faillissement aanvragen van de heer [verwijderd], hij komt tot op heden nog steeds onder zijn verplichtingen uit. Ik wil hem hetzelfde lot geven als zijn broer die in de WSNP is beland.

Als iemand een vordering heeft, hou klein dan ook gaarne e-mailen naar wilcoschreuder@hotmail.com

Groet Wilco

Laatst gewijzigd door jean-paul; 01 oktober 2006 om 23:31.
  #80  
Oud 28 januari 2005, 18:34
Underdog's schermafbeelding
Underdog Underdog is offline
Yèèèèès
Voornaam: AJ
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 15 juni 2003
Locatie: Groningen city
Berichten: 724
Stuur een bericht via ICQ naar Underdog
WSNP lost niets op. In 3 jaar is de schuldenaar dan schuldenvrij en een nihil bedrag wordt dan vaak uitgekeend aan schuldeisers.
__________________
There is no need to fear ---
Underdog is here!
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023