Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02 juli 2004, 11:23
driesje
Guest
 
Berichten: n/a
Benelux-kaart laden op SD-kaart (TunstenIE)

Wij proberen met Mapsonic de hele Beneluxkaart te laden op een SD-kaar (256Mb) via een externe kaartlezer.

Na het kopiėren van de kaart wordt er wel degelijk aangegeven dat er 145.2Mb geheugen van de kaart in gebruik is. Maar als ik de kaart probeer te openen en "SD-kaart" selecteer op de palm, wordt er geen kaart weergegeven die kan geslelecteerd worden.

Bij het exporteren naar PDA heb ik wel degelijk de optie SD voor het exporteren aangegeven.

Kan iemand me tips geven of ervaringen uitwisselen met een dergelijk probleem, of heeft dit te maken met de vrij beperkte processorcapaciteit van de TungstenIE?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 02 juli 2004, 11:31
metck's schermafbeelding
metck metck is offline
Moderator
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 21 april 2003
Locatie: N 51°47 / E 5°52
Berichten: 4.926
Heb je de kaart op de juiste plek op je sd-card neergezet. Anders wordt de kaart niet gevonden door Mapsonic. Met de zoekfunctie van het forum kun je meer informatie vinden.

Tot slot, welkom bij de Palmclub!

Ps. in je profiel kun je aangeven welk model pda je hebt .
__________________
What the FAQ?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 02 juli 2004, 11:31
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Nou weet ik niet over welk programma het gaat (ik vermoed Mapsonic), maar de kaart moet in de goede map op je geheugenkaart staan. Welke dat is kun je vinden in de handleiding.

Heck is sneller, gelukkig komt zijn antwoord op hetzelfde neer als mijn antwoord.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 23 juli 2004, 18:27
mschevel
Guest
 
Berichten: n/a
mapsonic ziet kaart niet

Hoi,

Tot voor kort werkte mijn mapsonic perfect op mijn tungsten E maar recent heb ik een probleem.
voor de vakantie had ik de sc kaart uit het toestel genomen om deze te kunnen gebruiken in de camera(op de sd kaart stonden mijn kaarten).
Nu heb ik weer geprobeert om de kaarten terug te installeren maar dit werkt niet. Ik krijg steeds de melding dat ik de verificateur moet invoeren (code) maar deze is echter juist ingevoerd, ook heb ik reeds geprobeert om de kaart te installeren via mijn kaartlezer in een submap: MapSonic_maps maar ook dit werkt niet! ik blijf steeds dezelfde melding krijgen.

Heeft iemand ooit reeds hetzelfde meegemaakt of wie kan mij tips geven om dit op te lossen?

Alvast bedankt!!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023