Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > GPS en Navigatie(software)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #41  
Oud 10 januari 2004, 13:13
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Tja.. voordeel van de iQue is natuurlijk het geintegreerde GPS gedeelte, waardoor het wat gemakkelijker is als je ook al wandelend met GPS wilt werken. Maar verder, een T3 heeft meer geheugen, een krachtiger processor en is aanzienlijk kleiner...

De keus blijft natuurlijk aan jezelf, maar ik zou voor de combi T3 + Tomtom gaan...
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #42  
Oud 10 januari 2004, 17:18
buggeroff's schermafbeelding
buggeroff buggeroff is offline
TAFKAB
Voornaam: Jan Karel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 01 mei 2002
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 439
Citaat:
[i]Op 08-01-2004, om 15:02 heeft jean-paul dit gezegd in [urlquote=http://www.palmclub.nl/forums/showthread.php?postid=85790#post85790]bericht #4
het werkt ook fantastisch, want ik heb deze versie al een aantal weken aan de tand mogen voelen.
Kom-tie nu pas met dit nieuws...
__________________
Maak niet steeds dezelfde fout ! Er is keus genoeg !
Met citaat reageren
  #43  
Oud 10 januari 2004, 17:28
buggeroff's schermafbeelding
buggeroff buggeroff is offline
TAFKAB
Voornaam: Jan Karel
Model: Palm T|X
 
Geregistreerd: 01 mei 2002
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 439
Citaat:
Op 09-01-2004, om 02:41 heeft patrickl dit gezegd in bericht #19
ex-lid!

OK even mijn iPAQ getrokken voor een TTN2 PocektPC screenshot.
Je krijgt de naam van je nieuwe PDA toch nog niet helemaal je strot uit, he Patrick ?

Greetz, Jan Karel

PS, beantwoord je mijn prive mailtje nog even ?
__________________
Maak niet steeds dezelfde fout ! Er is keus genoeg !
Met citaat reageren
  #44  
Oud 11 januari 2004, 21:10
Erik076 Erik076 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 09 januari 2001
Locatie: Breda
Berichten: 269
Hoi,


Ik vind het wel belangrijk dat er een uitgebreide review plaatsvind. Ik heb op basis van de review van mapsonic het pakket gekocht en ben na 5 dagen zo ontevreden geraakt dat ik mijn geld terug wil. (zie mapsonic review thread) Ik ga voorlopig weer terug naar digimap en dan over een paar maanden naar tomtom misschien.

Het is erg belangrijk dat er een review plaats vindt door meerdere mensen, die het vervolgens bij vrijwel elke autorit gaan gebruiken om serieuze ervaring op te doen, en wel voor een aantal weken om alle rare eigenschappen boven water te krijgen. Verder is het handig als de mensen die het doen ervaring hebben met minstens 1 ander navigatiesysteem voor de palm.

Voor mij is het trouwens wel een voorwaarde dat de software los te krijgen is. Ik heb tom tom al hiernaar gevraagd omdat dit op de website niet echt duidelijk is. Best kans dat de software only versie nog wat langer op zich laat wachten.

Groeten
Erik
Met citaat reageren
  #45  
Oud 12 januari 2004, 13:11
Scubakaas
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Misschien een rare vraag, maar ik ben in het bezit van een Tungsten C. Weet iemand of de nieuwe TTN ook werkt op de Tc? Ik heb de thread en de TTN site bekeken, maar kan er niet vinden of dit zal gaan werken.
Als dit niet goed werkt, wat zijn dan de alternatieven (M.b.t. spraak en 3D, etc.)

Greetz
Met citaat reageren
  #46  
Oud 12 januari 2004, 14:35
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Er zijn redelijk wat alternatieven, zoals bijvoorbeeld mapsonic. Echter, in je vraag noem je al specifiek 3D, en ik ga er van uit dat je daarmee het vogelvlucht perspectief bedoelt. Als dat een strakke eis is voor navigatie, dan houdt het (voor nu) op, want alleen TomTom biedt dit. Momenteel is het dus alleen verkrijgbaar voor de T3, mochten er nog meerdere versies uitgebracht worden (voor bijvoorbeeld Sony Clié of 320x320 modellen), dan is dat tzt. natuurlijk op de tomtom site te lezen, en hoogstwaarschijnlijk ook wel hier
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #47  
Oud 12 januari 2004, 14:51
Lyndon's schermafbeelding
Lyndon Lyndon is offline
Senior lid
Voornaam: Lyndon
Model: Palm Tungsten|T3
 
Geregistreerd: 24 november 2000
Locatie: Rijswijk (ZH)
Berichten: 95
Review, wanneer?

Jean-Paul & collega's,

Hoewel ik jullie niet wil pushen, ben ik uiteraard wel benieuwd wanneer jullie verwachten de TomTom Review te publiceren.

Enig idee?

Moeten jullie trouwens ook nog wachten totdat TomTom voor Palm officieel beschikbaar is (3e week Feb.) of krijgen jullie 'm eerder.

Lyndon
__________________
An insightful critique of one way of thinking about a problem leads to another, better understanding
Met citaat reageren
  #48  
Oud 12 januari 2004, 15:05
GJHartog's schermafbeelding
GJHartog GJHartog is offline
Moderator
Voornaam: Gert-Jan
Model: Overig
 
Geregistreerd: 19 februari 2001
Locatie: Purmerend
Berichten: 2.788
Reviews worden altijd zo snel mogelijk geplaatst op de website. Maar zoals je misschien weet is de Palmclub een site die geheel en alleen bestaat en kan bestaan door vrijwilligers. Zowel het bestuur, als de moderators en natuurlijk ook verder iedereen die post op het forum.

Maar je merkt het waarschijnlijk al de nadruk ligt hier op vrijwillig. En dat betekend dat iedereen er ook nog een baan naast heeft, en helaas niet elke dag alle tijd in de Palmclub kan steken. Geloof me, ik ken JP, en die review komt er echt, en zo snel als hij kan. Maar toevallig weet ik ook dat hij het razend druk heeft met zijn werk, en er ook nog een nieuw design voor deze site moet worden afgerond... Je zal dus nog even geduld moeten hebben.

Overigens:

Citaat:
Moeten jullie trouwens ook nog wachten totdat TomTom voor Palm officieel beschikbaar is (3e week Feb.) of krijgen jullie 'm eerder.
Zoals je in één van Jean-Paul's eerste posts kon lezen, heeft hij de Navigator software al enige dagen liggen
__________________
Tip! Heb je de zoekfunctie al eens geprobeerd?
Met citaat reageren
  #49  
Oud 12 januari 2004, 16:19
Leendert
Guest
 
Berichten: n/a
Klant 01/12/2004 10:38 AM
Ik sta op het punt om een navigatie pakket aan te schaffen. Nu zie ik dat jullie medio febr. met een oplossing voor T3 komen. Heeft het zin om op een oplossing voor Tungsten T te wachten, of verwachten jullie die niet in het komend half jaar?

Reactie 01/12/2004 01:46 PM
TomTom probeert zijn produkten constant te verbeteren en vernieuwen. Maar we hebben momenteel geen plannen om een versie uit te brengen voor de T.
Wij zullen uw opmerkingen doorgeven aan ons Produkt Development Team.

Wij hopen uw vraag voldoende beantwoord te hebben.
Met vriendelijke groeten,

The TomTom Customer Support Team
Met citaat reageren
  #50  
Oud 12 januari 2004, 20:12
Erik076 Erik076 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 09 januari 2001
Locatie: Breda
Berichten: 269
Software-only versie voor T3...

Hoi allemaal,

Ik heb aan Tom Tom gevraagd wanneer er een software only versie voor (in elk geval de T3 komt).

Welnu, het antwoord (zie onder) geeft in elk geval aan dat dit gaat gebeuren maar de datum staat nog niet vast.

Groeten
Erik

Citaat:

In antwoord op uw recente vragen aan onze klantenservice vindt u onderstaand een samenvatting van de door u gestelde vragen en de gegeven antwoorden.




Als uw vraag onopgelost blijft, kunt u hier uw vraag bijwerken.

Onderwerp
Hoi, Ik heb gezien dat binnenkort Tom Tom Navigator uitkomt voor de Palm Tung...

Subproces discussie
Reactie 01/12/2004 04:45 PM
Geachte Mr Brakkee,

Het is nog niet duidelijk wanneer deze uit komt. Houdt u aub onze website in de agten voor nieuwe releases.

Wij hopen uw vraag voldoende beantwoord te hebben.
Met vriendelijke groeten,

The TomTom Customer Support Team
Met citaat reageren
  #51  
Oud 12 januari 2004, 20:45
ridesmet
Guest
 
Berichten: n/a
Processor kracht...

Er zijn een aantal mensen die zich afvragen of TomTom naast de T3 ook beschikbaar zal worden voor eerdere modellen. Persoonlijk denk ik het niet, want enkel de Tungsten T3 en de Tungsten C bevatten een Intel Xscale 400 MHz ARM processor, terwijl eerdere Tungsten modellen het slechts met een 144Mhz Texas Instruments OMAP processor moeten stellen. Als je kijkt wat TomTom op PocketPC aan hardware gebruikt is het nog een reden te meer dat ik denk dat het er nooit gaat komen.

Ringo
Met citaat reageren
  #52  
Oud 12 januari 2004, 20:52
Erik076 Erik076 is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 09 januari 2001
Locatie: Breda
Berichten: 269
Hoi,


Citaat:
Er zijn een aantal mensen die zich afvragen of TomTom naast de T3 ook beschikbaar zal worden voor eerdere modellen.
Dat lijkt met inderdaad wel een logische stap. Het 'downsizen' van hun applicatie naar langzamere processoren en minder geheugen kost waarschijnlijk veel meer werk en levert hun waarschijnlijk veel te veel support requests op.

De strategie van Tom Tom is best verstandig op zich. Ze kunnen op deze manier op een wat kleinere schaal beginnen met TTN op de Palm op de huidige high-end modellen zodat alle kinderziektes op de palm eruit zijn zodra er meer geschikte devices beschikbaar komen.

Groeten
Erik
Met citaat reageren
  #53  
Oud 15 januari 2004, 18:20
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Brighthand meldt hier dat binnenkort de USA-versie van TomTom voor de TT3 uitgebracht wordt. Leek me wel aardig om te vermelden.
Met citaat reageren
  #54  
Oud 16 januari 2004, 13:55
Chamsin Chamsin is offline
GPS lover
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 02 januari 2003
Locatie: Den Haag
Berichten: 126
Citaat:
Op 15-01-2004, om 20:20 heeft koekiemonster dit gezegd in bericht #53
Brighthand meldt hier dat binnenkort de USA-versie van TomTom voor de TT3 uitgebracht wordt. Leek me wel aardig om te vermelden.
Inderdaad leuk om te lezen. Dat gunnen we de NL boys natuurlijk van harte.
Wat wel weer een vragenteken bij mij omhoog laat komen is het volgende: "The Tungsten T3 version will be priced at $249 for the wired version, and $349 for the Bluetooth version and will be available later this month through..." Resp. 195 euro en 273 euro omgerekend. We gaan wel weer een flinke hoop meer betalen dan die Ami's... Dit is een bekend gegeven, maar vind het wel erg jammer...
Met citaat reageren
  #55  
Oud 16 januari 2004, 15:41
Palmpje Palmpje is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 05 april 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 293
Lijkt me niet meer dan een logische redenering voor,
kijk eens goed naar de specificaties van de EU versie tegenover de US versie ik zie een duidelijk verschil
__________________
De misdaad is al georganiseerd.
Nu de politie nog.
Met citaat reageren
  #56  
Oud 16 januari 2004, 15:49
Chamsin Chamsin is offline
GPS lover
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 02 januari 2003
Locatie: Den Haag
Berichten: 126
Citaat:
Op 16-01-2004, om 17:41 heeft Palmpje dit gezegd in bericht #55
Lijkt me niet meer dan een logische redenering voor,
kijk eens goed naar de specificaties van de EU versie tegenover de US versie ik zie een duidelijk verschil
Okay... Zo ver had ik nog niet gekeken...
Met citaat reageren
  #57  
Oud 16 januari 2004, 15:52
Marco Marco is offline
Forumbikkel
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 12 februari 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 205
Ook schijnt kaartmateriaal in Europa veel duurder te zijn dan in de US.
Met citaat reageren
  #58  
Oud 17 januari 2004, 10:43
Hatser's schermafbeelding
Hatser Hatser is offline
Senior lid
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 04 oktober 2003
Berichten: 79
Amerikaanse TomTom = Brits

Is jullie ook opgevallen dat het plaatje op brighthand een Britse versie laat zien. De rotonde wordt de verkeerde kant opgenomen. Voor zover ik weet rijden ze in de USA nog steeds aan de rechter kant van de weg.

Beetje vreemd dus.


T|3
__________________
Palm M100 => Palm V => Sony Clie 770 => PalmOne Tungsten T|3 => PalmOne Treo 650 => Palm Treo 680
Met citaat reageren
  #59  
Oud 24 januari 2004, 15:56
Palmpje Palmpje is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 05 april 2001
Locatie: Amsterdam
Berichten: 293
Is er inmiddels al wat meer bekent, specs, screenshots etc etc of moeten we nog even in spanning afwachten ?? moet toch wel iemand zijn hier die iets meer weet ?
__________________
De misdaad is al georganiseerd.
Nu de politie nog.
Met citaat reageren
  #60  
Oud 24 januari 2004, 20:24
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Het duurt nog 31 dagen totdat 'ie te koop is. Dus het duurt nog wel even voordat de set in handen is van reviewers/overige particulieren. Ik denk dat zodra de set in de handen van die mensen is, er wel meer informatie komt.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023