Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > Smartphones (Pre serie, Pixi, Veer)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14 november 2011, 21:55
jacobb93 jacobb93 is offline
Lid
Model: Palm Pre Plus
 
Geregistreerd: 17 oktober 2011
Berichten: 15
touchstone pre 2 compatibel

Voor bij mijn Palm Pre2 ben ik op zoek naar een touchstone oplader. Op amazon wordt deze aangeboden voor 8 dollar (http://www.amazon.com/Palm-Touchston..._bxgy_e_text_b), op Precentral voor 30 dollar (Palm Touchstone Standalone Charging Dock for HP Veer / Palm Pre 2, Pixi Plus, Pre Plus, Pixi, Pre - Pre & Pixi Cradles). Nou is die op Precentral voor de Pre2 en die op Amazon voor de Pre en Pixi. Is er een verschil tussen de touchstones/zijn alle touchstones compatibel met de Pre2 (wat het enorme prijsverschil zou kunnen verklaren)? Ik heb gewoon de usb-oplader met wall-charger, dus dat zou in ieder geval geen probleem moeten zijn.
En nog stiekem erachteraan: ik wil eigenlijk ook een schermsticker. Aan/afraders?

Laatst gewijzigd door jacobb93; 14 november 2011 om 22:46.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 november 2011, 07:04
papapablo papapablo is offline
pablo
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 09 april 2006
Berichten: 82
let op dat er een usb kabel bij zit en je zal een verloop naar 220v nodig hebben, heb er zelf ook een via ebay besteld en het is gewoon goedkoper.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 november 2011, 10:22
Etzel's schermafbeelding
Etzel Etzel is offline
Forumbikkel
Voornaam: Etzel
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 06 augustus 2006
Locatie: Twente
Berichten: 351
Stuur een bericht via Skype™ naar Etzel
Heb zelf 3 touchstones uit de VS gehaald. Wel allemaal met 110v, maar met een verloopplug van een paar euro is dat probleem snel opgelost.
__________________
Pixi Plus (mei 2012) + HP TouchPad 32GB (sep 2011) + Palm Pre 2 (mrt 2011) - Palm Treo 750 (feb 2007) - Palm Tungsten T (mei 2005) - Palm IIIc (2001) - Palm III (1998)
Met citaat reageren
  #4  
Oud 15 november 2011, 11:01
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Schermfolie zou ik via Brando Hong Kong bestellen. Er zijn goedkopere varianten en die zijn niet voor niets goedkoper: rampzalig slecht aan te brengen en absoluut niet slijtvast.

De link verwijst naar de Ultra Clear folie, maar ze hebben ook andere varianten.

Het kan zijn dat Brando over een paar weken weer begint met een periode zonder verzendkosten (doen ze meestal aan het eind van het jaar). Scheelt weer US$ 3,-

gr, Roel
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
  #5  
Oud 15 november 2011, 11:06
papapablo papapablo is offline
pablo
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 09 april 2006
Berichten: 82
schermfolie vindt ik niet nodig, ik heb een pre2 nu 3maanden in broekzak en het gorilla-glas is zo sterk! Ik had een goede schermprotector op mijn vorige treo 680 (deze heeft zeker een schermprotector nodig...), maar na een tijdje komt er toch stof langs de randjes.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 15 november 2011, 11:25
jacobb93 jacobb93 is offline
Lid
Model: Palm Pre Plus
 
Geregistreerd: 17 oktober 2011
Berichten: 15
Ok! Dus gewoon de originele palm-oplader met mini-usbkabel is nog niet genoeg? Waar vind ik zo'n verloopplug?
Mijn drie weken oude pre 2 heeft nu al een krasje van 2 mm, terwijl ik er altijd een hoesje omheen heb zitten... Iets andere ervaring dus, en ik wil graag meer voorkomen.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 15 november 2011, 14:57
Etzel's schermafbeelding
Etzel Etzel is offline
Forumbikkel
Voornaam: Etzel
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 06 augustus 2006
Locatie: Twente
Berichten: 351
Stuur een bericht via Skype™ naar Etzel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jacobb93 Bekijk bericht
Waar vind ik zo'n verloopplug?
Bij het Onderdelenhuis/PlentyParts bijvoorbeeld, bij Conrad, bij zoveel zaken.

Overigens heb ik geen folie voor mijn Pre2, maar die blijkt ook niet nodig. Stop 'm dan ook nooit met sleutels oid tegelijk in 1 broekzak. Gewoon zuinig op zijn. Folie op mijn 750 vond ik altijd wat storend.
__________________
Pixi Plus (mei 2012) + HP TouchPad 32GB (sep 2011) + Palm Pre 2 (mrt 2011) - Palm Treo 750 (feb 2007) - Palm Tungsten T (mei 2005) - Palm IIIc (2001) - Palm III (1998)
Met citaat reageren
  #8  
Oud 15 november 2011, 20:23
jacobb93 jacobb93 is offline
Lid
Model: Palm Pre Plus
 
Geregistreerd: 17 oktober 2011
Berichten: 15
Bedankt, ik zal eens kijken!
Nou dat is het hem nou juist, ik heb een leren hoesje dat het scherm helemaal bedekt en ik heb hem nooit met sleutels in een broekzak... Dus het is mij ook een raadsel.
In ieder geval, bedankt voor de informatie, dat worden mooie cadeautjes met de feestdagen
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023