Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #21  
Oud 01 december 2006, 17:44
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Ik zal dit verhaal even 'afmaken'.

Wat ik uiteindelijk heb gedaan is via de site Algebeld - Voor mobiele en draadloze telefonie een 1 jarig Telfort 200 contract afgesloten met een Sony Ericsson W850i erbij. Dit gaf me het recht om een Maximaal Online bundel af te sluiten voor 9,50 EUR per maand. Sommige webwinkels bieden dit aan, niet alle. De Sony Ericsson heb ik meteen weer doorverkocht aan een blije vader die dit als Sinterklaascadeautje aan zijn zoon wilde geven.

Uiteindelijk betaal ik omgerekend nu 17 EUR per maand voor:

- 1-jarig Telfort belcontract
- 200 + 100 belminuten
- 30 SMS
- 1 GB Maximaal Online EDGE

Dat is netjes, wat het is 2 EUR minder dan wat ik nu bij T-Mobile betaal voor Web 'n Walk, met als belangrijkste voordeel dat Telfort EDGE aanbiedt. Ik blij, sinterklaas blij, Telfort blij, Algebeld.nl blij.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #22  
Oud 01 december 2006, 18:05
mexz's schermafbeelding
mexz mexz is offline
Herr Maximilian
Voornaam: Max
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 01 augustus 2001
Locatie: Limburg
Berichten: 588
Waarom komen al die internet 'onbeperkt' databundels op de momenten dat ik al een abo heb en niet kan/mag afkopen van het bedrijf

Klinkt zeker netjes in elk geval, is het dan wel dichtgeknepen qua snelheid of gewoon volle snelheid onbeperkt?
__________________
Rock till you drop - Apple MacBook Pro

is bijna 8 jaar Palm user.
history: IIIe SE, m130, m505 (2x), Tungsten|T, Tungsten|T3, Zire 71, Zire 72, Tungsten|C, T|X, Treo 650
Met citaat reageren
  #23  
Oud 01 december 2006, 18:10
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mexz Bekijk bericht
Waarom komen al die internet 'onbeperkt' databundels op de momenten dat ik al een abo heb en niet kan/mag afkopen van het bedrijf

Klinkt zeker netjes in elk geval, is het dan wel dichtgeknepen qua snelheid of gewoon volle snelheid onbeperkt?
Onbeperkt (okee, 1GB), niet geknepen EDGE.

Web n Walk voor 9,50 EUR van T-mobile is wel geknepen als je UMTS hebt, maar dat is voor PalmOS Treo's niet relevant.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #24  
Oud 04 december 2006, 17:05
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Telfort heeft nu (December '06) ook voor SIM Only abonnementen vanaf Telfort 200, de optie van 9,50 EUR per maand voor 1 GB EDGE beschikbaar, via de Telfort Shop

Komen ze nu mee, nu ik net al die moeite heb gedaan !!!
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #25  
Oud 04 december 2006, 17:59
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Ik ben net in een Telfort shop geweest, daar kon ik een abo voor 100 minuten (euro of 6)met een smsbundel van 30 of 60 (euro of 3) met data 1 gb voor 9,95 kopen. Zonder toestel....jammer dat ik nog loop te stoeien met KPN opzegellende.
Met citaat reageren
  #26  
Oud 04 december 2006, 18:03
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Mijn tip: meteen opzeggen nadat je het abonnement hebt gekocht. Je mag namelijk in de "drie maanden opzegtermijn" aan het eind van je contract, óók als je al hebt opgezegd, nog verlengen.

Dus je hebt altijd de optie verlengen of overstappen nog in eigen hand.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
  #27  
Oud 09 januari 2007, 20:51
mailer mailer is offline
Forumbikkel
Model: Palm Pixi Plus
 
Geregistreerd: 26 augustus 2002
Locatie: Het Gooi
Berichten: 131
Telfort ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rudyheidenis Bekijk bericht
Ik ben net in een Telfort shop geweest, daar kon ik een abo voor 100 minuten (euro of 6)met een smsbundel van 30 of 60 (euro of 3) met data 1 gb voor 9,95 kopen. Zonder toestel....jammer dat ik nog loop te stoeien met KPN opzegellende.
Ik heb dus in december KPN opgezegd; had geen abonnement meer, maar toch 3 maanden opzegtermijn!
Meteen maar dat 200 +1GB abonnement genomen bij Telfort, €17,50 per maand. (gaat in per februari) e.e.a. vooruitlopend op de aanschaf van de 680.
Maar wat gebeurt er nu met EDGE bij Telfort? Ik was laatst weer eens in de winkel in A'foort, en die meneer was er uiterst vaag over. Had het over UMTS enzo...
Toch nog maar even wachten met met het kopen van die 680 of wat denken jullie daarvan?
Met citaat reageren
  #28  
Oud 09 januari 2007, 21:37
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
Heb je deze thread al gelezen? http://www.palmclub.nl/forums/nieuws-reviews/26202-nieuws-telfort-stopt-edge.html#post171945

Misschien even wachten of een toestel kopen dat ook UMTS en HSPDA ondersteunt....dan kun je in combinatie met je TX nog wel even vooruit. Als Edge weg is en de klanten van Telfort krijgen een gunstige aanbieding voor data heb ik nog m'n SEk800i voor UMTS en mijn TX houd ik ook nog maar even vast...
Met citaat reageren
  #29  
Oud 09 januari 2007, 21:55
Etzel's schermafbeelding
Etzel Etzel is offline
Forumbikkel
Voornaam: Etzel
Model: HP Pre2
 
Geregistreerd: 06 augustus 2006
Locatie: Twente
Berichten: 351
Stuur een bericht via Skype™ naar Etzel
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rudyheidenis Bekijk bericht
Heb je deze thread al gelezen? http://www.palmclub.nl/forums/nieuws-reviews/26202-nieuws-telfort-stopt-edge.html#post171945

Misschien even wachten of een toestel kopen dat ook UMTS en HSPDA ondersteunt....dan kun je in combinatie met je TX nog wel even vooruit. Als Edge weg is en de klanten van Telfort krijgen een gunstige aanbieding voor data heb ik nog m'n SEk800i voor UMTS en mijn TX houd ik ook nog maar even vast...
Link werkt niet:


Nederlandse Palmclub: pagina niet gevonden (404 - File Not Found)
Pagina niet gevonden
De opgevraagde pagina of dit deel van de website werdt niet gevonden. Mocht dit ten onrechte zijn, of denk je op een fout gelopen te zijn, laat het ons dan even weten. Over plm. 10 seconden wordt je automatisch door geschakeld naar onze homepagina. Heb je een tip, of commentaar? Klopt er iets niet? Laat het ons weten!
__________________
Pixi Plus (mei 2012) + HP TouchPad 32GB (sep 2011) + Palm Pre 2 (mrt 2011) - Palm Treo 750 (feb 2007) - Palm Tungsten T (mei 2005) - Palm IIIc (2001) - Palm III (1998)

Laatst gewijzigd door Etzel; 14 januari 2007 om 09:41.
Met citaat reageren
  #30  
Oud 09 januari 2007, 22:03
bluevoice's schermafbeelding
bluevoice bluevoice is offline
Expert user
Voornaam: Adrian
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 07 december 2003
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.357
Stuur een bericht via MSN naar bluevoice
Deze dan wel?

http://www.palmclub.nl/forums/nieuws...tml#post171979
__________________
De Palm professional
Met citaat reageren
  #31  
Oud 13 januari 2007, 22:32
mailer mailer is offline
Forumbikkel
Model: Palm Pixi Plus
 
Geregistreerd: 26 augustus 2002
Locatie: Het Gooi
Berichten: 131
Telfort

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluevoice Bekijk bericht
Sorry, ik was even niet in deze thread geweest, maar heb nu de bovenstaande ook doorgelezen. Bedankt voor de verwijzing.
Het ziet er dus niet best uit voor EDGE en daarmee voor de aanschaf van een 680.
Gelukkig heb ik mijn T|X met WIFI en mijn ouwe SE T68i voor de GPRS...
Met citaat reageren
  #32  
Oud 15 februari 2007, 14:29
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Na een jaar bij T-Mobile rondgesnuffeld te hebben met GPRS ben ik weer terug bij Telfort vanaf vandaag. EDGE is toch een stuk rapper dan GPRS: ik haal moeiteloos zo'n 15-30 KB/seconde, terwijl ik met GPRS nooit verder kwam dan 5-6 KB/seconde. Surfen en RSS feeds binnen halen is weer een stukje leuker geworden.

Maarja. Elke Telfort-klant wordt willekeurig tussen nu en juni 2007 overgezet naar het KPN netwerk, en dan is het dag-dag EDGE, hallo GPRS.
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023