Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23 februari 2007, 22:50
robvanvliet's schermafbeelding
robvanvliet robvanvliet is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rob
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 16 december 2000
Locatie: Eindhoven
Berichten: 288
Stuur een bericht via ICQ naar robvanvliet Stuur een bericht via Instant Messenger naar robvanvliet Stuur een bericht via MSN naar robvanvliet Stuur een bericht via Yahoo naar robvanvliet Stuur een bericht via Skype™ naar robvanvliet
ChatterEmail stopt

De ontwikkelaar van ChatterEmail, volgens mij het beste email programma voor PalmOS, stopt er mee. Hij heeft een baan aangenomen bij Palm.

ChatterEmail wordt wel nog ondersteund, maar niet mee op het nivo wat we gewend waren.

Tja, als het betekent dat we Imap push en data-opslag op SD voor VersaMail krijgen is er natuurlijk niets aan de hand....

Rob
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 februari 2007, 00:06
Bram's schermafbeelding
Bram Bram is offline
Forumbikkel
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 24 januari 2003
Locatie: onder het tapijt
Berichten: 5.302
Erg jammer van Chattermail, maar ik hoop dat hij bij Palm vergelijkbare software zal maken.
Chattermail is vrij prijzig, maar daar zaten dan wel gratis updates bij:
Citaat:
Upgrades to ChatterEmail are ALWAYS free. However...

* I do not guarantee that ChatterEmail will run on any future device, including additions to the Treo line of Smartphones. If ChatterEmail does run on future devices, any resulting new version of ChatterEmail will be free to registered users.
* Additions of significant new functionality (e.g. calendar and contacts sync'ing) may not be free; however, I guarantee that such additional new functionality will be a separately purchasable product, and that subsequent upgrades to ChatterEmail will not require the purchase of that product.
* I do not guarantee that ChatterEmail will continue to be upgraded.
Met name dat derde punt heeft mij altijd een beetje zorgen gebaard, en Marc zal blij zijn ooit dat voorbehoud te hebben gemaakt.
__________________
Lezen is ook een FAQ - Freeware PalmOS
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 februari 2007, 02:30
Vincent's schermafbeelding
Vincent Vincent is offline
Lid
Voornaam: Vincent
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 20 juni 2005
Locatie: Enschede
Berichten: 39
Stuur een bericht via MSN naar Vincent
laten we hopen dat hij zijn 'kindje' niet vergeet. want juist Chattermail is zo'n programma waardoor de Treo je productiviteit met grote stappen vergroot. ben zelf fulltime student en ontwikkel daarnaast (web) applicaties, Dankzij mijn Treo met Chattermail kan ik vele klanten 'tussendoor' helpen. Zodat ik niet continue achter de pc hoef te zitten maar we'll mijn klanten binnen notime kan bentwoorden, zodat zij mijn klanten blijven
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023