Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19 januari 2001, 15:18
remmers
Guest
 
Berichten: n/a
Question

Nu ik een nieuwe computer heb, lukt het niet om te synchroniseren. Het lijkt er op dat er geen file-links zijn geinstalleerd voor communicatie met outlook. De foutmelding luidt:"An application failed to respond to a
HotSync notification. Please check the Palm Desktop for details.(8009)"
Ik ben (was) een gelukkig mens met mijn Palm, maar ik ben geen computer-slimmerik. Wie kan me helpen??
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 januari 2001, 15:29
Martin
Guest
 
Berichten: n/a
Angry Me to...

Nah...

Dat heb ik dus bijna hetzelfde. Nieuwe Computer, niet meer syngroniseren. De eerste setup werkt, alle bestanden worden netjes naar de desktop gestuurd. De eerste syngronisatie daarna werkt niet. De palm blijft hangen op identifying user...

Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 januari 2001, 23:43
Hanzie
Guest
 
Berichten: n/a
Vreemd

Heb je Pocketmirror of Desktop To Go wel geinstalleerd? Alleen het standaard prog. synct alleen je mail. Je Palm gaat op "zoek" naar files zoals eerder op je oude computer. Anders moet je je Palm een harde reset geven, en alles opnieuw installeren.

Succes,
Hans
Met citaat reageren
  #4  
Oud 22 januari 2001, 12:07
hansS
Guest
 
Berichten: n/a
Re: Me to...

"De palm blijft hangen op identifying user". Had een kennis van mij dus ook. Bleek dat de snelheid van de poort waar de cradle op zat lager ingesteld moest worden.

Misschien heb je er wat aan,
Hans

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Martin
Nah...

Dat heb ik dus bijna hetzelfde. Nieuwe Computer, niet meer syngroniseren. De eerste setup werkt, alle bestanden worden netjes naar de desktop gestuurd. De eerste syngronisatie daarna werkt niet. De palm blijft hangen op identifying user...

Met citaat reageren
  #5  
Oud 22 januari 2001, 15:21
remmers
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy

het lijkt er inderdaad op dat ik ergens pocketmirror ben kwijtgeraakt. maar hoe krijg ik die nou weer terug? Gaat niet vanzelf bij het installeren van Palmdesktop 4.0
De upgrade van pocketmirror van 2.0 naar 3.0 loopt ook niet, omdat 2.0 niet kan worden gevonden!
In de chapuramap zie ik ook zo gauw geen installatieprogrammaatje.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 22 januari 2001, 19:03
Newton
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy precies !

precies deze vraag wilde ik ook al enige dagen stellen; eerst einstlalatei thuis OK. Later nadat ik op kantoor gesynct had en vervolgens weer thuis gign pielen, bleef hij hangen ook op 8009* (wat dat ook is). Ik heb de software al gewist, maar ga voor de harde reset in dehoop dat dat lukt!
Met citaat reageren
  #7  
Oud 23 januari 2001, 08:12
remmers
Guest
 
Berichten: n/a
over de foutmelding 8009 kun je informatie vinden op de site van Chapura (de pocketmirror leverancier):
http://chapura.custhelp.com/cgi-bin/chapura/faq
Met citaat reageren
  #8  
Oud 24 januari 2001, 08:55
Martin
Guest
 
Berichten: n/a
Thumbs up TNX...

Toppie!

Bedankt voor alle tips. Het werkt weer...
Ik heb de snelheid verlaagd, en een update van de hotsync manager gedownload.
Nu loopt het weer als een zonnetje...

Greetzz,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023