Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > webOS > TouchPad

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01 september 2011, 10:03
ishpuini ishpuini is offline
Forumbikkel
Voornaam: Wim
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 29 april 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 141
Eerste impressies van m'n nieuwe TP

Gisteren m'n TP ontvangen van Fnac.fr en in gebruik genomen. Upgrade naar webOS 3.0.2 is al gebeurd. Met m'n (Duitse) Palm profiel van m'n Pre krijg ik een mooie selectie van apps.

Helaas bleek dat het gros van de apps die in de juli editie van Pivot werden vermeld niet beschikbaar zijn voor mijn profiel... Onafgezien daarvan is Pivot wel een leuke manier op apps te ontdekken.

De TED app lijkt me bvb wel interessant. Helaas zit er geen zoekfunctionaliteit in.

Aangename verrassing voor mij was de WordPress app. Daarmee kan je niet enkel op wordpress.com bloggen, maar ook op een eigen geïnstalleerde blog op je eigen host (software van wordpress.org). Ik heb zo een eigen reisblog draaien, en met deze app wordt bloggen op reis een heel nieuwe ervaring!! Super.

Het enige wat me een beetje stoort momenteel is dat ik m'n Yahoo mail account niet gesyncht krijg. Op m'n Pre lukte dat nochtans perfect. Met dezelfde settings lukt het de TP niet met Yahoo in verbinding te komen. Vreemd? Allicht zie ik een detail over 't hoofd?

Morgenavond zal ik allicht preware installeren, en de boel wat verder tunen. Maar de eerste indruk is in elk geval erg positief.

Wim
__________________
Jaren aan een stuk Palm Vx (van dag 1), tijdje Palmloos en doelloos (door overlijden van seriële bus), dan onverhoopt Palm Pre en instant webOS-fan. En nu Touchpad 32GB.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023