Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20 maart 2009, 22:56
marc marc is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 13 juni 2008
Berichten: 8
Continu wit scherm op mijn treo 650

Ik heb alle resets al gedaan. Van soft tot en met hard reset . Ja zelfs de ingewikkelde zgn "zero out". Het probleem is ontstaan nadat ik een SD kaartje wilde wisselen. Ik dacht dat mijn treo spontaan in een soft reset schoot en er even later wel uit zou komen maar helaas. Bij een harde reset zie ik wel PalmOne groot in het midden verschijnen en onderin een progress bar oplopen echter de kleurencombinatie is echt veel anders als de plaatjes op internet. Het zou er uit moeten zien als.

Echter de achtergrond is grijs. De progress bar is wit. "palm" is lichtblauw en "One" is donkerblauw. Bij afbeelding twee zou ik mijn rode power on knop los moeten laten maar ik krijg dit plaatje nooit te zien:

Als de progress bar 100% is springt mijn treo weer naar een totaal wit scherm.
Wie kan mij helpen. Elke zet in de goede richting is meegenomen.
Alvast bedankt.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 21 maart 2009, 08:59
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
al een reset geprobeerd met het oude kaartje erin?

De laatste rom erop zetten?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 maart 2009, 09:45
marc marc is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 13 juni 2008
Berichten: 8
helaas je eerste voorstel werkte ook niet.

De laatste ROM erop zetten? Hoe doe ik dat? Heb je een link?
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 maart 2009, 10:14
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Palm Support: Knowledgebase FAQ's, Contact Information, Software Downloads & Manuals)
alsjeblief

even kijken welke je nodig hebt
Denk dat het deze is:
Palm Support: Knowledgebase FAQ's, Contact Information, Software Downloads & Manuals)

veel succes
Met citaat reageren
  #5  
Oud 21 maart 2009, 20:19
marc marc is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 13 juni 2008
Berichten: 8
En wederom helaas. Mijn hotsync werkt ook niet meer dus ik kan er geen software meer opzetten. Iemand nog tips?
Met citaat reageren
  #6  
Oud 21 maart 2009, 20:30
huplahoi
Guest
 
Berichten: n/a
Dan kan ik je niet helpen... succes verder!
Met citaat reageren
  #7  
Oud 23 maart 2009, 14:51
jurgen_dewilde's schermafbeelding
jurgen_dewilde jurgen_dewilde is offline
Happy Palm User
Voornaam: Jurgen
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 11 april 2006
Locatie: Tilburg
Berichten: 71
Nog is niet alles verloren.
Ik heb ooit eens de rom van mijn Treo aangepast met het tooltje Treo ROM Tool (even met goolge zoeken).
Dit bied de mogelijkheid om via de debug modus de komplete rom te downloaden, aan te passen (bv ongebruikte talen te verwijderen en nieuwe applicaties toe te voegen) en te laden.
Het proces was duidelijk beschreven.
Ik geloof zelfs dat er op dit forum een draadje over gaat (http://www.palmclub.nl/forums/palm-t...ustom-rom.html).
Anders zou je op het forum van treo|central moeten kijken (http://discussion.treocentral.com/tr...-released.html)
Misschien dat je met behulp van dit tooltje je Treo weer te reaninmeren met de laatste rom.
__________________
(1998) Palm III > (2000) Palm m500 > (2006) Palm m515 > (2007) Treo 650 > (2009) Centro + LiveDrive (Mod 2 LifeCard )

Laatst gewijzigd door jurgen_dewilde; 23 maart 2009 om 16:57. Reden: url toegevoegd
Met citaat reageren
  #8  
Oud 12 april 2009, 13:33
marc marc is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 13 juni 2008
Berichten: 8
Beste Jurgen,

Na het lezen van de pdf file met instructies tav het ROM tool ben ik aan de slag gegaan om alsnog een hotsync uit te kunnen voeren om de laatste ROM op mijn toestel te zetten. Ik kon nu wel gewoon syncen. Echter helaas ik kwam niet verder dan het eerste boot schermpje zoals reeds beschreven in mijn eerste talk. Ik vrees dat er echts iets hardware matigs is overleden. Ik heb inmiddels een nieuwe tweede handse TREO 650 en ben weer helemaal blij. 1 keer synchroniseren en ik had weer al mijn oude programma's en settings terug (alleen voor TOMTOM moest ik weer nieuwe codes genereren op de tomtom site).
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023