Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Internet en communicatie

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2  
Oud 06 september 2005, 12:26
Theodoor Theodoor is offline
Lid
Voornaam: Mathé
Model: Palm Treo 680
 
Geregistreerd: 22 maart 2005
Berichten: 34
[Dataplan] T-Mobile: onbeperkt internet op je Palm vanaf 9,50 p.m.

T-Mobile heeft nu een schitterend GPRS abonnement: Een onbeperkte data-bundel voor slechts 9,50 euro!
Op de site van T-Mobile stond een lijst met geschikte toestellen. De Treo 650 stond daar niet op. Toch kon ik probleemloos mijn abonnement aanvullen met die nieuwe databundel. De looptijd hiervan stopt gelijktijdig met die van je spraakabonnement. (in mijn geval over 4 maanden).

Nu ik niet meer aan data kosten gebonden ben zou ik graag weten wie er nog leuke GPRS toepassingen kent? MMS? Video?

EDIT
De berichten bovenaan deze thread zijn verouderd naarmate de tijd vordert. Voor actueel nieuws omtrent het dataplan van T-Mobile, ga naar de serie laatste berichten in deze thread. Zo ben je altijd verzekerd van actueel nieuws



EDIT
Update: 13-04-07

Met web`n`walk (Pocket Internet Totaal) van T-Mobile heb je voor slechts 9,50 euro per maand binnen Nederland onbeperkt toegang tot internet via GPRS en/of UMTS/HSDPA en t-zones via GPRS. De snelheid van Pocket Internet Totaal is maximaal 64 kbit per seconde.

Voor sneller internet kun je kiezen voor T-Mobile Internet Totaal, waarmee je voor 49,50 euro per maand onbeperkt toegang hebt tot internet via GPRS en/of UMTS/HSDPA, Wi-Fi en t-zones via GPRS. De snelheid van Internet Totaal is maximaal 384 kbit per seconde.

Ook kun je kiezen voor T-Mobile Internet Totaal Plus. Hiermee heb je voor 69,50 euro per maand dezelfde toegang als met Internet Totaal en is de maximale snelheid maar liefst 1,8 Mbit per seconde. De genoemde maximale snelheden gelden voor downloads. Houd er rekening mee dat de snelheid ook afhankelijk is van technische beperkingen. Zo haal je met een GPRS-verbinding nooit een snelheid 384 kbit per seconde. Houd er ook rekening mee dat de genoemde diensten gelden tot het eind van je contractperiode. Binnen je contractperiode kun je deze dus niet meer opzeggen.

https://www.t-mobile.nl/persoonlijk/.../tarieven.aspx
  • Pocket Internet Totaal: download tot 64 Kbps, upload tot 16 Kbps, prijs € 9,50 per maand
  • Pocket Internet Totaal Plus: download tot 192 Kbps, upload tot 32 Kbps, € 19,50 per maand
  • Internet Totaal: download tot 384 Kbps, upload tot 128 Kbps, prijs € 49,50 per maand
  • Internet Totaal Plus, download tot 1.8 Mbps, upload tot 384 Kbps, prijs € 69,50 per maand



Laatst gewijzigd door Gazpacho; 13 april 2007 om 12:12.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023