Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18 juni 2005, 10:16
erredobble
Guest
 
Berichten: n/a
Onmogelijk te bellen met Treo600 als battery halfvol is

Allen

Sinds een week heb ik ineens problemen met het uitbellen/smsen en calls ontvangen. Ben erachter gekomen dat als de Treo in de oplader zit dit wel gewoon kan. Bij een volle battery is er ook geen probleem. Dit doet een battery probleem vermoeden (geeft niet genoeg power meer ineens??).

Op internet staan wat threads over dit probleem maar helaas heb ik em 14 maanden nu en dus geen mogelijkheid van ruilen.

Heeft iemand anders ook dit probleem of heeft iemand al wel eens de battery vervangen en heeft dit het probleem verholpen??
Met citaat reageren
  #2  
Oud 18 juni 2005, 14:17
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Heb je al eens een soft reset geprobeerd of een grote schoonmaak? Het lijkt me namelijk nogal vreemd dat dit niet zou kunnen. Je nog wel gebeld worden als je batterij ver leeg is?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 19 juni 2005, 11:18
erredobble
Guest
 
Berichten: n/a
Nope ook geen ontvangst van calls

helaas is ontvangst dan ook nihil tot zeer slecht... voor nu probeer ik de treo dan maar dagelijks op te laden tot het maximum maar eerlijk gezegd verwacht ik dan over een tijdje hetzelfde probleem bij een volle batterij....

soft reset heb ik al wel geprobeerd... em helemaal opnieuw installeren nog niet maar als het probleem erger wordt ga ik dat zeker doen..

weet iemand waar in nl je een zeer goede (betere) batterij met vervangingsinstructies kan bestellen???
Met citaat reageren
  #4  
Oud 19 juni 2005, 14:36
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Ik denk eigenlijk niet dat het iets met je batterij te maken heeft, tenzij die echt kapot zou zijn. Maar ik neem aan dat de rest van de functies blijft werken, dus dan zou het dat niet zijn.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 19 juni 2005, 14:48
jean-paul's schermafbeelding
jean-paul jean-paul is offline
Admin
Voornaam: Jean-Paul
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 22 november 2000
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.828
Stuur een bericht via ICQ naar jean-paul Stuur een bericht via Instant Messenger naar jean-paul Stuur een bericht via MSN naar jean-paul Stuur een bericht via Yahoo naar jean-paul Stuur een bericht via Skype™ naar jean-paul

VERZOEK
Beste erredobble, zou je je profiel willen aanpassen met je huidige model handheld of smartphone? We kunnen je dan in de toekomst beter helpen bij eventuele problemen. Alvast bedankt!

Met citaat reageren
  #6  
Oud 22 juni 2005, 08:50
george's schermafbeelding
george george is offline
Gadgofiel
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 14 juni 2003
Locatie: Randstad
Berichten: 179
Ik begrijp niet dat dat gebeurt.
De mijne, die ik sinds half februari heb, belt tot vrijwel de laatste druppel enrgie.
Met de T2 heb ik wel zo iets gehad;
daar kon ik via GPRS geen mail ophalen als de energie 10% stond.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023