Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23 mei 2005, 14:36
jvw1954's schermafbeelding
jvw1954 jvw1954 is offline
Lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 10 april 2005
Berichten: 25
Question case voor Treo 650

Sinds zaterdag heb ik een Treo 650 (via XS4ALL actie). Voordat ik 'm in gebruik neem moet ik nog een plasticje over het schermplakken, en een case en 1gb kaart aanschaffen.

Over die case heb ikeen vraag. De palmone store biedt het volgende aan.
"Lederen zijhoes (met riemklem)
De Treo-zijhoes is speciaal ontworpen om uw smartphone comfortabel en onopvallend aan uw riem of in uw tas mee te dragen. Deze lederen kwaliteitshoes is voorzien van een toegankelijke, horizontale opening. De kliksluiting zorgt dat uw smartphone veilig op zijn plaats blijft. Met opening aan de zijkant voor aansluiting van een headset, om volledig handsfree te kunnen bellen." Kosten: € 27,24.
http://tinyurl.com/9bsg8



De smartphoneshop biedt iets dergelijks aan.
"PalmOne Treo 650 Side Case
De PalmOne Treo 650 Side Case, een simpele case die opent als een organizer. Geschikt om uw Treo 650 overal in mee te nemen. Gemaakt van hoog kwaliteits leder, wordt geleverd in de kleur zwart." Kosten: € 29,00.
http://www.smartphoneshop.nl/accessoire/15507/172

Gaat het hier om het zelfde product? Is het wat? Zijn er betere alternatieven in deze prijsklasse?

Doeg,
Jaap.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 mei 2005, 15:13
RoelvdV's schermafbeelding
RoelvdV RoelvdV is offline
Administrator
Voornaam: Roel
Model: Overig
 
Geregistreerd: 22 oktober 2001
Locatie: Scheveningen
Berichten: 5.157
Die hoesjes lijken hetzelfde te zijn. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik heb wel een review geschreven van een siliconencase voor de Treo 650 . Je kan bij onze reviews ook nog kijken naar cases voor de Treo 600, waarvan nu waarschijnlijk ook uitvoeringen voor de Treo 650 verkrijgbaar zijn. Bijvoorbeeld deze Bellagio case of een covertec sidecase .

Groeten, Roel.
__________________
FairPhone 3 (Android)

Ik kan iedereen KEMDEM aanraden : Kijk Even Mee, Denk Even Mee
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023