Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16 april 2005, 14:40
PvK PvK is offline
Lid
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 09 december 2000
Berichten: 37
Slot SD-Kaart Treo650 werkt niet

Wie kan mij helpen met het volgende?
Ik probeer het SD-slot in mijn Treo650 te gebruiken/activeren, maar hij ziet/herkent geen enkel kaartje.
* Het oude SD kaartje uit mijn T3 pakt hij niet.
* Ook niet bij nieuw formatteren (via mijn PC) 'ziet' de Treo650 neit dat er een kaartje inzit.
* Ook via Quickinstall ontbreekt de mogelijkheid om iets op het kaartje te synchronizeren.

Wie heeft de gouden tip? Kan ik alleen Palm-SD kaartjes gebruiken voor de Treo? De kaartjes die ik nu gebruik zijn allemaal van SanDisk.

PvK

Laatst gewijzigd door PvK; 17 april 2005 om 13:19.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 april 2005, 15:40
Rocket Ruud
Guest
 
Berichten: n/a
In pricipe zou je Treo 'm direct moeten herkennen. IK weet wel dat je eerst moet syncen voordat je er vanuit je pc wat op kunt zetten. Heb je de kaartjes nog geprobeerd in je oude Palm?

Er was nl. ooit al eens een probleem met sandisk kaartjes die corrupt werden of zoiets.

Succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 april 2005, 20:58
PvK PvK is offline
Lid
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 09 december 2000
Berichten: 37
tks voor je reactie. Zelfde kaartje werkt nog steeds op mijn T3. Nieuw aangeschafte kaartjes pakt'ie ook niet (noch 512 noch 1gb). Ik vermoed dat het een harwarefout in de Treo is, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen als'ie 3 dagen oud is.....

Het rare is dat ik ook in de Quick Install of Palm Desktop, helemaal niet meer de optie heb om iets op een kaartje te zetten. Bij mijn T3 kon ik gewoon via explorer files slepen naar óf de Palm óf de SD kaart.

Zou er iets bij het installeren/omzetten van T3->Treo gebeurt kunnen zijn? Mis ik een .prc file (whatever that may be)?


PvK

Laatst gewijzigd door PvK; 17 april 2005 om 00:52.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 17 april 2005, 11:35
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Noch in de launcher noch in het programma Cardinfo zie je dus iets over je kaartje staan?
Met citaat reageren
  #5  
Oud 17 april 2005, 12:22
PvK PvK is offline
Lid
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 09 december 2000
Berichten: 37
Ook met enige hulp vanuit de VS helpdesk (erg goed), blijkt het met een hard reset verholpen. Maar toch niet helemaal..... Als ik de Treo heb gehard-reset (en dus ALLES kwijt ben), dan doet de SD kaart het. Als ik vervolgens ga synchroniseren dan gaat het weer fout en herkent hij geen kaart meer. Ik vermoed dat ik een bestandje mee synchroniseer dat de Palm in de war breng. KAn iemand mij helpen hoe ik er achter kom welk bestand dat zou kunnen zijn of je daar op kunt searchen (net als bv. een virus scanner ofzo)?

PvK

Laatst gewijzigd door PvK; 17 april 2005 om 20:00.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 17 april 2005, 20:26
koekiemonster's schermafbeelding
koekiemonster koekiemonster is offline
Moderatorkoek
Voornaam: Gerrit
Model: Garmin iQue 3600
 
Geregistreerd: 03 augustus 2002
Locatie: Oterleek
Berichten: 4.945
Stuur een bericht via MSN naar koekiemonster
Grote schoonmaak.
Met citaat reageren
  #7  
Oud 17 april 2005, 23:33
PvK PvK is offline
Lid
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 09 december 2000
Berichten: 37
Hééélemaal goed. Tks

PvK
Met citaat reageren
  #8  
Oud 14 mei 2005, 21:34
floor langendam
Guest
 
Berichten: n/a
Smile sd kaarten voor treo 650


Ik heb sedert 3 weken een Treo 650 en had nog enkele kaartjes van mijn vorige 600.
Zowel een Toshiba(16mb), HP (74mb) als een Kingston (256mb) werken perfect voor wat betreft het opslaan van mp3 als ook enkele fotootjes.

floor

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PvK
Wie kan mij helpen met het volgende?
Ik probeer het SD-slot in mijn Treo650 te gebruiken/activeren, maar hij ziet/herkent geen enkel kaartje.
* Het oude SD kaartje uit mijn T3 pakt hij niet.
* Ook niet bij nieuw formatteren (via mijn PC) 'ziet' de Treo650 neit dat er een kaartje inzit.
* Ook via Quickinstall ontbreekt de mogelijkheid om iets op het kaartje te synchronizeren.

Wie heeft de gouden tip? Kan ik alleen Palm-SD kaartjes gebruiken voor de Treo? De kaartjes die ik nu gebruik zijn allemaal van SanDisk.

PvK
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023