Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Koopadvies

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07 september 2005, 12:41
iojo
Guest
 
Berichten: n/a
Car holder voor Life Drive

Ik heb mij vorige week TomTom Navigator 5 GPS Bluetooth aangeschaft.

Nu ben ik op zoek naar een houder om mijn LD in de wagen te bevestigen (afneembaar want ik rijd met een firma wagen).

Ik weet ondertussen dat er voor de LD specifiek nog geen houder beschikbaar is. Daarom via Google op zoek gegaan naar een eventueel bruikbaar universeel model. Maar tot op heden geen geschikt model gevonden, omdat
- bij alle modellen de achterzijde van de LD volledig wordt bedekt. Maar aangezien daar zich juist de luidspreker bevind, vrees ik dat ik de instructies van TT5 niet meer zal horen (of zeer slecht).
- dergelijke universele modellen niet toelaten om de LD op te laden tijdens het gebruik. En dat lijkt me toch wel nuttig aangezien hij tijdens lange ritten lang aan moet blijven staan.

Wie heeft weet van een houder die geschikt is voor de LD en niet de bovenstaande gebreken heeft?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 07 september 2005, 15:53
Pyro's schermafbeelding
Pyro Pyro is offline
Junior lid
Model: Palm Centro
 
Geregistreerd: 02 juni 2005
Berichten: 8
[size=2]Er is een holder voor de LD bij Brodit beschikaar. www.brodit.com[/size]
[size=2]Deze is overigs niet afneembaar.[/size]
Met citaat reageren
  #3  
Oud 07 september 2005, 16:29
mlerutte's schermafbeelding
mlerutte mlerutte is offline
Import Fries om utens
Voornaam: Maurice
Model: Palm LifeDrive
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Swalmen (Limburg)
Berichten: 49
Ik heb zelf een lifedrive met tomtom 5 en gebruik de HR Richter PDA Houder met onderklem. Is verwijderbaar uit de auto en het oplaadkabeltje kan er gewoon in.

De achterkant is wel bedekt, maar de instructies zijn redelijk te horen. Ik vind het geluid ook zonder houder niet geweldig en onduidelijk, volgens mij is het niet slechter door de houder.

Ik ben er tevreden over.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 07 september 2005, 17:00
rudyheidenis's schermafbeelding
rudyheidenis rudyheidenis is offline
Fan van anonimiteit
Voornaam: Rudy
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 08 september 2002
Locatie: Amersfoort
Berichten: 1.918
En bij Halfords hebben ze een universele houder die erg lijkt op die Richter voor een fractie van de Internetprijs. De laadkabel kan er in, geluid in houder nog niet getest maar zal zijn als boven beschreven denk ik.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023