Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Beginners / wegwijs in PalmOS

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08 april 2001, 20:20
Fransie
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation

Mijn vriendin en ik hebben allebij een palm. Wat we willen is eigenlijk een agenda waar de gegevens van ons beide in staan. Het gaat bij het hotsync-en mis. De gebeurtenissen van de ene palm verschijnen soms niet op de andere. Komt dat omdat we allebei dezelfde gebruikersnaam hebben? Hoe kunnen we dat nu het beste aanpakken?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 08 april 2001, 20:59
André van Loon André van Loon is offline
Lid
Model: Palm Tungsten|T
 
Geregistreerd: 06 februari 2001
Locatie: Houten
Berichten: 26
Angry niet handig

Met twee verschillende Palms onder dezelfde naam syncen is niet handig. Hoe moet de PC en/of de Palm de twee verschillende apparaten uit elkaar houden? Ik zou ze in jou geval elke Palm een eigen naam geven en vandaar kijken of je dingen kunt koppelen b.v. via Outlook.
Succes er mee
André
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 april 2001, 19:07
Saskia
Guest
 
Berichten: n/a
Mijn vriend en ik hebben ook allebei een palm en wilden 1 agenda samen houden op de computer. Helaas, helaas, dit is ons tot nu toe nog niet gelukt. We hebben voor allebei de palms apparte gebruikersnamen en syncen geeft zo geen problemen.

Trouwens, wel 1 probleem. Als 1 palm gesynct is, lukt het niet zonder de computer te resetten de andere palm te syncen. Een klein ongemak.

SUc6 met uitzoeken
Met citaat reageren
  #4  
Oud 10 april 2001, 22:15
dirk's schermafbeelding
dirk dirk is offline
Ere-moderator Palmclub
Model: TRG Pro
 
Geregistreerd: 03 januari 2001
Locatie: In the car ;-)
Berichten: 3.017
Er is ergens een threatje over van mij maar ik zit nu in avantgo dus dat kan ik niet effe checken. gebruik de zoekpagina!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 11 april 2001, 00:59
PPIIIxUser
Guest
 
Berichten: n/a
Smile 2 * Palm synchroniseren

Fransie,
Hetzelfde probleem had ik ook, maar dan met de Palm van mijn dochter. Als eerste moet je iedere Palm een aparte naam geven zodat hij weet welke Palm ter synchronisatie wordt aangeboden. Ik heb zelf van een ex Palm gebruiker Intellisync gekregen om te synchroniseren met MS Outlook. In Outlook heb ik een persoonlijke map per gezinslid aangemaakt. Voor mij en mijn dochter werd er gesynchroniseerd met de applicaties in onze eigen persoonlijke map. Werd omdat het scherm van de Palm van mijn dochter kapot is.
Je moet zelf even uitproberen hoe Intellisync reageert als je beide dezelfde agenda en contactpersonen gebruikt. Wellicht raadzaam om dan bij het onderwerp van de afspraak bijvoorbeeld F:Etentje met de juf of V:Etentje met de meester (V van vriendin) te zetten. Zo weet je wie de afspraak had.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.
M.vr.gr.,

Herman, een tevreden PPIIIxUser, vader van een teleurgestelde en verdrietige Broken PPIIIeOwner.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023