Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Hardware - algemeen > Palm Treo

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19 februari 2008, 11:35
RolfY's schermafbeelding
RolfY RolfY is offline
Forumbikkel
Voornaam: Rolf
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 14 juni 2005
Locatie: Heerhugowaard
Berichten: 241
welk Sd-kaartje werkt goed in een treo 680

Ik heb in mijn treo 680 een Kingston cl. 6 8GB sdhc-kaart. Deze kaart valt regelmatig weg, dat wil zeggen dat mijn treo de kaart dan niet meer ziet en dat ik het kaartje eerst uit mijn treo moet halen en weer terug moet stoppen. Meestal valt het kaartje weg na een schrijfactie op het kaartje, bijvoorbeeld door resco news, resco backup, of bij het downloaden via blazer. Dit is lastig omdat de schrijfactie wordt onderbroken en er dus geen nieuws artikelen zijn, geen backup en een mislukte download. Ook het eruithalen en weer terug stoppen van het kaartje ben ik zat (varierend in aantal maar minimaal zo'n 6x per dag). Ook verdwijnt er af en toe informatie van het kaartje en worden er gehele backups en programma's gewist.

Nu las ik op andere fora dat dit meer voorkomt bij dit specifieke kaartje en ik wil graag weten of andere gebruikers ook last hebben van dit fenomeen en eventueel oplossingen hebben, of dat het aan mijn treo ligt? Ook wil ik graag weten wat de ervaringen met andere kaartjes zijn (4gb, 8gb of 16gb, sdhc en micro sdhc), want ik ben op zoek ben naar een ander kaartje.

Thanks
__________________
Vroeger: M500 - T3 - Treo 680
Nu: Pre, Centro electric blue (als backup) en Flashdrive (16 Gb)
Reserve: Nog een Centro (zwart)

Laatst gewijzigd door RolfY; 21 februari 2008 om 06:39. Reden: titel is misschien niet duidelijk en extra informatie
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023