Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren
 
Discussietools Weergave
  #61  
Oud 02 maart 2003, 23:59
patrickl's schermafbeelding
patrickl patrickl is offline
ex-lid
Voornaam: Patrick
Model: Sony Clie PEG-NX70V
 
Geregistreerd: 08 mei 2001
Locatie: Amstelveen
Berichten: 3.239
Ik vermoed dat dat een beperking van PalmOS is, want de standaard datebook entries zijn (voor zover ik weet) niet in categories in te delen. Dat is een beetje een nadeel van je programma enten op het standaard databook van PalmOS denk ik dan. Bij meetings kun je daardoor dan dus maar 1 standaard icoontje aangeven.

Een vorm van templates voor meetings zou overigens wel handig zijn inderdaad. Ik geloof dat Datebk5 dat weer wel heeft.

Ik zou Datebk5 vooral ook uitproberen inderdaad. De programma's hebben heel duidelijk verschillende groepen gebruikers. Ik hou van de strakke heldere interface van Agendus en anderen houden er weer van overal in Datebk5 instellingkjes aan te kunnen passen om het programma zo op hun wensen aan te laten sluiten.
Met citaat reageren
  #62  
Oud 03 maart 2003, 00:47
Gazpacho's schermafbeelding
Gazpacho Gazpacho is offline
Moderatorsoep
Voornaam: Karel
Model: Apple iPhone
 
Geregistreerd: 24 december 2002
Locatie: Eindhoven
Berichten: 10.385
Op dit moment prefereer ik toch ook nog die kleine hires fonts van Agendus boven de verhoogde functionaliteit van Datebk. Je kunt gewoon veel meer kwijt op een pagina!

Ik zal hier nog wel een andere thread over openen, maar ik vind het bijvoorbeeld een genot voor het oog en scrollduim om een WordToGo document op zeg maar fontgrootte 8 met Times New Roman (lettertype met schreef) te lezen. Maar zelfs met Fonthack123 kan ik zo'n lettertype niet fatsoenlijk voor mijn AvantGo instellen (krijgt rare strepen in beeld).

Het zou geweldig zijn als dat wel kon, omdat je dan niet zoveel hoeft te scrollen als je AvantGo (of een eBook) aan het lezen bent.

Anyway, om even on-topic te blijven: de weekview van Datebk gebruikt wel gewoon kleine hires fonts *dus het kan wel*! Ik zou zeggen: Datebk: doe het dan ook in de volgende upgrade!!
__________________
FoleoCentral.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023