Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06 februari 2004, 12:19
4EYES
Guest
 
Berichten: n/a
Question Sync probleem met Netscape Address Book

[herpost in aparte thread, vanwege off-topic]

Hallo,

Ik heb een Zire 71, waar ik allemaal dubbele records in het adresboek heb. Ik synchroniseer dit met Netscape Address Book (Netscape 7.1). Als ik een aantal malen synchroniseer, maakt hij die dubbele records aan. Bepaalde records had ik op een gegeven moment 20 keer staan (in de Palm en in Netscape). Nu kan ik wel handmatig gaan deleten, maar na een tijdje zit je dan weer met hetzelfde probleem. Ik zou dit graag structureel oplossen.

Heeft iemand dit eerder meegemaakt?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 08 maart 2004, 13:51
4EYES
Guest
 
Berichten: n/a
probleem nog niet opgelost

Het is me nog steeds niet gelukt om de synchronisatie aan de praat te krijgen.

Een tijdje terug dacht ik dat het iets te maken moest hebben met de field mapping, omdat contacts met veel informatie (i.e. veel velden in gebruik) ook vaker gedupliceerd werden... Maar een field mapping is niet in te stellen in Netscape Address Book. Wel is de gebruikte field mapping te vinden in een help file, maar veel wijzer werd ik daar ook niet van.

Kan iemand mij een stapje verder helpen?
Met citaat reageren
  #3  
Oud 08 maart 2004, 14:50
domo's schermafbeelding
domo domo is offline
Administrator
Voornaam: Doménique
Model: HP Pre3
 
Geregistreerd: 25 februari 2002
Locatie: Sydney
Berichten: 3.499
Welke conduit gebruik je voor de synchronisatie met Netscape? Wellicht helpt het om die te herinstalleren en even te kijken bij de makers of ze een nieuwe versie hebben. Misschien zijn ze wel op de hoogte van het probleem en hebben ze een oplossing.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 08 maart 2004, 15:55
4EYES
Guest
 
Berichten: n/a
Citaat:
Op 08-03-2004, om 15:50 heeft domo dit gezegd in bericht #3
Welke conduit gebruik je voor de synchronisatie met Netscape?
Bij Netscape 7.1 zit een setup tooltje voor syncen met de Palm. (default locatie: Program FilesNetscapeNetscapePalmSyncInstall.exe). Deze installeert een conduit die je krijgt in de plaats van de sync met het adresboek van de Palm Desktop.

Ik heb net even op de Netscape website gekeken en volgens mij kun je daar geen updates van dit soort dingen downloaden. Alleen een volledige Netscape install, maar die is niet nieuwer dan de versie die ik geinstalleerd heb.

Kan ik ook een andere conduit gebruiken dan?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023