Palmclub forum

Palmclub Forum

alles over je Palm Treo smartphone of PalmOS pda

 
Ga terug   Palmclub forum > PalmOS - Algemeen > Software (synchronisatie, tips, hacks)

Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05 mei 2010, 22:24
12much 12much is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 02 mei 2010
Berichten: 5
Tekort geheugen vrij?

hallo,

ik probeer een nieuwer OS (1.20) op mijn treo 650 te krijgen. Ik had 4,3 vrij en nu ruim 14 Mb van de 22.2 vrij, alle grote proggies en foto's eraf, BT en IR uit, simkaart en SD kaart eruit.

Toch blijft er een errormelding komen, dat ik eerst 13806 Kb vrij moet maken. Wie herkent dit probleem?

Suggesties zij heel welkom.

Groet, Boy
Met citaat reageren
  #2  
Oud 11 mei 2010, 22:04
ZeroZorro ZeroZorro is offline
Forumbikkel
Model: Palm Pre
 
Geregistreerd: 11 juni 2007
Berichten: 150
Probeer eens Reset Doctor van Hobbyist-software....lost veel geheugen probleempjes op! Succes.

PS. Bij mij werkt de update op de Treo 650 al jaren prima!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 mei 2010, 00:46
12much 12much is offline
Junior lid
Model: Palm Treo 650
 
Geregistreerd: 02 mei 2010
Berichten: 5
Gelukt

Hey Zerozorro,

bedankt voor je advies. Ik had inmiddels [FONT=Verdana][SIZE=2]FlushIt! v1.3 gebruikt en toen ging het wel. Het is soms lastig om die meldingen juist te interpreteren. Het blijft bv zeggen dat je 13.4Mb moet vrijmaken, ook al is dat allang het geval. De DBcache lozen bleek in dit geval te werken.(om de update te kunnen installeren iig) Later bleek er een hardware fout in te zitten. Er blijft dan van alles branden en werken en de volle accu (nieuw) is binnen een uur leeg.

Blue Voice heeft me uit de brand geholpen met een defecte app die hij nog had liggen. Helemaal Top!

Groet, Boy
[/SIZE][/FONT]
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)
 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:50.


Apple iPhone en iPad
(c) Nederlandse Palmclub Stichting 1999-2023